Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

GRATULERERSÅ MYE LILLE GUTTEN I MAGEN!! :klem:

sÅ KJEKT! :hoppe: No er d bare til å shoppa i vei av blåe klær! :eeeh:

Fikk dokke bilde av småen med dokke heim og el? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett hvem som kom traskende inn døra klokka 15.10 idag da mens jeg sto midt oppi forberedelsene til overraskelsespikniken. Det var sambo såklart :rodme: Og han som aldri er hjemme før etter 4. Så da ble det litt amputert overraskelse, men han ble kjempeglad og vi koste oss fremdeles kjempemasse :kose: Har en liten datapause nå før vi skal kose oss igjen med Lost senere :hoppe:

Orkidéen: Tusen takk!

Kjempehærlig lyd å høre :hjerte: Jeg synes det hørtes ut som en galopperende hest jeg da :ler: Gikk jo helt i hundre det lille hjertet til gutten vår :rosasmil:

Jeg har fått en fin liten kul på magen nå men ikke sånn kjempemage enda. Men den vokser fort nå. Så det er nok ikke lenge til den ser skikkelig struttemage ut, og det gjør nok snart din også ;)

:klem:

Uri: Jeg så ikke den bodyen med kaniner jeg :tristbla: Kan være de ikke hadde den inne akkurat da :klø: Fremdeles god tid igjen å handle da ;)

Nå er picnicen over, så du får heller bli med neste gang ;):ler: Vi koste oss masse da og maten var kjempegod :Nikke:

:klem:

Izaria: Tusen takk! Om ikke så alt for lenge er det nok din tur også :klem:

Escada: Tusen takk! Blir nok endel blått nå ja, men ikke bare for det er så mye tøffe gutteklær i forskjellige tøffe farger for tida :) Mye grønt også og den fargen liker jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainbow

:klem:

Nytter ikke lure karen da skjønner jeg :grine2:

Godt det ble vellykket uansett da ;)

Åssen er det med @riel og Lykkeliten om dagen da?

Hatt en fin helg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det fint i helga Escada og Rainbow :klem: Håper dere også har hatt det fint!

Da var vi hjemme igjen fra Sunnmørstur :)

Vi reiste opp på fredag med 1 koffert, 1 ryggsekk til håndbagasje, 1 dataveske og 1 megveske. Idag kom vi ned igjen med ytteligere 1 bagvogn, 1 sportstrille og en bilstol. Vi hadde nok å bære på ja :ler:

Godt å komme seg hjem igjen da selv om vi har kost oss masse og attpåtil funnet bryllupslokale :hoppe: Men deilig å kunne sette seg ned i si egen stue og bare slappe av!

Jeg skal jobbe de neste 3 dagene da :( Men det er gode penger i det :)

Jeg har forresten begynt å kjenne litt spark nå :hoppe:

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Sjønner at dokke har handla nett lit når dokke var på tur då! :blunke: :sjarmor:

Koss var bryllup-lokalet då? Var d fint? :smilbla:

Wow kjenner du spark og greier! :eeeh: Stilig... sku ønska det var meg... :roll: Kjenns d ofta el? :babygutt::babysmokk::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for koselige hilsener Escada og Raunbow!

Stoooer helgeklem til dere begge :klem:

Lokalet var fint Escada, eneste var utsikten- en fotballbane, men vi skal da ikke se ut vinduet hele kvelden og i tillegg var de fleste lokalene opptatt den dagen så nå kan vi puste lettet ut for at vi endelig har funnet noe :)

Endelig er jeg ferdig med arbeidsuka. Har bare jobbet og jobbet og jobbet etter jeg kom hjem. Fra 12-18 på obsdag, fra 10-19 på torsdag og fra 09-16 idag. Var helt skutt når jegf kom hjem, så har hatt meg et par timer i soveland jah :Gjesp:

Nå skal jeg kose meg med chips og underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Utsikten til lokalet spiller da heller mindre rolle om lokalet er bra! :) Godt å få d unnagjort iværtfall... ;)

Koss orker du å jobbe så mye når du er gravid...? at du ikke blir sliten.. :sjenert: Må værtfall passe på deg sjøl... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår kveld fikk sambo seg en stor opplevelse. Vi hadde nettop lagt oss og jeg lå på ryggen i senga. Det var en del romstering inni magen så jeg la hånda på magen for å si hei til Lykkeliten. Og da kjente jeg jammen meg sparket utenpå magen. Så da var jeg snar å få sambo til å legge magen på hånda, og gjett om ikke den stolte far fikk gleden av å kjenne babyen sparke for første gang da :hoppe: Han ble helt rørt, og det ble jeg også for det var et sånnt fantastisk øyeblikk :hjerter_rundt:

Lykkeliten er blitt temmelig aktiv inni der nå. Tror nesten det er en liten kickboxer jeg har i magen jeg :Hehe: Men det er en utrolig koselig og ikke minst hærlig følelse å kjenne spark Rainbow! Så godt å kjenne at lille babyen leker og har det bra inni magern til sin mor :rosasmil:

Jeg skulle egentlig ikke jobbe så mye Escada men ble bedt om å jobbe overtid på fredagen. Trodde det skulle gå bedre enn det gikk, så jeg kommer ikke til å jobbe 9 timers skift igjen. Må passe på meg selv og Lykkeliten i magen :Nikke:

Tusen takk for gode ord Meteora! Blir så glad for å høre sånt :rosasmil:

:klem: til dere alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Å gu så herlig d må vær å kjenne første sparkene då... :hjerter_rundt: Får jo ikkje mindre lyst på smått no då... :ler: Tenker dokke kose dokke no då... :hjertesmil::klem1: ER så gøy å følge med her no atte... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rainbow
Igår kveld fikk sambo seg en stor opplevelse. Vi hadde nettop lagt oss og jeg lå på ryggen i senga. Det var en del romstering inni magen så jeg la hånda på magen for å si hei til Lykkeliten. Og da kjente jeg jammen meg sparket utenpå magen. Så da var jeg snar å få sambo til å legge magen på hånda, og gjett om ikke den stolte far fikk gleden av å kjenne babyen sparke for første gang da :hoppe: Han ble helt rørt, og det ble jeg også for det var et sånnt fantastisk øyeblikk :hjerter_rundt:

Lykkeliten er blitt temmelig aktiv inni der nå. Tror nesten det er en liten kickboxer jeg har i magen jeg :Hehe: Men det er en utrolig koselig og ikke minst hærlig følelse å kjenne spark Rainbow! Så godt å kjenne at lille babyen leker og har det bra inni magern til sin mor :rosasmil:

:lol::lol::lol:

Så herlig @riel, tipper det var en stor opplevelse for mannen ja!

Det er nesten litt urettferdig, for dem blir det jo så mye mer uvirkelig ;)

Ha en fin helg alle tre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Escada, Meteora, Rainbow og Veslo :klem:

Det er kjempehærlig å kjenne spark ja :rosasmil: Betryggende er det og for jeg bekymrer meg endel ja :roll: Men med kjærlighet kommer bekymringer :hjertesmil:

Og det var veldig godt for pappaen å få kjenne et lite dytt fra magen min. Og snart kommer det flere :tommelsmil:

Nå skal jeg snart opp i eksamen (er privatist i Nyere historie så jeg må pugge på spreng i et par uker nå. Derfor blir det ikke mye KGtid, men etter eksamenen er overstått er det back to KG ;)

Nå er det helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...