Gå til innhold

Hvordan reagerer menn på tilfeldig berøring av andre kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva tenker dere når intimsonen brytes?

For min egen del synes jeg slikt er brennhett. Og da spesielt om mannen er tiltrekkende :)

Anonymkode: e8c4e...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva tenker dere når intimsonen brytes?

For min egen del synes jeg slikt er brennhett. Og da spesielt om mannen er tiltrekkende :)

Anonymkode: e8c4e...c39

Også hvis det er en fremmed?

Anonymkode: 2efbf...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også hvis det er en fremmed?

Anonymkode: 2efbf...a17

Ja, kommer også litt an på settingen såklart :)

Anonymkode: e8c4e...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva tenker dere når intimsonen brytes?

For min egen del synes jeg slikt er brennhett. Og da spesielt om mannen er tiltrekkende :)

Anonymkode: e8c4e...c39

Sikkert noen kvinner som foretrekker seksuell trakassering fremfor normal adferd også ja. Klarer ikke oppnå vanlig sosial kontakt, så går bort og tar for meg i stedet.

Anonymkode: bb529...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en del attraktive menn som opplever at kvinner klår på de til stadighet. Akkurat like creepy som når menn gjør sånt mot kvinner, bare ikke like vanlig.

Og sikkert en drøss med menn som aldri opplever dette fenomenet som synes de mennene er "heldige!"

Anonymkode: bb529...97e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Meg når noen prøver å flørte:

 

axDbqYW_460s.jpg

Greit nok, men det at man ikke klarer å fange opp sosiale koder er ingen unnskyldning for å klå på folk. De fleste mennesker klarer å forstå visse koder før man må gå så langt som til å klå, og for oss er slik adferd plagsom.

Kan dere ikke heller skaffe dere en skjorte med påskrift om at det er bare å forsyne seg?

Anonymkode: bb529...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en del attraktive menn som opplever at kvinner klår på de til stadighet. Akkurat like creepy som når menn gjør sånt mot kvinner, bare ikke like vanlig.

Anonymkode: bb529...97e

Det er nå ganske vanlig ja.

I hele ungdomstiden var det alltid noen kvinner (stort sett rundt 30-40) som berørte både her og der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Illuminatum skrev:

Det er nå ganske vanlig ja.

I hele ungdomstiden var det alltid noen kvinner (stort sett rundt 30-40) som berørte både her og der.

Når jeg tenker på hvor flau jeg som kvinne blir på de kvinnenes vegne, så kan jeg bare tenke meg hvordan det må føles å være mann og "gjøres til medansvarlig" for alt det medlemmer av deres kjønn foretar seg :ph34r:

Anonymkode: bb529...97e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en del attraktive menn som opplever at kvinner klår på de til stadighet. Akkurat like creepy som når menn gjør sånt mot kvinner, bare ikke like vanlig.

Og sikkert en drøss med menn som aldri opplever dette fenomenet som synes de mennene er "heldige!"

Anonymkode: bb529...97e

Jepp. Utrolig slitsomt. #Jegharopplevd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gud skrev:

Jepp. Utrolig slitsomt. #Jegharopplevd

Ok, så dette er et vanlig fenomen, at attraktive menn blir klådd på?! Jeg er attraktiv kvinne og har sjelden blitt klådd på av fremmede menn. Så jeg blir litt overrasket hvis dette er noe menn stadig opplever. Forresten tok jeg på en attraktiv mann som jeg var ute med her forleden, som sa han likte det og at det er sjelden noen tar på han.

Anonymkode: 495ff...2b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Angret på innlegget. Hvor er sletteknappen?

Endret av fullførsetningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så dette er et vanlig fenomen, at attraktive menn blir klådd på?! Jeg er attraktiv kvinne og har sjelden blitt klådd på av fremmede menn. Så jeg blir litt overrasket hvis dette er noe menn stadig opplever. Forresten tok jeg på en attraktiv mann som jeg var ute med her forleden, som sa han likte det og at det er sjelden noen tar på han.

Anonymkode: 495ff...2b3

Ja, det er absolutt vanlig. Hver gang jeg er på byen. Det skjer også med mange av mine kompiser, så det er ikke fordi jeg er så spesiell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Settingen, og måten det gjøres på, har vel mye å si for menn også? Noe er vel bra og noe jævli creepy. 

Når jeg er på byen, eller fest, og en fyr 'tilfeldig' stryker en hånd forsiktig i korsryggen i baren og han smiler og sier "sorry". Det er sjarmerende. Alt må foregå på en "ren og pen" måte. Ikke vulgært. 

Men når du står på en trang buss og en ekkelt og slimete mann kjører hofta si inn i siden på deg og gnikker kuken inntil låret ditt mens han lukter på håret ditt. Det er ekkelt, nedverdigende og utrolig ubehagelig. Og det er lite vi damer kan gjøre med slikt. Vi må bare godta at sånt skjer daglig. 

Anonymkode: 95dca...7e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gud skrev:

Ja, det er absolutt vanlig. Hver gang jeg er på byen. Det skjer også med mange av mine kompiser, så det er ikke fordi jeg er så spesiell.

Det må være noe ungdommen har lagt seg til. Vi født på 70-tallet driver ikke på sånn... ;)

Anonymkode: 495ff...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 2.9.2016 at 10.30, AnonymBruker skrev:

Og hva tenker dere når intimsonen brytes?

For min egen del synes jeg slikt er brennhett. Og da spesielt om mannen er tiltrekkende :)

Anonymkode: e8c4e...c39

Menn får boners :D

Anonymkode: 40b2c...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn får boners :D

Anonymkode: 40b2c...312

 

52 minutter siden, Trening skrev:

Om dama/jenta er fin/tiltrekkende så kan fort det skje ja 🙈😂

Føler dere dere ikke redusert til kjøttstykker uten egen vilje som kvinner kan forsyne seg av?

 

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være noe ungdommen har lagt seg til. Vi født på 70-tallet driver ikke på sånn... ;)

Anonymkode: 495ff...2b3

I følge de jeg kjenner så er det de damene som er født på 70-tallet og før det som er verst. Eldre damer klår på unge menn og kjekkaser som om de er kjøttstykker. Den yngre garde er mer veloppdragen, enn så lenge.

Anonymkode: bb529...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...