-TeddyToria- Skrevet 22. desember 2005 #881 Del Skrevet 22. desember 2005 Kjære @riel og babygutten i magen! Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL & GODT NYTT 2006 Juleklemmer fra TT og lillegutten i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. desember 2005 #882 Del Skrevet 22. desember 2005 Og en God Jul og Godt Nyttår til deg og de to godguttene dine. STOOOR fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 22. desember 2005 #883 Del Skrevet 22. desember 2005 Ønsker dere alle 3 En riktig God Jul & Godt Nytt År! Juleklemmer fra uri, urimannen, *E* og Mini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 22. desember 2005 #884 Del Skrevet 22. desember 2005 God jul & godt nyttår - alle tre Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. desember 2005 #885 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 26. desember 2005 #886 Del Skrevet 26. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. desember 2005 #887 Del Skrevet 26. desember 2005 Ønsker deg en flott romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 31. desember 2005 #888 Del Skrevet 31. desember 2005 Håper du får en fin nyttårsfeiring! godt nytt år!! uri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. januar 2006 #889 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår vennen!! Håper du har d flott.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. januar 2006 #890 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja ja.... nytt år å MASSE spennande ting foran deg! Når var d du hadde termin no igjen? Tenk baby og bryllup du... ikkje mange som har SÅ mye å gleda seg for i d nya året! Håpe d går bra med deg og dine då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 10. januar 2006 #891 Del Skrevet 10. januar 2006 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 19. januar 2006 #892 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #893 Del Skrevet 24. januar 2006 Omsider kommer en oppdatering fra meg Først og fremst vil jeg takke for alle fine hilsener i dagboka mi. Setter stor pris på det Nå begynner det å nærme seg termin. Under 8 uker igjen til 19. mars Tida mi går for det meste med på baby. Tenke baby, planlegge til lille Lykkeliten kommer, sørge for at vi har det vi trenger, og tenke enda mer baby Sliter med trøtthet for tida, og bekymrer meg også endel for om noe skulle gå galt. Får heldigvis god og tett oppfølging fra jordmor Er tungt å være gravid på slutten må jeg si, selv om jeg er heldig, for har ikke noe særlig plager i hværken bekken eller vann i kroppen eller noe sånt. Men blir fort trøtt og sliten. Nå skal vi snart flytte også. Neste onsdag overtar vi huset Men har ikke fått pakka så mye da Gleder oss ihvertfall masse til vi har fått kommet oss skikkeig i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2006 #894 Del Skrevet 24. januar 2006 Long time no seen.. Har svart på mailen, men måtte å legge igjen spor her og siden jeg har begynt på ny.. Om en uke har dere HUS!! Gleder meg jeg.. Skal nok komme å se på det når flyttekaoset har roa seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 24. januar 2006 #895 Del Skrevet 24. januar 2006 Juhuuuu Tenk at tiden har gått så fort da @riel, syns ikke det er lenge siden du fortalte du var gravid jeg Det er godt å høre at alt er bra med deg og Lykkeliten, krysser fingrene for at alt går så fint og flott at det ikke er måte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 29. januar 2006 #896 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisann.. synes og d ik var lenge siden du fortalte om graviditeten... Bra at alt går så fint da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #897 Del Skrevet 30. januar 2006 Takk for hilsener uri, Rainbow og Litle Lady Her går det fort unna ja, eller... jeg syns tida snegler seg fremover nå, men det er vel vanlig på slutten Og nå er det rene skjære flyttekaos igang På onsdag er det nøkkelovertaking, så igår hadde vi en kjempeinnsats på pakkefronten. Vi kommer ikke til å ta med oss så mye på onsdag, men vi må jo utnytte muligheten til å ha med oss noen esker når vi først skal den veien. Og så skal en hel hau flyttes ut dit til helga, og da overnatter vi for førte gang i nyehuset Gleder meg til besøk uri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #898 Del Skrevet 31. januar 2006 Har mottatt e-mailen fra deg, men jeg får ikke svart.. Der er noe galt med send og motta nå.. Skal til Tyrkia, skulle ha lagt ut en link her, men siden er under oppdatering. Tar det senere Tenk nå er huset deres Gleder meg masse til å komme å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 31. januar 2006 #899 Del Skrevet 31. januar 2006 Så gøy å skulle flytte i nytt hus da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 5. februar 2006 #900 Del Skrevet 5. februar 2006 Håper alt er bra med deg! Nå er det ikke lenge igjen til det kommer en liten smårolling i hus også Utrolig hvor fort tiden går. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå