Gå til innhold

@riels diary

@riel

Anbefalte innlegg

:vinke: Mrs. Williams

Så kozelig at du stikker innom.

Idag fikk jeg gleden og æren :roll: av å tilbringe 1 time og 10 minutter på legens venterom. Har mye mer lyst å sitte der å sture enn å gå på jobbe og tjene penger :evil:

Jaja. Spiste nettop deilig middag: pasta med cabonara saus og pestobaguett :sikle:

Blir nok en TV kveld på meg idag, for jeg er litt smålat idag :sjenert::)

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu @riel!

Det er til å bli irritert av å sitte på et legekontor å vente.. Jeg gjorde det forrige uke.. 1 time på mandagen, og litt over en time på tirsdagen :sinna: Begge dagene var jeg på den tiden av døgnet da disse "kontordamene" tok lunch, så jeg kunne ikke gå og klage til dem :-x

Jeg har og hatt god midag i dag... TACO :sikle: Farvoritten her i huset..

Ser dere har kjøpt dere hus.. Gratulerer så masse :danse: Blir du Bryne bu nå eller??

Natti natt :klem:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har innebært refusjon på utlegg av timebetaling hos legen (har oppnådd frikort :wink:) jobb, juleshopping +burshopping og pinnekjøttmiddag på Ikea :)

Fikk kjøpt julegave til mamma, og søstra mi, og så 2 rammer som vi skal sette bilde i og gi til besteforeldrene til typen til jul.

Må tilbake på Ikea imorgen, for noe av det vi skulle ha var ikke inne på lager, men kom inn igjen imorgen.

Nå skal jeg slappe av, og se litt på Bender som utforsker sitt nye og enorme bur. Det var på halv pris (kostet 800 kr) og er 75 cm høyt og 45 cm bredt på kortsiden og 50 cm bredt på langsiden. Og så slås vel TV'n på om en stund :)

Helg er deilig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Jeg åsså - jeg åsså :hoppe: Syns helg er deilig altså :wink: Lørdagen er aller best, for da vet man at man har en hel dag i morgen også, med fri til å gjøre hva man vil (nesten) :ler:

Jasså ja. Bender har fått nytt bur, sikker på at han setter pris på nytt hus han også - ja, i og med at dere skal ha nytt hus så skulle det vel bare mangle :ler2:

I dag bare MÅ jeg kjøpe flere pakker til kalenderen til disse trollungene altså :o - i dag gikk nemlig siste pakken!!!! Nuvel, vi må vel klare å finne NOE i løpet av dagen.

Nå maser denne Hulemannen noe kraftig her, "har du kledd på deg?" "Kommer du ned snart?" "Nå bør du skjerpe deg" osv osv :sinnatagg: Jeg tror kanskje han er litt lei av mine stadige turer innom KG :ler:

Nei,m jeg får vel beholde litt husfred her, vi snakkes vi da vennen - ha en fin-fin helg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Leola og Tubby :klem:

Idag har vi vært ute igjen på Ikea(noe som er modig gjort en søndag i desember :ler: ) og kjøpt noen gaver til. Og så kjøpte vi disse kule julelysene. Vi var også og så på Sigdal kjøkken.

Lagde kjøttkakemiddag idag så nå er vi gode og mette begge 2. Skal kose oss med chips og Kill Bill ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag, @riel, det er lørdag i dag :tunge1:

Jaja... Forstår du blir sliten av å gå på IKEA, så du er unnskyldt denne gang :kul:

Kjempe kule lys, har pyntet med like på eldstesnuppas rom i dag.. Hun har skråtak over sengen sin, så vi hang dem nedover der.. Så nå sover hun under en stjernehimmel...

Kill Bill :o Den har jeg faktisk ikke giddet å se :kvalm:

Jeg skal kose meg med Love Actually med Hugh Grant :hjerter2: :wow:

Kose deg med type og film, og ha en fortsatt god helg :klem: og en fin 2.søndag i advent

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Uri :klem:

Søndag idag, og den andre søndagen i advent atpåtil :) Har vært på det tradisjonelle middagsbesøket hos min mamme idag, og skal snart trå igang med å pynte ferdig til jul (minus juletreet. Det skal ikke opp før neste søndag)

Imorgen kommer min gode bestemor. Hun skal være her i over en uke. Skal i bryllup, og så skal vi feire bursdagen hennes for hun fyller på lørdag som kommer. Og på søndag skal vi feire julaften på forskudd med lillesøster, siden hun skal vekk med faren sin i julen. Så da blir det pinnekjøtt og litt gaveåpning på søndag som kommer :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:o Ikea da, i disse dager :roll:

Jammen er du tøff :ler:

Jeg syns du spiser pinnekjøtt titt og ofte i disse tider @riel, nå må du ikke bli lei før julen kommer da :wink:

I kveld kommer det en sånn huff-dokumentar på tvNorge om en sånn fæl massemorder, jeg tenkte jeg skulle se.... Hvem kan vel skjønne hva som foregår inni hodet til de "drittsekkene" :-?

Kos deg da @riel, :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Tubbi :)

Jeg får ikke nok av pinnekjøtt jeg :ler:

Syns det er skikkelig :sikle: og det er ikke jul hvis jeg ikke får i meg noen pinnekjøtt middager.

Jeg blir så satt ut av hva enkelte mennesker kan være i stand til å gjøre :roll: Tenke seg til å kunne ta et annet menneskeliv. det syns jeg er helt forferdelig. Det skjer så mye forferdelige ting. Hørte om noen gutter her i landet som hadde satt fyr på en hane, og kjørt over den med moped. Kan du tenke deg at de kan gjøre noe så grusomt :grine: :klø: :-x

Det ble en grei dag på jobb idag. merker jeg er mye bedre. etter jobb reiste jeg ut til mamsen, og så lagde jeg og lillesøster istand middag til bestemor kom :)

Så bar det hjem, hvor jeg og typen har trykket i trynet ned snop (6.90 pr hg på rimi!!), og sett på Anchorman. Den var morsom :hoho:

Tenker jeg skal hoppe i dusjen snart. Og så bærer det til køys om ikke så lenge. En viss liten @riel fikk ikke sove inatt. Siste gang jeg så på klokka var den rundet halv 4, og det tok enda en stund før jeg entret drømmeland. Ble en temmelig trøtt morrastund for meg idag. Må ta igjen litt søvn inatt. Kjenner øyenlokka begynner å bli litt tunge alt nå :Gjesp:

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Alt nå du liksom, sannelig er det forskjell på folk her :o :ler: Du skrev innlegget ditt kl 23.27 mandag kveld og sier at du er trøtt ALT NÅ :hakeslepp: Hadde jeg vært våken kl 23.30 om kvelden midt i uka hadde jeg sikkert dødd neste morgen :sove: Er bare så B, nei forresten jeg tror jeg er C menneske :ler::wink:

Jeg er helt enig med deg @riel :Nikke: Tenk hva enkelte folk får seg til å gjøre :sjokk: La oss forsøke å glemme det hele, det er for ille å tenke på - husk jeg har jobbet på en barneavdeling i to mnd nå :cry: Jeg skal si deg det jeg, at av og til lurer jeg på om ikke dødsstraff har noe for seg :roll:

En stooooor tirsdags- :klem: på vei @riel - kjente du den traff :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei :)

Hei Tubbi :blomst: Den traff godt den klemmen din, her har du en i retur :klem:

Var en OK dag på jobben idag, og etterpå fikk jeg handlet litt julegaver, i tilleg til ei bukse :) This girl likes to shop :enig_animasjon: but she can rarely afford it :grine: Men jeg trengte ei svart bukse som kan brukes til dressjakka mi, og til vanlig, og når den var på tilbud til 199 kroner skulle nå det gå greit :wink:

Ble pizza til middag idag. Enkel og god koset er ikke dumt :)

Nå blir det nok litt TV titting kan jeg jo tenke. Idag er det jo tirsdag eller den store TV dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Tirsdag ER tv-dag :Nikke: Her hos meg er det selvsagt CSI som skal ses på ! Digger den serien jeg :ler:

Hmm, pizza høres fristende ut @riel, kanskje jeg og marekattene (les trollungene) skulle hatt det i dag?!? Eller kanskje ikke, uff, middagsplanlegging er et svakt punkt hos meg - jeg hater og finne på middager (er forresten ikke spesielt glad i å lage dem heller) :ler: Har du noen gode tips til meg i dag da @riel???

Nei, "kom arbeidslyst" :husarbeid: Her skal det vaskes og ordnes :wink:

:klem: Takk for i tubbi-dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også digger CSI. Liker også Miamien for jeg syns Horatio er så kul :)

Middagstips ja :klø: Hva med spaghetti med cabbonarasaus (posesaus fra Knorr/toro) med smårettskinke. Det er kjempe enkelt. Du koker bare pasta, og sausen. Så blander du det sammen, og hiver i smårettskinka og lar det stå og godgjøre seg i ca 5 min. Enkelt og fort gjort hvis du ikke er særlig glad i å lage mat. Eller du kan kjøpe Tikka masala på glass (toro eller Uncle Bens) som du har med ris og kylling. Det er namnam :)

Idag var jeg og typen en tur innom Kvadrat, så da spiste vi middag der. Spiste på Mexicana. Det var godt, men de kan tydeligvis ikke lage skikkelig quesedillas :-? Det smakte som vanlige tortillas. Men det var da godt fordeom :wink: Fikk levert noen bilder til framkalling idag, var på tide vi fikk fremkalt de nå. Det var bildene fra USA turen vi var på i sommer. Og så fikk vi endelig kjøpt ramme til Dalí bildet vårt - Persistance of memory /det med de klokkene. Jeg digger Dalí's kunst. Har også lyst på crusifixion. det er et bilde fra den senere perioden når han ikke malte surrealistisk mer, men det er veldi fint.

Jeg klarte å tømme lommeboka idag også :oops: En liten havfrue klarte ikke dy seg, og bare måtte ha et undertøyssett, for ikke å snakke om en genser. Og til den genseren måtte det være matchende øredobber :wink: Vi 1jenter må jo få lov å shoppe litt av og til :brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

Helluuuu, @riel!

Deilig å være tubakk fra det store utlandet. Ser du er i julestemning, ja... Det har ikke jeg rukket enda. Blir nok litt julepønting til helga, med tilhørende julekakebaking, tenker jeg.

Har det blitt noe fart på matta da? Satt og komponerte nytt treningsopplegg i går, og kom fram til en to-ukers syklus med fire treningsdager ene uka, og tre den andre. Må skåne kneet mitt, så jeg kan ikke sykle eller jogge to dager på rad. Da må det bli sånn. Får se hvordan det fungerer. Må lytte til kroppen, vettu. :)

Ellers er hodet mitt halvveis i feriemodus enda. Nå må det skjerpings til, asså!! Får føre noen bankbilag og ta det derfra. Sneiks!!

:klem:

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yuhuu, only me :ler:

(litt påvirket av TV)

:vinke: Leyla

Godt å ha deg tubakk på KG :)

Treningsmatta er så godt som urørt, men det er fordi jeg ikke kan trene så mye enda. Bare trening som ikke innebeærer overkroppen. Derfor har den ikke blitt brukt enda. Regner med at jeg er helt ok etter jul, så jeg kan lage meg et treningsopplegg. Har gått litt, og danset litt på dansematta da(minus hoppestegene, for det er ubehagelig når puppene hopper). :)

Håper du finner julestemningen snart. Jeg elsker den hærlige juletide, og har pynta i hus. I tillegg så lyder juesangene fra cd-spilleren støtt og stadig. På søndag skal vi feire julaften på forskudd. Lillesøstra mi skal reise vekk med far sin i jula, så da skal vi ha pinnekjøtt og littt gaveåpning på søndag. Bestemoren min er på besøk nå, så da blir det liksom litt høytid over denne søndagen og :) På selveste julaften blir vi bare 3. meg, typen og min mor. Alle skal reise vekk denne jula, så da blir vi så få.

Jeg gleder meg til imorgen!!!! Da kommer :wow: ROBBIE på senkveld :hjerter2: !!! Gjett om denne jenta skal sitte klistret foran skjermen :hoppe: Han er min store svakhet, han er jo bare så :sikle:

:tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei lita havfrue tok på seg forkle og fant frem kokebika idag. Så nå står et fat med peppermyntedrops og kjøler seg i kjøleskapet :sikle:

På søndag formiddag skal vi bake pepperkaker. Det vil si, jeg har kjøpt ferdi deig (Tror nok denne generasjonen går mer og mer over til ferdigløsninger), så vi skal bare gjør utformingsarbeidet of stekingen :ler: Og så ska vi pynte tre også på søndag :)

Gleder meg til å se ROBBIE ikveld!!!!! :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2: :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... Peppermyntedrops... Jummie... :sikle:

Det må jeg huske på å lage snart....

Vi deler samme lidenskap for RW forstår jeg... Han er bare så..... Jeg kan ikke sette ord på det :hjerter2:

Har du Live at Knebworth dvden????

Den er til å anbefale... Jeg gikk først til anskaffelse av cden, men så viste de konsterten på NRK eller noe sånnt i romjula i fjor, og da var jeg solgt.... JEG BARE MÅTTE HA DVDEN..

Han er bare så gudd... Og jeg driter i homseryktene de sprer om ham... Fyren er og blir berre lekker :wow:

Jeg har også kjøpt ferdiglaget pepperkakedeig.. På IKEA, og de smakte kjempegodt :Nikke: Så den som måtte til IKEA på onsdag for å kjøpe enda en boks med deig, det var jeg.... Hadde der ikke vært ferdiglaget deig, hadde der ikke blitt pepperkaker her i huset... Syntes det er et slit å lage deigen :oops:

Nå skal jeg rydde, og pynte enda litt til før jeg faller ril ro foran TVen, og venter på den store skjønnheten... (tror jeg må ta det opp på video)

Kose deg så masse....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @riel - Ikea-deigen er kjempegod - jeg har brukt den de to siste årene.

Ha en god helg - nå skal jeg snart kose meg med kinamat, mann og TV - fredagen er den beste dagen i uken :-)

Hadet fint !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...