Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Takk for hilsener Uri og Litle Lady :klem:

Kjempekos og treffest Uri :Nikke: Må finne på noe snart igjen :)

Bare tenkte jeg skulle holde litt liv i dagboka. Allt går bra med oss her.

Lykkeliten vokser kjempefort og veide 4800g på 6 ukers kontrollen :overrasket: Det er helt sykt hvor fort tida går asså :)

Ellers har vi hatt ei fin helg sammen. Nå for tida jobber sambo endel borte så vi tar godt vare på dagene vi får sammen. Han reiser vekk halve neste uke også så da skal jeg være hos mamma. Godt å ikke være helt alene når en har en baby med kolikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så flott at alt er vel med dokke då :klem: Ja campingvogna vår står rett i nærheten av tanta de, såg ho nett på søndag etter at ho hadde vært å sett på søte bebisen i stavanger! ;) Åssen går d foresten med kolikken? Bedra sg noe el? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt er vel med dokke då :klem:  Ja campingvogna vår står rett i nærheten av tanta de, såg ho nett på søndag etter at ho hadde vært å sett på søte bebisen i stavanger! ;) Åssen går d foresten med kolikken? Bedra sg noe el? :sjenert:

Heisann

Koselig med campinghytte der da :) Fikk besøk i helga ja. Kjekt å få vise frem gullgutten!

Det går bedre med han nå. 2 timer hos soneterapeut har hjulpet. Men nå melder et annet problem seg. Sur og gretten unge i varmen :overrasket: Det er god lyd i han for å si det sånn :ler:

:klem:

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeeeelp... er ikke bare bare med småunger nei.... merker d når tantebarna er på besøk.. :ler: Får bare trøste sg med at d kommer sg nok med tiden.. ;) Ha en flott helg då! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for hilsener Litle Lady, Toria og Meteora :klem:

Her bryllupstresses det for tiden :sjokkbla: Men puslespillbitene faller nok på plass til den store dagen :)

Ellers er alt vel med både liten og stor(e). Lykkeliten vokser i hui og hast, og føler han lærer noe nytt hvær dag :) 2 og en halv måned nå :hoppe:

Nei nå får jeg komme opp av kontorstolen så jeg får gjort litt på denne lørdagen :) Føle på meg at det er helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... ja dokke styre vel på med bryllup og greier no ja... :) Men d blir nok bra skal du se.. ;)

Håpe du har flott vær og koser dg i sola, ha ei flott helg! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Heisann... ja dokke styre vel på med bryllup og greier no ja... :)  Men d blir nok bra skal du se.. ;)

Håpe du har flott vær og koser dg i sola, ha ei flott helg! :briller2:

Ja her går det i bryllup, bryllup og atter bryllup!

Bare 9 dager igjen nå :overrasket::hoppe:

Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg jeg :legrine:

Men en ting er sikkert, og det er at sommerfugjene flakser vilt i min mage :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da titter fru @riel inn hit igjen ;)

Så nå er jeg gift :hoppe: Dagen var bare helt fantastisk :hjerte: Og vi er alle tre utrolig lykkelige :hjerter_rundt:

Ble bare en kort overnatting i Odda på vei opp og ned Litle lady. Håper vi får oss en helgetur dit snart, og da kunne vi jo sikkert tatt en kaffe eller noe? :)

Så får du hilst på vesle Lykkeliten i samme slengen :rosasmil:

Lykkeliten er forresten ikke så liten lenger. Vokser i rekordfart den luringen der. Ikke rart så gla i mat som han er :ler:

Nei nå få jeg gå ned til mannen og gogutten min :)

Tihiii... så morsomt å endelig kunne skrive MANNEN MIN :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :hoppe:

Tusen takk :klem:

–––––––––––––––––––––––

Lykkeliten er ikke lett å legge for tida :forvirret: Han olstrer og klager og vil ikke sove. Og når han først har sovna våkner han veldig lett igjen. I natt fikk jeg sikkert ikke mer enn en times sammenhengende søvn for jeg var oppe hele veien og putta tutten inn igjen. Han våkna og våkna og våkna og våkna..... :sjenert:

Så sliten er jeg, og jeg var temmelig oppgitt i natt som var, men stakkar liten som ikke fikk sove da, og hva gjør man ikke for sin kjære lille baby :hjerte: Tror nok varmen har en del va skylda jah. Kjekt med sommer men ikke kjekt når nettene er så varme :tristbla:

Ellers var vi ute og shoppa litt idag. Så nå har jeg skikkelige treningssko og tursko. Ikke verst det :tommelsmil:

Men nå tror jeg at jeg skal ta turen ned til mannen for å slappe av litt i armkroken hans :sjarmor: Må jo utnytte den tida vi har helt for oss selv ;)

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dytter meg opp litt her :ler: Er alt for sløv og skrive her inne :sjenert:

Jaja. Her går alt fint. Driver og spaner nettet etter sydenturer for tida. Blir nok en forsinka bryllupsreise i september ja :hoppe: Må komme oss til passkontoret for å fikse pass til Lykkeliten denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt ferietur, eller man kan vel kanskje kalle det en forsinka bryllupsreise bryllupsreise :hoppe::danse::tommelsmil:

1 uke på et digg hotell på Rhodos :Hehe:

Lykkeliten blir selvfølgelig med :babygutt: Mamma og pappa reiser ikke vekk så langt og lenge uten verdens beste lille gutt :hjerte:

Vi reiser om ca en måned, og jeg kan knapt vente!!!

Så nå er det bare og glede seg :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallais!

Så kjekt med ferie/bryllups reise då! :sjarmor: Ja.. koss er d med fruen? Løye å væra frue no eller? ;) Håpe du koste dg og hadde d skikkelig fint i bryllupet! Og gratulera s mye! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heya.... :)

Ja du går nok å glede dg tå reisa no tenke eg.. ;) Håpe du får d kjempe fint iallefall! :klem:

Og skulle du finna på å ta turen t tanto i Odda så hadde d jo vært kjekt å ta en kaffe el noe med dg og lykkeliten då.. ;)

Ha en flott start på nye uka imorra då! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, så moro. Vi skal jo til Hellas nesten samtidig vi da... Reiser 21. september vi, til Kreta vel og merke... Men Hellas er Hellas - HERLIG!!! :hoppe:

Takk for koselig hilsen i dagboken min. Som jeg skrev der så skal du veldig snart få respons på mailen du sendte tidligere denne uken, jeg må bare få ut finger´n... :sjenert::ler:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...