Gå til innhold

@riels diary


@riel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Izaria :)

Du e så goe Uri :klem: Neste gang eg treffe deg får du se ringen :)

Det har enda ikke gått helt opp for meg hva som har skjedd. Jeg har jo lenge håpet at han skulle ta motet til seg å fri, men jeg hadde ingen anelse om at det kom til å skje idag, på selveste valentinsdagen :hjerter:

Jeg er så utrolig lykkelig. Jeg ble så glad jeg hoppet på han og klemte han, og ringen min er så nydelig fin. Gleder meg kjempemasse til vi får ringene. De må inngraveres. Inni de skal det stå "evig din" :) Vet at det er vanligst å skrive dato, men jeg syns det er fint å ha en tekst. Regner med at vi har ringenbe innen fredag, som er kjempefint, for da er det julebord, og vi skal skikkelig feire forlovelsen. Har bestilt overnatting og alt :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang eg treffe deg får du se ringen :)

:hoppe:

Kan nesten ikkje venta...

Eg får dåkke ikkje ut av håve nå..

:grinele:

Det er bare så romantisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner Meja og Libertas :klem: Blir så kjempeglad for det :)

Jeg gleder meg til å vise frem ringen Uri :) Jeg er helt i den syvende himmel jeg :hjerter:

Idag er forloveden min (hihi) vekke fra meg (sukk). Han er med den andre dama si (les Porschen) Han skal få en fyr til å se på den, for det er noe galt med girkassa. Så da blir jeg her alene til kveldingen, men det går fint det for jeg skal trene idag, så da passer det egentlig bra at han styrer med bilen. Og så skal jeg lage meg en god og sunn middag. Seipanetter med salat, paprika raspet gulrot of creme fraishe dressing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seventh heaven, when I see your happy faces smiling back at me

:plystre:

hehe..

Mmm.. Goe middag du skal lage i dag..

Du e så flink atte...

Ville bare fortelle at nå skjer der ting her...

Xboxen blir levert på repp nå kommende fradag,

så neste uke kan jeg begynne spillet.. Jippi..

Kos deg med både trening og middag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, hvordan går dagen som nyforlovet kvinne? :D

Blir alltid så grådig sulten av å lese dagboka di for du skriver om så god mat. :sikle:

Håper du får en fin dag i morgen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uri :vinke:

Det var en riktig så velsmakende middag ja :Nikke: Og treningsøkten var skikkelig herlig (etterpå altså). Forbrente rundt 250 cals!

:klem:

Tari :vinke:

Jeg har det bedre enn best jeg :hjerter2:

Må jo si at jeg misunner deg litt også da. Som bor i USA der det florerer av Wendy's, Jack in the box og Olive garden, cream of ... soups og New York steak :sikle: Og så har dere redwines :yumyumyum:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Gratulerer så mye med forlovelsen @riel :hjerte:

~ så heldig du er som har en romantisk mann..... :roll:

Har ikke vært innom KG på en stund, har gått i jobb og unger og styr her hjemme :wink:

Ønsker deg en strålende uke, vennen :vinke:

Vil man at en ting skal vare må man streve med å spare. Men om kjærlighet på jord, gjelder omvendt disse ord. Vil man at den skal vare, må man gi og ikke spare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tubbi!

Tusen takk for gratulasjon :klem:

Lurer på om ringene kan hentes imorgen?? Så kjedelig å vente :roll: Jeg har det jo med å være litt rastløs til tider :oops: :ler: Om de ikke kommer imorgen, håper jeg de kommer på fredag, så vi kan ha de på oss på "jule"bordet.

Kikket litt på brudekjoler på nettet idag. Har jo sett meg ut en allerede, men er alltid åpen for andre muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ringen på fingen :danse::hjertesmil:

Har netopp satt på ovnen. Blir vanlig Margharita pizza idag. Orker ikke begynne å styre med noen stor middag.

Fikk vite at vi skulle ha uformelle ut på byen klær imorgen, så jeg har nettop ransakt skapet etter noe å ha på meg. Har kommet frem til at jeg ikke har noe å ha på meg :roll: Har jo såklart funnet frem et antrekk, men skulle gjærne likt å hatt en ny topp for anledningen. De toppene jeg kjøpte på H&M er for sommerlige enda. Jaja, vi har brukt så mye penger denne måneden at det kommer ikke på tale.

Etter jeg har spist middag skal jeg slappe av og la maten synke en liten time, og så skal jeg trene. Torsdag = 30 min workout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååhh... Tenker du er glad nå, med ny fin ring på fingen..

Ja nå kan du virkelig brife på julebord i morgen :-)

Skal du se det nye programet til Otto Jespersen i kveld da??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å vise fram ringen imorgen ja :Nikke::danse:

Fikk med meg Rikets røst ja. Morsomt, men jeg synes O.J. var morsommere før. Men kommer nok til å spandere noen torsdagskvelder på Otto og Eckbo ja, for en skal ikke se vekk i fra at det vokser litt på meg det programmet :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så gøy at du har fått ringen din! :D

Noen sjanse for at KG-jentene får se den da? ;)

Er det ikke så kjedelig når man roter gjennom skapet og finner ingenting?

Minner meg om en reklame som går på TV her borte nå. Begynner med at en dame går igjennom skapet sitt mens begynnelsen til Eric Clapton's You Look Wonderful Tonight spiller i bakgrunnen.

Når han begynner å synge og det kommer til, 'Its late in the evening..' She's wondering what clothes to wear spiller om og om igjen til hun blir irritert og går inn på soverommet og ber mannen hennes slutte for han sitter og spoler tilbake sangen mens han venter. :ler:

Håper du har en kjempefin dag i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke umulig at jeg legger ut en link med bilde av ringen etterhvert, men for tiden er bjørklunds website under konstruksjon, så jeg kan ikke vise bilde enda :roll:

Men ringen er i gult gull. 3mm, flat i formen, ikke rundet. Jeg har alltid trodd jeg ville ha hvitt gull, men da jeg så ringene i hvitt gull var de mye mer glinsete enn jeg hadde trodd. Skal si det er forskjell på bilde og virkelig vare.

Jeg har som sagt lyst på en diamant i ringen, men vi syns begge at det var en fin idé´å kjøpe vanlig gullring nå, pg sette diamant i den når vi gifter oss :) For da gjør vi noe spesielt med ringen da også. Vi skal bruke de som giftering også, siden det er det vanlige :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...