Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

Trenger du tips Escada ;) Vet ikke helt om det er noen oppskrifter jeg men det er bare å snakke litt om sånn søte små bebuser det asså :rosasmil:

Og så får gutter svak dømmekraft under gjerningsøyeblikket :sjarmor:

Planen vår var egentlig å vente til etter bryllupet men så vi lå bare og snakket sammen en kveld vi og så fant vi ut at begge hadde så lyst å ikke vente at, vi bestemte oss for å...

...nettop, ikke vente :hoppe:

For når det gjelder barn så passer det egentlig aldri, så det er bare å hoppe ut i det :)

Tusen takk Rainbow :klem:

Idag har jeg fått masse babyklær!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk en svær sekk med klær, men endel var jenteklær så nå har jeg sortert ut det jeg kan bruke. I tillegg fisket jeg ut litt av det jentetøyet som var helt bedårende nusselig. For tenk hvis det blir ei lita prinsesse neste gang da :rosasmil: Da kan det være kjekt å ha da :hoppe:

Det var kjempemange bodyer, en haug med bukser og jakker/gensre og i tillegg var det noen pysjamaser, sokker, strømpebukser og luer. Og ei søt lita brillebukse.

Åååååå som jeg gleder meg til mars :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Kjekt med masse babykklær å kikke på å legge på plass å sånn då... :sjarmor: Håpe du har en flott søndag og at du har fått kost deg masse i helga... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Uri, Escada og Rainbow :klem:

Jeg har snart eksamen igjen nå så derfor har jeg ikke tid til KG for tida.

Men jeg vet ikke hvordan dette skal gå :sjenert: for jeg jobber så mye

at jeg føler jeg ikke får forberedt meg godt nok :overrasket:

Men det skal nok gå på et vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Meteora, og takk for lykkeønskingen :)

Men jeg vet ærlig talt ikke hvordan dette kommer til å gå jeg,

for jeg forstår ingenting av den dumme matten :sur:

Matte er noe dritt asså :sint:

Så jeg tror at hvis jeg skal klare å stå på en matteeksamen

må jeg følge et undervisningsopplegg først.

Endret av @riel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

HeisannEscada, Meteora, Rainbow og uri :vinke:

Tusen takk for hilsener i dagboka mi :klem:

Ble ikke matteeksamen på meg for jeg fikk for store problemer med å forstå de surrete tallene. Derfor har jeg bestemt meg for å gå igjennom et undervisningsopplegg slik at jeg kan lære matten før jeg går opp til eksamen. Så slapp jeg å ødelegge det ene eksamens forsøket mitt på å stryke. Bedre å stå med en brukbar karakter neste gang.

Ellers er alt vel. Det er travle tider nå rett før jul. Blir endel jobbing og babytanker da :) Gleder meg ihvertfall masse til jul!!!!

Har nok mista litt av KGgløden jeg da, men får håpe jeg får den tilbake snart :)

God jul og godt nyttår til dere alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...