Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Takk for hilsener Uri, Meteora og Little Lady :klem:

Nå er huset vårt ja. KOmt oss ganske godt i hus nå også.

Eller det er endel som gjenstår asså, men nå er det nødvendigste

oppe så det som gjenstår er ikke noe som haster :)

Ellers er jeg sykemeldt de siste ukene før permisjonen begynner i slutten av måneden. Ryggen min tåler nesten ingenting nå, så da er det best å holde seg hjemme, og gjøre minst mulig som kan fremkalle ryggsmerter.

Lykkeliten stortrives fremdeles i magen selv om både mor å far syns han kan komme ut snart. Men han har bare godt av å bo i magen i noen uker til så vi får heller smøre oss med tålmodighet vi utålmodige parents to be :sjenert::hoppe:

Og den kommende mamma er godt igang med å stelle i stand til sin lille prins. Så mesteparten av babyklær o.l er vaska, senga er skrudd opp, stellekommoden står klar på badet og vogna er frakta ut her i huset. Må bare få vaska av den med ei fille og hive madrassene i en fryseboks for å ta knekken på eventuelle basiller som tror de kan bo der :forvirret:

Åååå som jeg gleder meg til gogutten skal bli født!!!!! Hvorfor i all verden går tida så seint... :roll::ler:

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så spennende ut då! :hoppe: Så kjekt å drive å ordne for vetle prinsen og greier.. :hjerter_rundt: Skal bli tante for andre gang om noen uker.. svigerinna mi har termin den 20 mars.. er nesten like spent jeg altså..! :ler: De tror visst d blir en liten prins d der od, men d er aldrig godt å si før de kommer ut.. ;)

Må ha ei god helg da og kosa deg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så spennende ut då! :hoppe:  Så kjekt å drive å ordne for vetle prinsen og greier.. :hjerter_rundt:  Skal bli tante for andre gang om noen uker.. svigerinna mi har termin den 20 mars.. er nesten like spent jeg altså..! :ler:  De tror visst d blir en liten prins d der od, men d er aldrig godt å si før de kommer ut.. ;)

Må ha ei god helg da og kosa deg.. :klem:

Hei

Svigerinna de har termin dagen etter meg da :hoppe: Så koselig :rosasmil:

Satse på at det er en liten :babygutt: da siden det er det de tror det blir (og da har de sikkert kjøpt litt babyblått :) )

Går bare og venter jeg nå. Idag er jeg 37+1 og det er bare 3 uker og 1 dag til termin. Alt er egentlig klart. Må vaske noen håndklær og noe bare. Har litt kynnere og sånt og håper kanskje det skjer noe litt før :plystre: men lar ikke forhåpningene gå meg til hodet for jeg vet at det er større sannsynlighet for å gå over termin en å føde før :forvirret:

Men uansett ikke lenge til lille nurket er her nå :hjerter_rundt:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Nei nå er d jammen ikke lenge til nurket kommer! :sjarmor: Tenker du gleder deg... og d gjør vel mannen og.. ;) Sikkert kjempe koselig og gå å ordne ferdig til bebisen kommer.. :hjerter_rundt:

Komt litt i orden i nye huset og el? :rosasmil: Blir vel bra tenker jeg.. :icon_razz:

Må ha en god helg da.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Litle lady og Meteora :vinke:

Takk of hilsener jenter :klem:

Bare kjapt innom for å rope ut at

DET ER 1 MARS IDAG!!!! MÅNEDEN JEG HAR VENTA PÅ ER ENDELIG HER :hoppe:

Og snart vil babyen vår ut og hilse på mammaen og pappaen sin :hjerter_rundt:

Formen er bra! Permisjonen påbegynt. Tålmodigheten... jodda den er der vel den :sjenert::ler: og Og alt er så og si klart til Lykkelitens ankomst :hjertesmil:

Så nå er det bare og veeeeente...

Sover vekk halve dagene da, så tida går jo på sett ov vis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Innom og legger igjen spor..

Hadde vi ikke prates over sms'er, hadde jeg nok gravd meg ned..

Jeg er sløv.. :sjenert:

Neste uke bare må jeg komme til deg.. Har lovt det litt for lenge, uten at der har skjedd noe mer enn det..

Men så er vi jo midt oppi en skikkelig basselusk-tid, så det er dem's feil.. :ler:

Men neste uke- så sant du ikke ligger på føden, kommer jeg..

Ligger du på føden/barsel kommer jeg dit.. Nå er det ingenting som kan stoppe meg..

Håper jeg

:)

Du får ha ei god helg..

Slapp av så ofte du kan... Spare på kreftene vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.... åssen står d til med formen? :) Bare bra håper jeg! ;) Ja ja.... nå nermer d seg bare mer og mer... må fortelle oss når d store ha skjedd da! :sjarmor: Går bare å venter på å høre fra broderen at jeg er blitt tante for andre gang... gleder meg sånn... :sjarmor: Hadde besøk av første tanteungen som snart er et år... i helga som var.... han er bare SÅ sjønn atte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillater meg å sladre litt... For da jeg er med @riel også på et annet forum, så kan jeg ha den gleden av å informere om at hun nå er igang!

:hoppe:

Vannet gikk kl. 16 i dag og hun er nå hjemme på perm fra sykehuset da det "bare" var 1 cm åpning ved sjekk. Men det er på gang og snaaart er lykkeliten kommet til verden! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

venter i spenning på oppdatering!!

Kanskje den lille allerede er født!?!?

Lykke til til dere alle, jaffal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg oppdatering...

Den lille prinsen til @riel kom til verden kl. 11.38 i dag formiddag, etter en lang og tung fødsel! Men alt er vel med mor og barn! :)

Gutten veide 3328 gram og var 48 cm lang!

De koser seg masse nå!

GRATULERER MED PRINSEN, @riel!!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...