Gå til innhold

Hvordan reagerer menn på tilfeldig berøring av andre kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Gud skrev:

Ja, det er absolutt vanlig. Hver gang jeg er på byen. Det skjer også med mange av mine kompiser, så det er ikke fordi jeg er så spesiell.

Nokså ironisk profilbilde/brukernavn i forhold til akkurat det utsagnet der, Gud ;) Er det ikke nettopp ved å røre ved mennesket at du gir de liv?

Anonymkode: bb529...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Kommer selvfølgelig an på hvordan det skjer, men de damene som "tilfeldig" har berørt meg har som regel vært interessert. 

Jeg tenker at de er interessert dersom det blir en del "tilfeldig" berøring. Hvordan jeg reagerer kommer egentlig an på hvem som gjør det og når hun gjør det. Synes ikke det er særlig kjekt om jeg aldri har snakket med damen for eksempel, men det skjer egentlig bare på byn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Gud, sykt pinlig, jeg kommer faktisk bort i alle mulig menn i forskjellige settinger (jeg må slutte å veive slik med armene!). Håper for Guds skyld at de ikke tror jeg er en slik grisete tafser :dry:

Anonymkode: 89329...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når ble en "tilfeldig berøring" det samme som "grafsing og tafsing"?:klo:

Endret av Cordelia
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.9.2016 at 10.30, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer menn på tilfeldig berøring av andre kvinner?

Og hva tenker dere når intimsonen brytes?

For min egen del synes jeg slikt er brennhett. Og da spesielt om mannen er tiltrekkende :)

Anonymkode: e8c4e...c39

Når jeg som mann tilfeldig (og/eller uvitende) berører en kvinne er det bare et uhell og jeg reagerer med å bli flau og brydd.

Om intimsonen brytes (kontakten skjedde på bryst/rumpe, det er det som stikker ut og er mest utsatt) ville jeg selvfølgelig unnskyldt meg og bedt om tilgivelse. I en høflig og unnskyldene fremtoning.

Det er selvsagt ikke noe de fleste damer finner brennhett, det må jo helst føles ubehagelig, men skjønner jo at dersom damen hadde fattet tiltrekkende interesse av meg i forkant, at det kunne vært reaksjonen.

Heldigvis skjer det svært skjeldent, stort sett bare i overfylte lokaler der alkoholkonsumet har vært aktiv en stund. Jeg prøver så godt jeg kan å unngå å utsette kvinner og meg selv for den ubehagelige situasjonen du beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være noe ungdommen har lagt seg til. Vi født på 70-tallet driver ikke på sånn... ;)

Anonymkode: 495ff...2b3

Det er alle aldre. Like ubehagelig uavhengig av alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...