@riel Skrevet 16. november 2005 Forfatter #861 Del Skrevet 16. november 2005 Trenger du tips Escada Vet ikke helt om det er noen oppskrifter jeg men det er bare å snakke litt om sånn søte små bebuser det asså :rosasmil: Og så får gutter svak dømmekraft under gjerningsøyeblikket Planen vår var egentlig å vente til etter bryllupet men så vi lå bare og snakket sammen en kveld vi og så fant vi ut at begge hadde så lyst å ikke vente at, vi bestemte oss for å... ...nettop, ikke vente For når det gjelder barn så passer det egentlig aldri, så det er bare å hoppe ut i det Tusen takk Rainbow Idag har jeg fått masse babyklær!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk en svær sekk med klær, men endel var jenteklær så nå har jeg sortert ut det jeg kan bruke. I tillegg fisket jeg ut litt av det jentetøyet som var helt bedårende nusselig. For tenk hvis det blir ei lita prinsesse neste gang da :rosasmil: Da kan det være kjekt å ha da Det var kjempemange bodyer, en haug med bukser og jakker/gensre og i tillegg var det noen pysjamaser, sokker, strømpebukser og luer. Og ei søt lita brillebukse. Åååååå som jeg gleder meg til mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 18. november 2005 #862 Del Skrevet 18. november 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. november 2005 #863 Del Skrevet 20. november 2005 Kjekt med masse babykklær å kikke på å legge på plass å sånn då... Håpe du har en flott søndag og at du har fått kost deg masse i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 21. november 2005 #864 Del Skrevet 21. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 22. november 2005 Forfatter #865 Del Skrevet 22. november 2005 Takk for hilsener Uri, Escada og Rainbow Jeg har snart eksamen igjen nå så derfor har jeg ikke tid til KG for tida. Men jeg vet ikke hvordan dette skal gå for jeg jobber så mye at jeg føler jeg ikke får forberedt meg godt nok Men det skal nok gå på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 27. november 2005 #866 Del Skrevet 27. november 2005 Lykke til med eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 29. november 2005 Forfatter #867 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Meteora, og takk for lykkeønskingen Men jeg vet ærlig talt ikke hvordan dette kommer til å gå jeg, for jeg forstår ingenting av den dumme matten Matte er noe dritt asså :sint: Så jeg tror at hvis jeg skal klare å stå på en matteeksamen må jeg følge et undervisningsopplegg først. Endret 29. november 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. november 2005 #868 Del Skrevet 30. november 2005 Matte er heller ikkje min sterke side... håper d går bra.. Lykke til iværtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 2. desember 2005 #869 Del Skrevet 2. desember 2005 God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 4. desember 2005 #870 Del Skrevet 4. desember 2005 Håper alt er bra med deg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #871 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvordan gikk d egentlig med den matten? Håper d står bra til med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 8. desember 2005 #872 Del Skrevet 8. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 9. desember 2005 #873 Del Skrevet 9. desember 2005 Heeeeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 10. desember 2005 #874 Del Skrevet 10. desember 2005 Heeeeelg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 11. desember 2005 #875 Del Skrevet 11. desember 2005 Håper du har hatt det fint i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. desember 2005 #876 Del Skrevet 18. desember 2005 Heisann... går d med deg vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #877 Del Skrevet 21. desember 2005 HeisannEscada, Meteora, Rainbow og uri Tusen takk for hilsener i dagboka mi Ble ikke matteeksamen på meg for jeg fikk for store problemer med å forstå de surrete tallene. Derfor har jeg bestemt meg for å gå igjennom et undervisningsopplegg slik at jeg kan lære matten før jeg går opp til eksamen. Så slapp jeg å ødelegge det ene eksamens forsøket mitt på å stryke. Bedre å stå med en brukbar karakter neste gang. Ellers er alt vel. Det er travle tider nå rett før jul. Blir endel jobbing og babytanker da Gleder meg ihvertfall masse til jul!!!! Har nok mista litt av KGgløden jeg da, men får håpe jeg får den tilbake snart God jul og godt nyttår til dere alle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 21. desember 2005 #878 Del Skrevet 21. desember 2005 RIKTIG GOD JUL TIL DEG, MANNEN OG LYKKELITEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. desember 2005 #879 Del Skrevet 21. desember 2005 Åssen går d med knøttet i magen då... masse liv og spark el? Må no ha ei riktig god jul og ett flott nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. desember 2005 #880 Del Skrevet 22. desember 2005 God jul og godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå