Gå til innhold

Potensiell homewrecker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du mener at man er en sart blomst bare fordi man har en almendannelse utover tabloide nyhetsartikler og i tillegg benytter mer av kroppen enn skinke og genitalia i forbindelse med sex, så gjerne for meg :)

Jeg regner meg som kjølig. Men i forhold til de fleste hotheads'ene her inne, og de ekstremene du benytter, er jeg muligens iskald.

Anonymkode: 990ab...3d1

Skinke??:skratte:

Med melon da eller?

Gud, for et språk!

Anonymkode: 2e2d0...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og de til som tilgjort blir indignert av at folk skriver at TS ter seg som ei billig skrulle og whitetrash- jo,  noen ganger er det på sin plass å sette hale på grisen og ikke tafatt uttrykke seg "diplomatisk". Harde ord som viser avsky for en persons handlinger har gjerne større effekt enn fjottete  forståsegpåere. Drittsekker driter I fjotter, man må sette hardt mot hardt før man forlater vedkommende med et smil,  om man ønsker selvrefleksjon  hos visse typer folk.  Tror folk at folk uten empati,  som ter seg som TS blir snillere av at andre er såååååå snille mot de? NEI er min soleklare mening. "Bare vi er snille mange nok ganger så blir nok vedkommende det og."Typisk naivt  , Unnskyld, norsk BS.

Anonymkode: d3e87...8fb

Du mener å henge bjella på katten. Hale på grisen er noe annet...:)

Anonymkode: 2e2d0...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så vi hang litt sammen i går. Ikke noe klining eller noe sånt. Bare var sammen. Han har lyst til å være sammen igjen i morgen. Jeg ser på han som en venn, men som jeg gjerne kunne ligget med. Er det mulig å henge sammen uten å ligge sammen, og er det ok uten å bli helt umoralsk hore?

Anonymkode: bb6a8...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Så vi hang litt sammen i går. Ikke noe klining eller noe sånt. Bare var sammen. Han har lyst til å være sammen igjen i morgen. Jeg ser på han som en venn, men som jeg gjerne kunne ligget med. Er det mulig å henge sammen uten å ligge sammen, og er det ok uten å bli helt umoralsk hore?

Anonymkode: bb6a8...fdd

Hvis du spør om to mennesker som er kåte på hverandre og har en litt løs moral klarer å holde fingrene unna og bare henge hyppig sammen? Nei.

Spør du om det er greit å henge med en fyr,med gravid sambo, som er kåt på deg, vil ha deg, flørte med han, oppmuntre han osv? Vel, det kalles følelsesmessig utro og alle kommer til å tro at dere knuller uansett. 

Virker som om du ikke bare er kåt på fyren, men litt svak for han siden du ikke klarer å si nei, men må hele tiden tøye strikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener å henge bjella på katten. Hale på grisen er noe annet...:)

Anonymkode: 2e2d0...04c

Ahh ok-:)

Anonymkode: d3e87...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Hvis du spør om to mennesker som er kåte på hverandre og har en litt løs moral klarer å holde fingrene unna og bare henge hyppig sammen? Nei.

Spør du om det er greit å henge med en fyr,med gravid sambo, som er kåt på deg, vil ha deg, flørte med han, oppmuntre han osv? Vel, det kalles følelsesmessig utro og alle kommer til å tro at dere knuller uansett. 

Virker som om du ikke bare er kåt på fyren, men litt svak for han siden du ikke klarer å si nei, men må hele tiden tøye strikken.

Nei, jeg er ikke svak for han. Jeg bare synes han er en fin og morsom fyr. Han er ikke min type verken utseendemessig eller personlighetsmessig. 

Hvorfor er det følelsesmessig utro? Vi var med flere av hans venner i går, og jeg tror ikke noen av dem tror at vi knuller. 

Anonymkode: bb6a8...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke svak for han. Jeg bare synes han er en fin og morsom fyr. Han er ikke min type verken utseendemessig eller personlighetsmessig. 

Hvorfor er det følelsesmessig utro? Vi var med flere av hans venner i går, og jeg tror ikke noen av dem tror at vi knuller. 

Anonymkode: bb6a8...fdd

Nå mente jeg han, med mindre du har en kjæreste vi ikke har hørt om. Denne fyren vanker med ei dame han aktivt prøver å være utro med. Tror du dama hans tror at dere ikke knuller hvis hun leste meldingene dere sender til hverandre? F.eks meldinger om at du skal bo hos han mens hun er borte? 

Hadde du ikke vært svak for han hadde du tatt en logisk besluttning på dette, enten at han ikke er verdt det eller å dyrke deg selv og knulle han. Nå går du frem og tilbake og prøver å ufarliggjøre og reinvaske kontakten mellom dere. "Han har sambo, men jeg har lyst til å knulle han. Knuller jeg han er jeg umoralsk, men jeg vil fortsatt være nær han. Hvis vi går ut sammen og ikke knuller så er det vel greit. Men jeg klarer kanskje ikke si nei hvis det bare er oss to og alkohol. Hvis vi går ut med flere da. (For ingen ser blikkene dere gir hverandre eller føler spenningen mellom dere :rolleyes:)".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskriftn du lagde sier alt!! Det er utrolig stykt og jeg håper du holder deg unna fyren! Ikke noe "trofast" type han der, så hvorfor skal han bli "trofast" med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...