Litle Lady Skrevet 6. februar 2006 #901 Del Skrevet 6. februar 2006 Heeeey... åssen går d med flyttingen da? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #902 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Takk for hilsener Uri, Meteora og Little Lady Nå er huset vårt ja. KOmt oss ganske godt i hus nå også. Eller det er endel som gjenstår asså, men nå er det nødvendigste oppe så det som gjenstår er ikke noe som haster Ellers er jeg sykemeldt de siste ukene før permisjonen begynner i slutten av måneden. Ryggen min tåler nesten ingenting nå, så da er det best å holde seg hjemme, og gjøre minst mulig som kan fremkalle ryggsmerter. Lykkeliten stortrives fremdeles i magen selv om både mor å far syns han kan komme ut snart. Men han har bare godt av å bo i magen i noen uker til så vi får heller smøre oss med tålmodighet vi utålmodige parents to be Og den kommende mamma er godt igang med å stelle i stand til sin lille prins. Så mesteparten av babyklær o.l er vaska, senga er skrudd opp, stellekommoden står klar på badet og vogna er frakta ut her i huset. Må bare få vaska av den med ei fille og hive madrassene i en fryseboks for å ta knekken på eventuelle basiller som tror de kan bo der Åååå som jeg gleder meg til gogutten skal bli født!!!!! Hvorfor i all verden går tida så seint... Endret 15. februar 2006 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 18. februar 2006 #903 Del Skrevet 18. februar 2006 Høres så spennende ut då! Så kjekt å drive å ordne for vetle prinsen og greier.. Skal bli tante for andre gang om noen uker.. svigerinna mi har termin den 20 mars.. er nesten like spent jeg altså..! De tror visst d blir en liten prins d der od, men d er aldrig godt å si før de kommer ut.. Må ha ei god helg da og kosa deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #904 Del Skrevet 25. februar 2006 Høres så spennende ut då! Så kjekt å drive å ordne for vetle prinsen og greier.. Skal bli tante for andre gang om noen uker.. svigerinna mi har termin den 20 mars.. er nesten like spent jeg altså..! De tror visst d blir en liten prins d der od, men d er aldrig godt å si før de kommer ut.. Må ha ei god helg da og kosa deg.. ← Hei Svigerinna de har termin dagen etter meg da Så koselig :rosasmil: Satse på at det er en liten da siden det er det de tror det blir (og da har de sikkert kjøpt litt babyblått ) Går bare og venter jeg nå. Idag er jeg 37+1 og det er bare 3 uker og 1 dag til termin. Alt er egentlig klart. Må vaske noen håndklær og noe bare. Har litt kynnere og sånt og håper kanskje det skjer noe litt før men lar ikke forhåpningene gå meg til hodet for jeg vet at det er større sannsynlighet for å gå over termin en å føde før Men uansett ikke lenge til lille nurket er her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 25. februar 2006 #905 Del Skrevet 25. februar 2006 Heisann! Nei nå er d jammen ikke lenge til nurket kommer! Tenker du gleder deg... og d gjør vel mannen og.. Sikkert kjempe koselig og gå å ordne ferdig til bebisen kommer.. Komt litt i orden i nye huset og el? :rosasmil: Blir vel bra tenker jeg.. :icon_razz: Må ha en god helg da.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 27. februar 2006 #906 Del Skrevet 27. februar 2006 Det er så herlig å lese her inne Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #907 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Litle lady og Meteora Takk of hilsener jenter Bare kjapt innom for å rope ut at DET ER 1 MARS IDAG!!!! MÅNEDEN JEG HAR VENTA PÅ ER ENDELIG HER Og snart vil babyen vår ut og hilse på mammaen og pappaen sin Formen er bra! Permisjonen påbegynt. Tålmodigheten... jodda den er der vel den og Og alt er så og si klart til Lykkelitens ankomst Så nå er det bare og veeeeente... Sover vekk halve dagene da, så tida går jo på sett ov vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #908 Del Skrevet 2. mars 2006 Innom og legger igjen spor.. Hadde vi ikke prates over sms'er, hadde jeg nok gravd meg ned.. Jeg er sløv.. Neste uke bare må jeg komme til deg.. Har lovt det litt for lenge, uten at der har skjedd noe mer enn det.. Men så er vi jo midt oppi en skikkelig basselusk-tid, så det er dem's feil.. Men neste uke- så sant du ikke ligger på føden, kommer jeg.. Ligger du på føden/barsel kommer jeg dit.. Nå er det ingenting som kan stoppe meg.. Håper jeg Du får ha ei god helg.. Slapp av så ofte du kan... Spare på kreftene vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 5. mars 2006 #909 Del Skrevet 5. mars 2006 Brodern min er bare SÅ lite tolmodig nå da! Han bare venter på bebisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #910 Del Skrevet 8. mars 2006 Endelig blir det besøk Gleder meg til å se deg igjen, og få se magen OG det nye huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 13. mars 2006 #911 Del Skrevet 13. mars 2006 Heisann.... åssen står d til med formen? Bare bra håper jeg! Ja ja.... nå nermer d seg bare mer og mer... må fortelle oss når d store ha skjedd da! Går bare å venter på å høre fra broderen at jeg er blitt tante for andre gang... gleder meg sånn... Hadde besøk av første tanteungen som snart er et år... i helga som var.... han er bare SÅ sjønn atte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #912 Del Skrevet 14. mars 2006 Tillater meg å sladre litt... For da jeg er med @riel også på et annet forum, så kan jeg ha den gleden av å informere om at hun nå er igang! Vannet gikk kl. 16 i dag og hun er nå hjemme på perm fra sykehuset da det "bare" var 1 cm åpning ved sjekk. Men det er på gang og snaaart er lykkeliten kommet til verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 14. mars 2006 #913 Del Skrevet 14. mars 2006 Så spennende da!! Håper alt går bra med hele familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #914 Del Skrevet 15. mars 2006 venter i spenning på oppdatering!! Kanskje den lille allerede er født!?!? Lykke til til dere alle, jaffal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #915 Del Skrevet 15. mars 2006 Her var der jammen meg rolig!!! Håper den lille ligger i armene dine nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 #916 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå fikk jeg oppdatering... Den lille prinsen til @riel kom til verden kl. 11.38 i dag formiddag, etter en lang og tung fødsel! Men alt er vel med mor og barn! Gutten veide 3328 gram og var 48 cm lang! De koser seg masse nå! GRATULERER MED PRINSEN, @riel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 15. mars 2006 #917 Del Skrevet 15. mars 2006 Gratulerer så mye med prinsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2006 #918 Del Skrevet 15. mars 2006 Gratulerer så mye til både deg og sambo.. Kos dere masse med det lille nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 16. mars 2006 #919 Del Skrevet 16. mars 2006 Gratulerer så masse med lille prinsen @riel!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 16. mars 2006 #920 Del Skrevet 16. mars 2006 Nå må jeg bare feire litt på sida til @riel altså! lille prinsen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå