Gå til innhold

Tv serier som er kanselert/avsluttet som du vil skal komme tilbake?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
44 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Er devious maids virkelig kansellert????? NEEEEII!!! 😢😢😢 Elsket serien! Og de sluttet jo med den cliffhangeren! Er det virkelig sant? :(:trist: 

http://tvbythenumbers.zap2it.com/2016/09/01/devious-maids-canceled-after-4-seasons-on-lifetime/

Det har fortsatt ikke helt gått opp for meg, sitter bare å venter på at de skal si at den er fornyet likevel :( Nå får jeg aldri sett mer til Adrian eller Evelyn Powell heller :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Jacklost skrev:

http://tvbythenumbers.zap2it.com/2016/09/01/devious-maids-canceled-after-4-seasons-on-lifetime/

Det har fortsatt ikke helt gått opp for meg, sitter bare å venter på at de skal si at den er fornyet likevel :( Nå får jeg aldri sett mer til Adrian eller Evelyn Powell heller :snurt:

For noe MØKK!!!! Jeg elsket denne serien!!! Fader altså!! Håper et annet nettverk tar over serien! De kan da ikke slutte med en slik cliffhanger!! 😣😣😣 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Rosetelys skrev:

Er person of interest kansellert? Jeg har sett fire sesonger på netflix (den amerikanske) men ble kastet ut derfra og den norske er jo enda bar på sesong to.

 

10 timer siden, Rainbow skrev:

Nei, sesong 5 hadde premiere tidligere i år. http://tvline.com/2016/03/16/person-of-interest-premiere-date-season-5-cbs/

Jeg har fulgt med på den på norsk tv, og da har ikke sesong 5 vært vist ennå. Men sesong 6 ble ikke noe av. Det er visst snakk om en spin off, men det tør jeg ikke lese om, for det spoiler sesong 5.

Sesong 5 er den siste, og ble mye kortere fordi CBS ikke ville gi dem flere episoder. Idiotisk, spør du meg, er nok av hjernedøde serier som får fortsette.

http://deadline.com/2016/03/person-of-interest-canceled-5-seasons-cbs-1201721683/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se på American Odyssey i går, så de tre første episodene og likte serien godt! Jippi, tenkte jeg, en ny serie å se på mens jeg venter på nye sesonger av favorittene mine. Så gikk jeg på nettet for å se hvor mange sesonger det er av denne serien, og lese litt mer om den. Da så jeg at det kun finnes 1 sesong, og det kommer ikke flere. :-(   Skjønner ikke at denne ikke slo an i USA. Mulig den var litt for kritisk til militæret/Amerikanske interesser i utlandet.

Anonymkode: 113c3...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.9.2016 at 20.52, The damned skrev:

The killing.

Under the dome.

Carnivale.

Hemlock grove.

Penny dreadful.

Heroes. (med de orginale folka)

Weeds. (selv om den fikk 8 sesonger så ville jeg gjerne ha sett mer)

Ja! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en avsporing, men hva med Reign? Finner ikke sesong 3 noe sted ennå heller, men blir det sesong 4??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker fortsatt å få vite med the 4400 som sluttet uten noen forklaring på hvorfor 4400 forsvunnede mennesker plutselig dukket opp en dag. Serien ble skikkelig dårlig etter hvert, men jeg ville jo gjerne vite storyen bak. De kunne laget en film eller noe...

Forresten er det stor forskjell på en serie som blir kansellert og serier som blir avsluttet. Breaking Bad er eksempel på serie som har fem sesonger, og er helt avsluttet - du får ikke mer ut av den historien der. Firefly er eksempel på ekstremt populær serie som ble kansellert etter en sesong, men sesongavslutningen bærer preg av at det skal komme en sesong to. Det føles litt som om noen skrur av filmen midt i, mens en avsluttet serie føles mer som at det hadde vært fint med en oppfølger. 

Anonymkode: 4ed31...5b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
Den 7.9.2016 at 15.59, Minitroll skrev:

Kanskje en avsporing, men hva med Reign? Finner ikke sesong 3 noe sted ennå heller, men blir det sesong 4??

Reign burde aldri ha blitt sendt. Det er så mye historiske feil i den serien at det er til å bli kvalm av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Reign burde aldri ha blitt sendt. Det er så mye historiske feil i den serien at det er til å bli kvalm av.

 

Alle serier er urealistiske og fulle av feil, Aragorn:) Liker den for det om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Witches of East End (2013)

Constantine (2014)

Og så var jeg så uheldig å se en episode av The Client List, begynte å se de to sesongene etter det, bare for å innse at den episoden var den aller siste og den mest spennende :laugh: :dry:

Anonymkode: 13341...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎02‎.‎09‎.‎2016 at 22.35, Jacklost skrev:

Er det noen serier som er blitt kanselert som dere virkelig skulle ønske ikke ble kanselert?

For min del er det den nå nylige kanselerte Devious Maids :(

Muldvarpen
24
Camp Malloy
Fagerstrand vi bygger en drøm
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...