Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

Hei Tubbi!

Det nye året skal bringe oss ett år nærmere rynkene :roll::ler:

Jeg må og på jobb imorgen, og har heller ikke mye lyst. Det er jo så godt å :sove: lenge, og imorgen er det opp og stå kl 7 :Gjesp:

Idag hadde vi taco til middag :sikle: Det var skikkelig nam nam :) Vi har hatt en skikkelig sofasitte helg, hvor vi har helt i oss med brus, trykt i trynet, og bare kost oss med restene av julens spiselige goder. Men i morgen er atter en hværdag, og den stramme linje skal nok en gang følges :-?

Jeg bestilte 3 bøker fra mao idag:

Sirkelens ende

Holy blood, holy grail

The truth about the da Vinci code.

Skal si at da Vinci koden ga mersmak på bøker innen samme kategori :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

Hm, fortell meg litt om denna Da Vinci koden da :roll: Har ikke lest noe av Dan Brown enda :o Fikk Anne Holt, "Det som aldri skjer" i julegave hos lillesøster. Den var ikke veldig bra, sånn midt på treet faktisk :roll: Blir litt pisst av sånne bøker som slutter slik at du kan selv tenke deg til hva som skjer - som regel kan både de gode og de onde vinne da :-? Hva er vitsen :sinna: Nåjo, tenkte å snike meg innom biblioteket en dag :sjenert: Når det en gang skulle passe :klø:

Første dag på jobb gikk strålende og jeg gleder meg faktisk til å gå på jobb i morgen :wink: Det er da ikke verst. Mest på grunn av et flott arbeidsmiljø. Tenke seg til, på fredag skal vi ha nyttårslunsj :ler: Den gode overlegen glemte nemlig at sånne ting egentlig heter julelunsj og er FØR jul :hoho: Da får det bli nyttårslunsj isteden :tunge1: Bestilt mat :sikle:

Nettstudier min kjære havfrue :klem: Nettstudier er i og for seg ok, men det finnes ingen nettstudier i mine interesseretninger. Jeg har ikke sett noen som har sykepleier som nettstudier, og heller ikke andre studier som kunne innebære en fornuftig jobb med en fornuftig inntekt - det måtte i såfall være noe innen data (ikke min greie :riste: ) eller økonomi (enda mindre min greie :roll: ).... Innen helse og omsorg har de stort sett bare hjelpepleier, barne/omsorgsarbeider og slike "ting" :tunge1: Nuvel, det blir sykepleier eller ikkeno, fulltid eller ikkeno - det var egentlig bare å bestemme seg da :klø:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Meteora!

Så koselig at du titter innom :)

:vinke: Tubbi!

da Vinci koden ja. I korte trekk, og uten å avsløre for mye kan den oppsummeres slik:

Kuratoren i Louvre blir funnet myrdet inni museet. Før han døde har han lagt igjen en haug med ledetråder i form av koder. Det viser seg at han har en tilknytning til Sionordenen, som det sies at da Vinci en gang skal ha ledet, og som vokter en av kristendommens eldste hemmeligheter. Robert Langdon blir uskyldig anklaget for mordet, og kryptolog Sophie Nevou hjelper han å flykte. De må knekke kodene for å renvaske Langdon, og finne ut hva Sionordenens hemmelighet er.

Boken er ifølge forfatteren en krimroman som avdekker relgiøse fakta. Du lærer en del, men det er også en del som bør tas med en klype salt.

Idag kom klærne fra H&M :Hehe: Alt passet unntatt et skjørt, så det skal jeg bytte i en topp.

Vi lagde pizza idag :sikle: Koste oss masse, mens vi så på den nye røykeslutte serien på TV Norge. Gjett om jeg er glad for at jeg er røykfri, og har vært det i et år nå. Det takket være Endelig ikkerøyker :tommelsmil: Jeg anbefaler den på det sterkeste til alle som ønsker å stumpe røyken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg et riktig godt nytt år, @riel!

:klem:

Da Vinci koden er spennende den, ja. Fikk tilogmed mannen til å lese den, og han leser aldri bøker.... Men skal si han ble hekta og lå og leste hele natten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Sirka!

Skulle ønske han der gutten min også kunne overtales til å lese boka, eller i heletatt lese hvilken som helst bok for den saks skyld :roll: Men han bare rister på hode og sier: Jeg kan vente til filmen kommer jeg, med et lurt flir om kjeften :-? Boys will be boys :ler:

Idag hadde vi jegergryte med finnbiff til middag, og det var kjempegodt!!!! Blir resten av det imorgen , og det er ikke meg imot :sikle:

Var skikkelig trøtt i trynet i dagmorres 8) så det er litt hærlig at jeg ikke begynner før 10 imorgen. Da får jeg en ekstra time under den gode og varme dyna :sove:

Må få kjøpt pakkesang til typen imorgen, for på torsdag er det de hellige tre kongers dag, og da skal den ligge fint innpakket i skoen hans om morgenen. Må jo feire den spanske julaften jeg som har spansk blod i årene :wink:

Nå er det på tide å avslutte nok en kveld. Må skifte sengetøy også før jeg legger meg, og det som jeg synes er så kjipt (det og oppvasken er det værste husarbeidet synes jeg)

Natta :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bhsiltsk

Hehe.. Godt å se det ikke bare er meg som intenst misliker å skifte sengetøy. Vet ikke hvorfor, men jeg haaaater å gjøre det! Heldigvis vet samboer det, så det har blitt hans oppgave. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister

Så mange andre som skriver lister i dagbøkene sine, så da vil jeg og :)

Topp 10 gutter

1. ROBBIE!!!!!!!!!

(ingen over, ingen ved siden)

2. Brad Pitt

(selvsagt)

3. Orlando Bloom

(kosegutt)

4. Robert Downey Jr.

(badboy)

5. Smith fra sex og singelliv

(etter han klipte håret)

6. Hayden Christensen fra Starwars

(godgutt)

7. Vin Diesel

(macho)

8. Bruce Willis

(snakk om å eldes med verdighet)

9. Fuckin' Farrel

(ugly mouth on him but damn he's hot)

10. Johnny Depp

(rett og slett pen)

10 sanger jeg liker:

1. The power of love

(Frankie goes to Hollywood)

2. Road to Mandalay

(Robbie Williams)

3. Under the bridge

(Red hot chillipeppers)

4. Millennium

(Robbie williams)

5. Runaway train

(Soul asylum)

6. Hallelujah

(Rufus Wainright)

7. Private emotion

(Ricky Martin & Meja)

8. Rock DJ

(Robbie Williams)

9. Torn

(Natalie Imbruglia)

10. Your song

(Elton John)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Sirka, Libertas Meteora, Tubbi:

Ser dere har lagt merke til lista mi :wink:

God hellige tre kongers dag!!!!!!!!!

Fikk 3 telysholdere i gønt glass av typen i skoen min, og han fikk ullsokker og hubbabubba av meg. Vi var med hværandre å kjøpte, så vi visste hva fi fikk, men da fikk vi ihvertfall det vi begge ville ha. Skulle egentlig være en overraskelse, men typen er so lost når det gjelder gaver til meg. Han aner ikke hva han skal kjøpe :ler:

Må ha noe godt til middag i dag da, lurer på om vi bare bestiller noe heller :sikle:. Det er jo ikke slik at jeg har noe høytidlig feiring av dagen, men jeg må jo markere den litt, for den er jo endel av den spanske arven min :)

I kveld skal pynten ned :-( , og her så det er så julete og fint :grine: Men jula blir ikke spesiell, hvis det er julete hele året, så det er bare å pakke ned nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. Nå var det gjordt. julen er pakket ned. Eneste som gjenstår nå er at typen tar ned det elektriske (han har så avansert ledningssystem, så jeg aner ikke hvor jeg skal begynne engang, og da får han gjøre det selv.

Vi bestilte pizza idag. Italieneren fra pizzabakeren. Den e så goe :sikle: Tomat, pesto og kylling, nam nam!

Nå har jeg satt inn Robbie som vikar-avatar. Macen min er på service, og der ligger jo havfruefila (den uten nisselua, jula må jo ryddes vekk på KG og :ler: ). Så da tenkte jeg at jeg kunne legge ut litt "eyecandy" imens :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shame on u, @riel :fy:

Hvordan kunne du glemme Antonio?? :roll:

Neida, det er ikke så lett å holde orden på lista, det forstår jeg godt.

Min liste øker for hver dag den!

Det dukker jo stadig opp nye hottiser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, @riel! :)

Ja, det er trist når jula må ryddes bort. Venter til søndag jeg da.. Får besøk i morgen og det er så koselig med lysene i vinduene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Stakk bare innom en liten tur for å ønske deg og dine en god helg!!

Vi skal på Kvadrat i ettermiddag, og kanskje samboer klarer å overtale meg til å kjøpe litt klær. Får se hva jeg orker. Skal innom helsebutikk også, så vil det vise seg om de virker.

I dag kom boka, så på mandag begynner jeg og to kolleger å lese den. Kan bli spennende. :) Jeg har jo egentlig lyst til å slutte å røyke, selv om jeg er litt ambivalent samtidig. Jaja, det er til det beste for meg og min elskede.

Anyway, ha noen deilige dager fri, @riel, og så må du fortelle litt hvordan det går med Bender i det store buret. Har han kommet ut litt igjen nå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fredag er her!!!!

Hei Leyla!

Typen hadde ikke trengt å overtale meg to ganger til å kjøpe klær :ler:

Håper boka virker for deg også. Det er så hærlig å være røykfri :)

Bender, han liker seg fremdeles best i buret, og har blitt mindre tam etter han fikk det. men vi tar han ut på kvelden, og da holder han seg ute en stund. Litt dumt at han er blitt så asosial, men det er tiltross til hans beste at han har et skikkelig bur.

God helg da!

Har nettop spist middag nå. Jeg spiste fiskepanetter, og typen spiste løvbiff (han er som en unge, liker ikke fisk). Tilbehør var makaroni og grønnsaker, så det var ikke den mest spennende middagen akkurat :roll: Men jeg tror at slike trauste middager gjør de skikkelig gode bedre :)

Låg på latsiden til langt ut på dagen idag. yil klokka 13.15 for å være helt eksakt. Men jammen var det godt å sove, sove sove!

Ikveld blir det nok en fil og to ja. Sannsynligvis national treasure. Så har vi cheeseballs, pringles, og pringles salsa dip (den er så god!!!! Har du ikke smakt den så gjør det!!!!!). I tilleg er det masse brus igjen fra jula. KMå jo kunne være litt usunn en gang i blandt :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...