Gå til innhold

Tv serier som er kanselert/avsluttet som du vil skal komme tilbake?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
29 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Ingen jeg vil heller se nye originale serier en at gamle skal komme tilbake.

De fleste nye er jo dårlige så, tv serie industrien har gått tom for ideer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev:

De fleste nye er jo dårlige så, tv serie industrien har gått tom for ideer

Vel om man må hente tilbake gamle serier eller gamle konsepter så har de ihvertfall gått tom for ideer.

 

Men personlig synes jeg det er nok av gode nye serier. Selvsagt mange dårlige også. Men det var nok av dårlige serier før også men de har vi glemt og vi husker de vi liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freaks and Geeks! :sur: Fortjente så mye mer enn bare én sesong. Men den er vel snart 20 år gammel, så er nok litt sent nå... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
7 minutter siden, Strawberry Fields skrev:

Freaks and Geeks! :sur: Fortjente så mye mer enn bare én sesong. Men den er vel snart 20 år gammel, så er nok litt sent nå... 

Det er aldri for seint :) De bringte tilbake Dallas etter 21 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firefly- hvordan kunne man kansellere denne?

Jericho -tv show med enormt potensiale.  Ble ikke det samme med sesong 2.

The Wire - må være en av de beste tv seriene som noen gang er laget. 

Rome- absolutt en tv serie som hadde tålt flere sesonger. Fantastiske skuespillere.  

Og på vegne av 14årigen i meg så skulle jeg ønske Veronica Mars hadde fått en bedre avslutning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Blå politibil skrev:

Firefly- hvordan kunne man kansellere denne?

Jericho -tv show med enormt potensiale.  Ble ikke det samme med sesong 2.

The Wire - må være en av de beste tv seriene som noen gang er laget. 

Rome- absolutt en tv serie som hadde tålt flere sesonger. Fantastiske skuespillere.  

Og på vegne av 14årigen i meg så skulle jeg ønske Veronica Mars hadde fått en bedre avslutning.

Det kom en Veronica Mars film for ikke så lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Det kom en Veronica Mars film for ikke så lenge siden :)

Seen it, men falt ikke helt i smak her altså. Om det var filmens innhold eller at jeg nå pusher 30 og er litt for voksen er jeg ikke sikker på. Koselig gjensyn, men fungerte ikke for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.9.2016 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker fortsatt å få vite med the 4400 som sluttet uten noen forklaring på hvorfor 4400 forsvunnede mennesker plutselig dukket opp en dag. Serien ble skikkelig dårlig etter hvert, men jeg ville jo gjerne vite storyen bak. De kunne laget en film eller noe...

Forresten er det stor forskjell på en serie som blir kansellert og serier som blir avsluttet. Breaking Bad er eksempel på serie som har fem sesonger, og er helt avsluttet - du får ikke mer ut av den historien der. Firefly er eksempel på ekstremt populær serie som ble kansellert etter en sesong, men sesongavslutningen bærer preg av at det skal komme en sesong to. Det føles litt som om noen skrur av filmen midt i, mens en avsluttet serie føles mer som at det hadde vært fint med en oppfølger. 

Anonymkode: 4ed31...5b8

Firefly fikk sin avslutning med Serenity, altså filmen. Har begge deler på blue ray. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, canacas skrev:

Firefly fikk sin avslutning med Serenity, altså filmen. Har begge deler på blue ray. 

Joda, men det var etter at fansen klaget og samlet inn masse penger så de kunne lage en avslutning :)

Anonymkode: 4dcc9...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, men det var etter at fansen klaget og samlet inn masse penger så de kunne lage en avslutning :)

Anonymkode: 4dcc9...f09

Digger serien og filmen. Tror jeg må ta de frem snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 timer siden, incognita skrev:

Ja, kjempekoselig serie. Min guilty pleasure. :nigo:

Jeg som mann skammeg meg aldri over å se den :biggrin: Får lyst å se serien på nytt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 09/03/2016 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Passions, Sunset Beach, Beverly Hills 90210, Dynastiet, Lov & rett i LA, Anne fra Bjørkely(?), macgyver, offshore, Mysteriet med det levende lik, Rederiet, melrose place,baywatch, midt i smørøyet, en advokat serie på NRK som jeg ikke husker navnet på. Husker den handler om at mørke ble behandlet utrolig dårlig, og at advokaten var rik og hadde en mørkhudet dame som tjener. Noen som vet hvilke serie jeg mener? Kunne virkelig ha tenkt meg å sett den igjen!

Anonymkode: 211ea...d35

Vet ikke om du har fått svar, men jeg vil tro du tenker på En vakker dag (I'll fly away). Kjempefin serie jeg skulle ønske jeg kunne se igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...