Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Kjære @riel og babygutten i magen!

Ønsker deg og dine en riktig

GOD JUL

&

GODT NYTT 2006

:nissevink:

Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Ja ja.... nytt år å MASSE spennande ting foran deg! :klem: Når var d du hadde termin no igjen? :) Tenk baby og bryllup du... ikkje mange som har SÅ mye å gleda seg for i d nya året! :sjarmor:

Håpe d går bra med deg og dine då.. :klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Omsider kommer en oppdatering fra meg :)

Først og fremst vil jeg takke for alle fine hilsener i dagboka mi.

Setter stor pris på det :)

Nå begynner det å nærme seg termin. Under 8 uker igjen til 19. mars :hoppe:

Tida mi går for det meste med på baby. Tenke baby, planlegge til lille Lykkeliten kommer, sørge for at vi har det vi trenger, og tenke enda mer baby :hjerte:

Sliter med trøtthet for tida, og bekymrer meg også endel for om noe skulle gå galt. Får heldigvis god og tett oppfølging fra jordmor :) Er tungt å være gravid på slutten må jeg si, selv om jeg er heldig, for har ikke noe særlig plager i hværken bekken eller vann i kroppen eller noe sånt. Men blir fort trøtt og sliten.

Nå skal vi snart flytte også. Neste onsdag overtar vi huset :hoppe: Men har ikke fått pakka så mye da :sjenert: Gleder oss ihvertfall masse til vi har fått kommet oss skikkeig i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Long time no seen..

Har svart på mailen, men måtte å legge igjen spor her og siden jeg har begynt på ny.. ;)

Om en uke har dere HUS!!

Gleder meg jeg.. :sjenert:

:ler:

Skal nok komme å se på det når flyttekaoset har roa seg.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

Juhuuuu :klem:

Tenk at tiden har gått så fort da @riel, syns ikke det er lenge siden du fortalte du var gravid jeg :overrasket:

Det er godt å høre at alt er bra med deg og Lykkeliten, krysser fingrene for at alt går så fint og flott at det ikke er måte på :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsener uri, Rainbow og Litle Lady :klem:

Her går det fort unna ja, eller... jeg syns tida snegler seg fremover nå, men det er vel vanlig på slutten :sjenert:

Og nå er det rene skjære flyttekaos igang :overrasket: På onsdag er det nøkkelovertaking, så igår hadde vi en kjempeinnsats på pakkefronten.

Vi kommer ikke til å ta med oss så mye på onsdag, men vi må jo utnytte muligheten til å ha med oss noen esker når vi først skal den veien. Og så skal en hel hau flyttes ut dit til helga, og da overnatter vi for førte gang i nyehuset :hoppe:

Gleder meg til besøk uri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mottatt e-mailen fra deg, men jeg får ikke svart.. Der er noe galt med send og motta nå.. :sur:

Skal til Tyrkia, skulle ha lagt ut en link her, men siden er under oppdatering.

Tar det senere ;)

Tenk nå er huset deres :hoppe:

Gleder meg masse til å komme å se!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meteora

Håper alt er bra med deg! :)

Nå er det ikke lenge igjen til det kommer en liten smårolling i hus også :smilbla:

Utrolig hvor fort tiden går. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...