Gjest Trulselinemor Skrevet 10. desember 2004 #81 Del Skrevet 10. desember 2004 Takk for hilsen. Min far er odding. Og samboeren min er odding. Vi har planer om å forlate denne plassen. Du forstår sikkert hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. desember 2004 #82 Del Skrevet 10. desember 2004 Er du i syvende himmel nå eller???? Det er jeg... Robbie leverte et kanonbra show da... Jeg smeltet helt jeg :hjerter2: Fysøren den fyren kan sjarmere...Skulle virkelig ønske at jeg satt i salen, og fikk gnidd låret mitt av ham Gidder ikke legge meg enda, pulsen er fortsatt i 110 Hvis han skal ha konsert her i Norge, er det hvertfall sikkert at jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 11. desember 2004 #83 Del Skrevet 11. desember 2004 JØSS!!!! :o USA-tur og greier altså.... Hmm, jeg føler plutselig at jeg har store mangler i livet mitt her! Når var JEG sist på ferie da Gikk rett fra videregående og ble gravid og flytta sammen og fikk unger her i huset, så ferier og romantikk er et enormt minus, for ikke å si ikke-eksisterende her i huset.... Blæh, nuvel, det kommer vel tider (holder håpet levende ).... RW er bittelitt søt - Okei, okei, veldig søt da Den pastamiddagen din skal jeg jammen prøve, den høres akkurat passelig arbeidskrevende og lettvint ut - takker så meget for tipset :blomst_opp: Ellers så tenkte jeg jo selvsagt å ønske deg en supergod helg, med masse pepperkaker og glasur... Stor helge- til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #84 Del Skrevet 11. desember 2004 Det å reise er jo kjempekjekt, og den turen går ikke i glemmeboken med det første. det er sikkert og visst. Men livet har så mange flere dimensjoner enn det. Og vet du hva Tubbi. Det som jeg definerer som det viktigste i livet, er å ha en god mann som jeg elsker over alt, og få oppleve å være mor Og tenk på det Tubbi. At det å få barn når en er ung vil si at de er voksne og utav huset til dere er i deres beste alder. Fulle av liv og oppdagelseslyst. Og i en voksen alder har dere mest sannsynlig en økonomi som gir plass til å utforske verden Jeg håper på å få barn om et par - tre år. Vil ikke vente til jeg blir 30 Kunne godt starta nå også, men må få bli ferdig med læretida mi først. Hvis ikke blir det nok aldri fagbrev på meg. Skulle på kjøretime idag jeg men kjørelærer ringte og avlyste pga. sykdom. Litt kjipt, men ikke noe å gjøre med det nå. I ettermiddag skal vi på kaffe og kaker. Bestemor min feirer 65 års dagen idag Nå skal vi ta turen på posten, og sende noen gaver, og så blir det vel en liten tur på Kvadrat før det blir fullt der. Vi må kjøpe fotoalbum til bildene. Koz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 11. desember 2004 #85 Del Skrevet 11. desember 2004 Og tenk på det Tubbi. At det å få barn når en er ung vil si at de er voksne og utav huset til dere er i deres beste alder. Fulle av liv og oppdagelseslyst. - JOda, kjære deg, NOEN av oss er det Men Hulemannen min er ikke ung og full av liv i dag engang, hvordan skal han da bli om 10-15 år Hulemannen min er faktisk nesten 9 år eldre enn meg han Det betyr faktisk at selv om jeg bare er en ungmø som fyller 27 i januar, er han en gammal gubbe på hele 35 år han nå Så sånn kan det gå, men det er ikke så farlig. Bare han har penger han, så skal jeg nok sette han på en sånn rullator og ta'n med meg God helg igjen havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 11. desember 2004 Så sånn kan det gå, men det er ikke så farlig. Bare han har penger han, så skal jeg nok sette han på en sånn rullator og ta'n med meg God helg igjen havfrua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #87 Del Skrevet 12. desember 2004 På forskudd-julekveldsvisa Nå har vi baka kaker, og vi har pynta tre. Og vi har gjort oss juleklar til vi skal dra av ste' . Nå bærer det til mamma, og pinnekjøtt ska ne'. Og etterpå så skal vi samles rundt et juletre. Som jeg har nænt tidligere skal vi feire litt jul på forskudd med lillesøster (12) som reiser vekk i jula Vi har kost oss med pepperkakebaking og trepynting, og nå bærer det av sted til na mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 12. desember 2004 #88 Del Skrevet 12. desember 2004 Jammen e du heldigge som får feire jul to ganger i år.... Blir det åpning av pakker og da elle?? :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 13. desember 2004 #89 Del Skrevet 13. desember 2004 Endelig tid til å oppdatere meg i dagboka di, @riel! Julefeiring 2 ganger hørtes jo morsomt ut da. Kom med en rapport da og gi oss en forsmak på jula.. Spiste selv julemiddag på lørdag (venne-julebord) og det satte meg virkelig i julestemning! Håper du får en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 13. desember 2004 #90 Del Skrevet 13. desember 2004 God jul til deg som feirer mange gonger! Forresten så stemmer eg for å laga pepperkakedeigen sjølv, det er ikkje sååå stress, og smakar godt. Men me pleier ikkje å laga så mykje julekaker, dette er femte året på rad eg har eksamen i nesten heile desember... Dessutan så bur me eit stykke frå både mine foreldre og mannen sine foreldre, så me må overnatta hjå dei når me skal på julebesøk, så då blir det julemat der. Men det kan henda me kjem til å baka litt i romjula, skal bare vera fire dagar hjå mine foreldre i år, hans foreldre tek me etter nyttår. Eg forstår ikkje at du orkar så mange turar til Kvadrat, eg føler til og med at eg går i kø der midt på dagen om sommaren... Kanskje ikkje heilt så gale. Men ein finn jo det meste der då, så det er ein grei plass å reisa dersom ein har ein del ein skal handla. God jul igjen! Det verkar som om du kosar deg med jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 13. desember 2004 Uri, Sirka og Apple! Så koz å komme til en dagbok full av hilsener :-) Uri og Sirka: Vi koste oss masse. Pinnekjøttet var nydelig! Etterpå var det pakkeåpning. Mest for søstra mi si skyld, så hun skulle få pakkene sine før hun reiser. Men det var noe smågaver til oss andre også Kaker var der i massevis, og koselig julemusikk lød i bakgrunnen. Søstra mi ble kjempeglad da hun fikk en stol! Av oss fikk hun ei lampe hun ønska seg, og ei pute til rommet. I tillegg fikk hun og mamma big popper sammen. Jeg og typen utvekslet også en liten førjulsgave til hværandre. Han fikk magnetisk bacgammon spill av meg, og jeg fikk ikke bare en men to cd'er (robbie og Abel's nye) Kjempekoselig kveld. Men manglet det som skal til på formiddagen for å føles som skikkelig jul-næmlig disney kavalkaden og tre nøtter til Askepott. Apple: Det er nok mest kos å lage deigen selv også, men jeg er en slik en som ikke liker å bake :oops: Mamma er heller ikke den som liker å bake, så jeg tror det ligger i blodet Kvadrat er et galehus nå for tiden Men det er bare 5 min unna med bil, i motsetning til byen som er nærmere 20 min unna med bil+ at han der elskebassen min skal jo alltid inn på Chlas Ohlson å kikke, og Chlas er kun på Kvadrat Idag var det full dag på jobb. Som gikk helt greit Etter jobb møtte jeg mamma og bestemor i byen, for de skulle bli med meg hjem på besøk. Så sa ble det pizza, peppermyntedrops og pepperkaker. Så fikk attpåtil bestemor sett hvordan vi har det i leiligheten her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 13. desember 2004 #92 Del Skrevet 13. desember 2004 Aner jeg skjulte talenter her Dikte sanger og greier, hmmm, kanskje når jeg endelig har funnet en toastmaster til bryllupet mitt - That is, hvis Hulemannen kan få ut fingeren og fri dah Jasså, lille havfrue, du har også sånn attpåklattsøsken Min lillesøster er 15 år :o Hele 11 år mellom oss da :hår: Hvor gammel var du igjen forresten :klø: Hvordan står det til med Bender i disse førjulstider da? Stod masse om papegøyer i "kjæledyr/Min katt"- bladet jeg snikleste i dag Syns papegøyer er søte, men huttetu, tenk å ha en som sitter der og hermer etter deg når du roper på mannen da Syns jeg hører den.....Liker Bender kakesmuler forresten Undulater er søte, men de i dyrebutikkene er jo alt annet enn tamme da! Men fine farger... Har litt lyst til å sette i gang med akvarium, men det er så mange som sier det er mye jobb med det.... Hmmm, kanskje man må finne ut litt mer først Ha en strålende uke da @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #93 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Tubby Det blir nok bryllup på degetterhvært skal du se Er ni år mellom meg og lillesøster. Hun er 12 og jeg er 21 Bender står det bra til med. Men han er ikke så mye ute lenger. Liker seg så godt i "palasset" sitt at han helst vil være der hele tiden Blir nok stuefugl igjen når han blir mer vant til buret. Undulater er smartest å kjøpe hos oppdretter, for da er de i de fleste tilfeller håndtamme når du får de. Akvarium er kjekt å ha. Men det er nok litt arbeid med rengjøring o.l. Tror du kan kjøpe sånn rensegreie å ha i, så da blir det lettere å holde reint :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 14. desember 2004 Idag skal det knipses... bilder. Min mor har bestilt familiefotografering, og vi stiller (en smule motvillig) opp. Er ikke så glad i å bli tatt bilde av jeg, for keg har det med å se ut som en komplett idiot på de Jeg er ikke akkurat så fotogen nei Men skal nå bli kjekt å ha et skikkelig bilde av oss alle samlet. Må snart gå og dresse meg opp. Skal ikke være for pyntet, men vi skal prøve og gå med noenlunde samme fargene, så det ikke ser ut som et sirkus. Spiste nettop gryterett, med rømme til til middag. Skikkelig god middag Ikveld er det TV kveld igjen! Og jeg sitter trofast foran skjermen Savner Friends da :-( og har sett de Joey episodene som tv2 sender nå, men CSI gleder jeg meg til. Og kongen av Queens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 15. desember 2004 #95 Del Skrevet 15. desember 2004 Gryterett altså. Hm, god sa du?!?! Oppskrift??????? Er helt tom for ideer og sånt for tiden Tror jeg har brukt opp hjernekapasiteten for i år Er på høy tid med litt juleferie og kos nå tenker jeg Gleder meg kjempemye til vi har fått alt klart og kan bare sette oss ned og vente, hvis vi blir klare da :o Har ikke vært så veldig flink i det siste, er grundig lei av husrengjøring og baking :-? Skal, eller det vil si, MÅ ta meg sammen her og gjøre en vaske innsats i huset! Kjøkkenet er eneste som er ferdig og grundig vasket og skiftet gardiner. Hadde egentlig tenkt å ta like grundig på badene, så får resten av huset greie seg med normal støvsuging, støvpussing og gulvvask Isj, hadde tenkt å skifte på sengene her i dag også.... Bare å komme i gang tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #96 Del Skrevet 15. desember 2004 Tubbi Nå begynner det å nærmer seg jul! Denne måneden har jammen gått fort Gleder meg masse til jul. Det er så hærlig. OK dag på jobben idag. På ingen måte travel, faktisk litt lite å gjøre, men det kan vere greit det og av og til Han der Bender, han vil bare være i buret sit han nå som han har fått så stort bur Og han som var blitt så tam. Skulle spise sammen med oss til og med. Nå er han alt for opptatt med å styre på i buret sitt. Koser seg med leker, og snakker med seg selv i speilet På lørdag blir det minijulebord med jobben. Vi blir bare 4 stk så da skal vi på restaurant og spise Det skal bli koselig, men synes det var trist at jobben til typen utsatte julebordet til etter jul- da blir det liksom ikke skikkelig julebord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #97 Del Skrevet 15. desember 2004 Var på en liten shoppingrunde på kveldingen. Innom Lefdal der vi kjøpte frityrgryte (for julegavepenger fra besteforeldre), og så innom plantasjen der jeg fant en svær flott konditorlaget julegris som min arbeidsfiver skal få i julegave. Har fundert mye på hva hun skulle få. Tenkte på blomster/plante, men det får hun sikkert av så mange andre. Men den grisen var skikkelig tøff, så er fornøyd med det valget Ikveld såg vi The Polar express! Den vaaaaar så KOSELIG! Anbefales til alle som vil se en eventyrlig julefilm fri for vold og ulumskheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #98 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg så at du nevnte pinnekjøtt.....åh....! Det er godt ja, sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg så at du nevnte pinnekjøtt.....åh....! Det er godt ja, sant ? Sekhmet Det er helt nydelig!!!! ikke jul uten Idag var min bestemor på besøk. Hun skulle reise hjem sammen med onkelen min som har vært i Nordsjøen, så da var det lettere for han å hente henne hos oss, enn å reise helt ut til mamma. Så da tok hun med seg lasagne til oss Imorgen skal jeg sove hos mamma, for typen skal jobbe om natta. Liker ikke å være alene jeg, så da er det like så koselig å ta turen ut der Må huske å ya med meg kledsbytte og toalettsaker på jobb imorgen da, så reiser jeg bare rett ut der når arbeidsdagen er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 17. desember 2004 #100 Del Skrevet 17. desember 2004 Det er helt nydelig!!!! ikke jul uten Det blir ikke pinnekjøtt på oss i år. Smakte noe pinnekjøtt som samboer var blitt servert på jobben, gledet meg noe forferdelig til det, og så smakte det bare æsj!! Vet ikke hva som var galt, men da jeg satte tallerkenen fra meg, hadde jeg bestemt meg for at vi ikke skulle ha pinnekjøtt på julaften, hvertfall! :-x Jammen godt det er fredag i dag! Juhuu!! :-) Søster er på besøk, og blir visst til i morgen. Hun er ikke vant til så masse folk og fulle butikker, så når hun er ute på julehandel orker hun maks tre butikker på en dag. Hehe.. Da tar gavene tid, ja! :-) Koselig med besøk, da. Du får ha en glimrende helg, @riel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå