Minerva Skrevet 14. januar 2005 #181 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei :-) Sender deg en liten hilsen fra en annen på vestlandet ! Ha en flott helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #182 Del Skrevet 14. januar 2005 Minerva! Så kjekt at du kom på besøk til meg Ha en riktig god helg Inatt har jeg visstnok sovet kjempeurolig, og hatt mareritt, og snakka og ynka meg og sånt :o Husker ikke det jeg, men typen stakkar har knapt fått sove inatt. Fikk skikkelig dårlig samvittighet jeg :oops: Men han sa at det var helt greit. Kan jo ikke noe for det, for det er jo underbevisstheten min som har gått berserk inatt Og typen han hadde holdt rundt meg og prøvd å trøste meg å roe meg ned. Så snill gutt jeg har Idag skal vi ut og bowle sammen med jobben til typen, så nå må jeg snart gå å gjøre meg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 14. januar 2005 #183 Del Skrevet 14. januar 2005 Innom for å ønske deg en god helg, @riel og gi en til mannen din! Kjekt med omsorgsfulle menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 14. januar 2005 #184 Del Skrevet 14. januar 2005 Så herlig kjæresten din høres ut. :D Håper du har det gøy når du bowler. Har selv ikke bowlet på flere år. Synd egentlig, for det er moro. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 14. januar 2005 #185 Del Skrevet 14. januar 2005 Har en Mann som olstrer mye i søvne! Det er helt utroligt hvor mye rart han får seg til å si mens han sover.. I går kveld mens jeg var på badet og pussa tennene hørte jeg rare lyder fra soverommet.. Visste jo selvfølgelig at det var Mannen som hadde havna langt inni drømmeland da! Så da jeg kom inn på soveromet, var det første jeg fikk høre drittunge, drittunge, da, da da, da, daaaaaa Jaja... Sånn kan det gå. Blir mye masing om nettene altså, men har ikke måtta trøstet ham eller noe sånnt.. Det hørtes rett og slett ut som du har hatt det fælt!!:trøste: Typen til bestevenninna mi er litt vel brutal. Han tar kvelertak på henne mens de sover :o Hadde jeg våkna av at Mannen min tok kvelertak på meg, så hadde nok ikke jeg sovt mer i samme seng som han Håper du koser deg med Bowling da.. Og ha ei rektigt goe helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Millius Skrevet 15. januar 2005 #186 Del Skrevet 15. januar 2005 God helg,@riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #187 Del Skrevet 15. januar 2005 Takk for hilsener Sirka, Tari, Uruviel og Milius Var hjemme til ca 1 igår. Begynte først med øldrikking fra kl 8, og kl 10 gikk vi for å bowle. Etter bowlingen satt vi i baren en halvtimes tid, før folk fant ut at de skulle videre. Så først gikk vi på Gossip, men gikk fort derfra fordi de som hadde gått i forveien ikke var der allikevel. Så da skulle vi visst på Tollboden for der var de. Men da vi kom bort der, var det kø fra tollboden til Sandnes. Så det gadd vi ikke. De som ikke hadde drukket, og derfor kjørte bestemte seg for å kjøre hjem. Fikk tilbud om å sitte på hjem, så da gjorde vi heller det. Var ikke så interresant å stå i kø hele kvelden. Like greit egentlig for hværken jeg eller typen er særlig glad i å gå på byen. Jeg kom forresten på 2. plass på bowlingen Ikke galt det når jeg var eneste jenta som bowla! Vi såv godt og lenge idag da Våknet kl 12.30, og sløvet en stund til før vi sto opp. Hadde tacorester til frokost og tok livet helt med ro. I 3.30 tiden tok vi turen til Kvadrat for jeg skulle kjøpe bukse. Det har gått hål i 2 av buksene mine, og derfor trengte jeg en ny en. Men oss jenter har jo til tider vanskelig for å begrense oss :oops: særlig når det er salg! derfor kjøpte havfrua: 2 dongribukser 1 genser 1 skjørt Tilsammen kom det på 670 kr. Ikke gale det asså Nå skal jeg bare slappe av litt før vi skal begynne på middagen: BIFF MED BERNAISE; RIS OG SALAT!!!!!!!!!!! Og etterpå skal vi kose oss foran skjermen med brus, superchips og snackchips!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. januar 2005 #188 Del Skrevet 16. januar 2005 :o Som om jeg ikke var sulten før jeg kom hit, nå ble jeg enda mer sulten :o Hm, må nok starte tacopressen snart ja Håper du har hatt en fin søndag @riel, jeg har ryddet rommet til trollungene, og der gikk den dagen Rampunger Nei, nå romler det fælt her, snaikes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #189 Del Skrevet 16. januar 2005 Bowling er kjempemoro! Lenge siden sist jeg bowla, kanskje på tide å gjenta suksessen fra forrige gang? Håper du har hatt en superfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #190 Del Skrevet 16. januar 2005 Tubbi og Libertas Jeg trente i går 20 min Pilates, og ca 15 min styrke med treningsstrikk og idag 20 min Pilates, og ca 10 min på treningssykkel. Så da har jeg nådd ukesmålet mitt ogg litt til Det at alt havna i helgen er det mer eller mindre gode grunner til. Gidder ikke å henge meg opp i det, siden jeg klarte det ihvertfall. Samme mål neste uke. Var og spiste hos mamma idag. Fajitas Ikke dumt det akkurat :-) Har hatt en litt stress kveld. Etter Robinson V.I.P måtte jeg gjøre istand noe jobb greier, og så virket det ikke, så det tok sin tid å ordne, og da ble spa behandlingen min ytterligere forkjøvet, i tillegg til at klær skulle brettes, og henges opp. Så først nå er jeg klar til å sette meg ned i sofaen og slappe av. Skal ha meg en liten halvtime/time før jeg legger meg. Skal ikke opp før kvart ver 8 imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 17. januar 2005 #191 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei hei @riel!! Håper du har hatt en fin helg!! Kjempeflink som fikk trent i helga!! Har dere pakket opp sykkelen likevel? Lurt å ikke begynne for lenge om gangen, for rumpa blir veeeeldig sår!! Samboer var på XXL på lørdag og sjekket om det gikk an å få tak i sånn spinningsetestang. På min magnetsykkel er setestanga firkantet, slik som på spinningsykler, og han hadde med seg denne for å måle. Stanga passet perfekt på spinningsykkelen, så nå blir det spinningstang på meg! Da kan jeg nemlig bruke det fantastiske setet vi kjøpte i Italia! Som igjen betyr at når været tillater utesykling, er allerede rumpa mi vant til setet, så jeg kan begi meg ut på langtur allerede første soldagen! Jippiii!!! Ha en fin mandag videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 17. januar 2005 #192 Del Skrevet 17. januar 2005 Kanskje jeg skal prøve Pilates-trening jeg også når graviditeten er over og jeg skal tilbake til "normalformen"... Det skal bli deilig å få kroppen sin tilbake, selv om det er koselig med denne "huleboeren" også da.. Ha en flott uke, @riel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 17. januar 2005 #193 Del Skrevet 17. januar 2005 Flyplass sier du :o - åh, du mener den lille gressplenen hulemannen leker med de fjernstyrte helikoptrene på - Nei @riel, her må man nok fjomse seg ned til Gardemoen om man skal ha håp om å komme seg i luften - Men jeg tar toget til Trondheim - og det blir så deilig å sitte der ALENE i 5 timer, med blad og MP3-spilleren jeg fikk til jul, og litt snacks, og taste litt meldinger på mobilen og ellers bare kuuuuul'en Forskjell på hva man ønsker seg her i livet, men det blir vel kanskje sånn som "bedreviterne" sier til meg, "Hele torsdagen og fredagen har du det gøy, lørdag begynner du å savne mann og unger, og innen søndag er jeg overlykkelig for å dra hjem igjen - Kanskje det, men enda er det LYKKE å ha en helg for seg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 17. januar 2005 Leyla: Har pakka ut sykkelen ja, men hos mamma. For vi flytter jo snart dit Så lurte mor mi på om vi kanskje kunne pakke den ut litt før, så hun kunne låne den litt. Så nå har jeg fått testa den, og syns den er kjempegrei :-) Sirka: Det må du absolutt prøve. Pilates er en lite belastende treningsform som gir deg pene damemuskler, og ikke slikke klumpete muskler. Og den gir deg bedre kroppskontroll og gjør deg sterkere. Ha en god ue du også Tubbi: Jaja. Det finnes ulemper ved å bo nærmed flyplasser også. Det er ganske høylydt her ute til tider. Ihverfall når de hadde sånn jagerflyøvelser en stund. Det var såpass høyt at det lett kunne forårsake en hørselsskade :o Jeg tror nok du kommer til å kose deg masse denne velfortjente helgen. Men de sier jo borte bra, men hjemme best, så du blir nok glad for å komme hjem til mann og barn også skal du se Idag var jeg på kundemøte, og etter det jobbet jeg hjemme fordi datamaskinen min på jobb er inne og får lagt inn ny software. Så da har jeg rukket å gjort litt husarbeid, og lage god middag også: Tagliatelle med fritert tomatsaus, løk, gulrøtter og kyllingfilet Får ekstra tid, når en slipper den reise til og fra jobb tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 18. januar 2005 #195 Del Skrevet 18. januar 2005 :o Nå fikk jeg utrolig lyst på fajitas (selvom jeg akkurat har spist *ler*) Blir alltid sulten av å lese om all den gode maten du spiser. Flink du er som gjør pilates! Har prøvd det selv men får bare utrolig vondt i ryggen av det. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. januar 2005 #196 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei hei @riel! Er bare innom deg en kjapp tur!! Var på langtur med hund i går, skulle bare gå 3,5 km, men endte opp med 7. Føler meg en smule gåen i bekkenet i dag, og har VELDIG lyst til å hoppe over syklinga i kveld pga det... Jeg gjør det nok ikke, men har altså ekstremt lyst.. Når er det dere flytter til din mor? Og når får du havfrua tilbake som avatar? Håper du får en fin dag, @riel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #197 Del Skrevet 19. januar 2005 Skal si du er flink Leyla, som gikk en så lang tur Vi kommer nok til å flytte inn hos mamma i månedsskiftet februar/mars, så det er ikke så lenge til Havfrua er tilbake idag. Var og henta macen igar, men fikk ikke gjort det da, men i løpet av ettermiddagen er havfrua på plass igjen Ha en riktig god dag du også!!!! Igår ble sambo onkel. Dama yil broren tok keisersnitt, og de fikk en liten Så nå er det bare oss igjen. Ikke at det ventes noe sånt her i gården på en stund. Idag skal jeg trene pilates. Sånn, nå har jeg skrevet det her, så nå MÅ jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 19. januar 2005 #198 Del Skrevet 19. januar 2005 Å, @riel Nå er det bare en dag igjen til jeg drar Gleder meg sånn, det skal bli så gøy.... - Tror folk begynner å bli glad for at jeg endelig kommer meg avgårde, nå har jeg plapret om denne turen i all evighet Mamma har satt inn noen penger på kontoen, så når lønna kommer så ser det ganske bra ut må jeg si.... Pengene fra mamma er jo til bursdagsgaver da, til meg og gutta. Jeg har nemlig bursdag på søndag, også har guttene 29 og 31 januar. Samlet oss på ett brett liksom vi Men, tilbake til poenget her; tenkte nemlig jeg skulle ta turen innom her og ønske deg god helg, sånn midt i uka Jeg drar rett fra jobb i morgen, så det blir ikke tid til mer data etter i dag nei Så altså; GOD HELG, vennen Teltubbien er reiseklar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 19. januar 2005 #199 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis sambo ble onkel, så ble da vel du tante? Gratulerer anyway til begge!! Lurt av deg å ikke legge opp for mye trening til å begynne med. Legg deg på et nivå du VET du klarer å holde. For meg fungerer det best med faste dager i uka. Hvis jeg skal gjøre ting på måfå, har jeg lett for å finne på andre ting, heller. Flink som gikk tur, ja... Men hvor smart er det å gå 7 km for å slippe å trene Pilates i 20 minutter? :oops: I følge bekkenet mitt, blir det ikke 70 minutter på sykkelen i dag. Antageligvis.. Får se.. Har du skrevet at du skal trene Pilates idag her inne, så bør du gjøre det også, ja. Litt pinlig å logge på i morgen og halvveis hviske:"Det ble ikke likevel". :-) Da bør man ha en GOD unnskyldning! Du klarer det nok, du, @riel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis sambo ble onkel' date=' så ble da vel du tante? Gratulerer anyway til begge!! [/quote'] Takk! Men vi er ikke gift, så før han får motet opp til å sette ring på fingen min, er jeg ikke tante nei Er litt gammeldags av meg sånn jeg. Men forhåpentligvis blir jeg tante før jeg er 40 ihvertfall Du kan jo se på det sånn, at med å gå 7 km, så har du trent for 2 dager, så da kan du med god samvittighet skippe syklinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå