Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dere koser dere som en ny liten familie på tre, @riel!

Gleder meg til å lese om hvordan fødselen gikk! ;)

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tenk at lilleprinsen nå er 1 uke gammel..

Det går jammen fort!

Har studert han så til de grader nå,

og han er jo bare nydelig :hjerter_rundt:

En smule misunelig nå ja.. :sjenert:

Kos dere masse videre ;)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du snart komme inn her og fortelle da, @riel! Er jo så spent!! :)

Har gullet fått navn enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner :blomst: Helt greit at du sladra Toria ;)

Endelig er lille gutten vår her :hjerte:

Fødselen ble en lang og smertefull opplevelse. Timene strakk ut, epiduralen fungerte ikke, og riene var utrolig vonde og omtrent totalt nytteløse så det gikk 6 timer fra 8-10cm åpning. Og de timene var VONDE :cry: Pga. mine dårligere rier til tross for drypp ble det bestemt at han skulle tas med vakum. Og det å få en unge dratt utav seg er ingen hyggelig opplevelse. Så på slutten var jeg så borte vekk pga smertene at jeg var totalt utslitt, så jeg husker bare bruddstykker. Men han kom tilslutt kl. 11.38. En nydelig prins på 3328g, 49 cm og 35,5cm rundt hodet :hjerte:

Vi koser oss masse med han, og er helt betatt av den lille prinsen vår :Nikke: Han er jo så utrolig go og nydelig :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.... hørtes ik så fristendes ut med sånn fødsel då.. var sikkert ikke så veldig nei... :sjenert: Men så godt at d gikk bra!!! :klem: Håper du koser dg kjempe masse nå og har d kjempe godt :klem:

Har foresten nett blitt tante og til en liten gutt.... de er jo bare SÅ herlige disse små da!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort titt innom :)

Travelt å være mamma :Nikke:

Tusen takk for hilsen Litle Lady :klem: Og gratulerer som tante :blomst:

Hvilken dag ble han født da? De vokser nå så utrolig fort. Gutten min er faktisk 3 uker alt imorgen :overrasket: Stor og flott gutt har han blitt, men han er fremdeles mammas skjønne lille baby :hjerter_rundt:

Nå ligger han og sover. Ble litt travelt inatt . Han ville ikke sovne i senga si, så det endte med at han tilslutt sovna på sin mamma, og da sover ikke jeg så særlig godt. I 5 tida la jeg han oppi si seng og da fikk jeg ikke sove igjen for da visste jeg at han snart skulle ha mat. Og gjett hvem som var våken etter han hadde spist da :roll: Så da ble det ny sove på mamma runde :forvirret:

Kan trygt si at jeg er litt trøtt idag jah :Gjesp:

Men uansett hvor lite søvn det blir så hadde jeg ikke bytta det ut for noe i verden for jeg har fått verdens beste sønn :hjertesmil::babygutt::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser nå så utrolig fort. Gutten min er faktisk 3 uker alt imorgen :overrasket:

At det går ann å bli så tussete :overrasket: Han var jo 3 uker igår, men jeg gikk rundt og innbilte meg at det var tirsdag og ikke onsdag :klaske:

Får skylde på ammetåka jah :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger ikke å være i ammetåka for å være usikker på hvilken dag det er... sånn er jeg nemmlig støtt... :ler: Må være tungt med disse våken nettene osv...men d er vel verdt d.. ;) Tanteungen min er no 2 uker... hadde lagt på sg litt over en halv kilo på 9-10 dager, så hu på helsestasjonen mente mammen måtte ha fløte i det ene brystet og rømme i d andre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Litle Lady :vinke::klem:

Her hadde vi en fin helg. Har nesten ikke gjort noen ting, og det kan være hærlig noen ganger det og. Litt vanskelig å ta Lykkeliten med seg steder også for han baler slik med magen stakkar, så det blir en god del skriking :cry: Er slitsomt for både liten og stor det, så her prøver vi det meste for at den lille magen skal bli bra.

Skal si tanteungen din legger godt på seg LitleLady ;) Lykkeliten vokser godt han også. Utrolig fort det går asså :overrasket: Tenk at den bittelille prinsen min allerede har blitt så stor :)

Nå gleder vi oss masse til påske slik at pappen kan få noen dager sammen med sin lille prins og vi kan kose oss masse som en liten familie :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bre en liten påskehilsen... :sjenert:

Gjør seg d å få ha mannen hjemme en stund :) Må ha en kjempe god påske da og kose dg masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ammetåke og barselstårer er en fiiin ting... NOT! :ler2:

Jeg føler meg hardt rammet av begge deler igrunnen, kanskje aller mest denne ammetåken, men tårene kan trille for ingenting også. Slik som i dag, da mannen skulle gå - da stod jeg der med tårer i øynene og ville IKKE gi slipp på prinsen min! :grine2: Dog var det helt herlig med noen timers uforstyrret søvn! :Nikke:

Gratulerer med Lykkeliten som er rukket å bli 4 uker gammel! Ja, vi er vel skjønt enige om at tiden går fort. Fort, fort, FORT!!! :overrasket: Det er bare å nyte bidige hver lille stund med våre herlige små! ;)

Fortsatt god påske!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Litle Lady, Uri, Meteora og Toria!

God påske til dere alle :klem:

Kjenner til barseltårene ja Toria. De trillet titt og ofte i dagene etter fødselen. Fødselen var jo litt av en påkjenning for meg også så den hang litt igjen og var årsaken for en del av tårene kan man trygt si. Men jeg gråt for alt mulig annet og. Sippet tilogmed over at jeg ikke var gravid lenger. Savna sånn magen av alle ting :overrasket:

Dette er en fantastisk dag, ja en virkelig stor dag for oss. Vår kjæreste lille Lykkeliten er 1 måned idag :hoppe: Tenk at vi har fått gleden av å dele en hel måned sammen med den skjønne lille gutten vår :hjerter_rundt:

Og tida har gått utrolig fort. Føles som om det bare var igår at jeg holdt han i armene mine for første gang og beundret det lille mennesket vi har skapt. Den skjønne lille gutten med de søte små leppene, de dypblå øynene og den hærlige lille oppstoppernesa :rosasmil:Og det er så rart for selv om han er så liten og bare har vært her en liten stund føles det som jeg har kjent han alltid! Han har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt :hjertesmil:

Så jeg benytter anledningen til å gratulere min nydelige lille Lykkeliten med 1 månedsdagen, og ser med glede og spenning frem til mange, mange fler :hoppe:

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hallai...

Kjempekos å møte dere alle 3 nede på senteret!

Og skjønne lille prinsen deres!! Kunne godt stukket av med han noen timer

:ler:

Snakkes snart igjen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...