Gå til innhold

Potensiell homewrecker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke overrasket over alle de stygge kommentarene du har fått. Den som ødelegger forholdet er jo mannen selv. Det har han aleneansvar om. Klart, man kan diskutere TS sin rolle i dette, men det er ikke TS sin feil om forholdet går ad undas. Det er mannen som har invitert TS inn i livet med både samboer og barn på vei, og dersom det ikke hadde vært TS hadde det nok vært en annen. 

Ettersom du ikke ønsker et forhold med denne mannen faller også disse kommentarene bort. Du ønsker bare å ha det litt gøy. Ettersom du selv er fri og frank har du ingen forpliktelser, og hvertfall ikke til et annet forhold. Du er med andre ord ikke ansvarlig for noe som skjer i deres forhold, men hvorvidt du føler at det er OK å gjøre dette må du jo bestemme selv. Jeg ville nok ha fått en litt dårlig smak i munnen, men vi er jo alle forskjellige. 

Anonymkode: 95a25...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør du den dagen mannens samboer finner ut om deg og synes det er passende med en hevnaksjon mot både "mannen" og deg? Når hun smører meldingene deres (som hun en eller annen gang finner) utover facebook, advarer din potensielle kjæreste (hvis du har en på et senere tidspunkt) om oppførselen din, sender meldinger (og kanskje bilder, om du har vært dum nok til å sende frekke bilder til "mannen") til din familie og dinevenner, evt. arbeidsgiver - er det verdt det da? Du bør aldri undervurdere hvor jævlig forbanna og hevnlysten en kvinne som har opplevd utroskap kan bli.

Samtidig er det jo noe som heter "en gang hore, alltid hore". Tror du virkelig noen mann vil vurdere et seriøst forhold med en som blir kjent for å pule gifte menn på fritida? Du ødelegger først og fremst for deg selv. Har du noe tæl overhodet så bør du heller informere den stakkars samboeren om hva "mannen" hennes gjør på fritida - også kan jo du og "mannen" kose dere så mye dere vil etterpå; mens damen får mulighet til å finne en bedre mann.

Anonymkode: 33ecd...bf8

  Dersom kona reagerer slik du beskriver driter hun ut seg selv.

TS er ikke en hore ut i fra det som blir sagt her i tråden. Da har du ikke forstått hva en hore er.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke bedre at hun finner ut av det nå, i stedet for etter flere bortkastede år? Livet hennes bør jo snus opp ned, eller mener du hun bør leve videre i god tro om at mannen er en ærlig og trofast fyr. 

Det sagt. Jeg ville ikke dratt dit TS, for egen del og egen moral. Enkelte ting ønsker man ikke å rote seg bort i. Men vurder gjerne om kona bør få et hint om hva som skjer. 

Anonymkode: 8afbb...cc9

Jo, jeg syns kjæresten hans bør få vite det. Men det kan vel gjøres uten at TS må gjennomføre dette? Etter som har lest har TS gjort mer enn nok med mannen hennes til å bevise utroskap. 

Jeg tror ikke TS blir å fortelle noe til henne uansett. Men jeg syns ikke ikke hun bør gjøre det for sin egen del. Det skrev jeg forresten også i mitt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte akkurat det samme, her er noen som skal dra inn mest mulig vondt til Norge. Pass på, nå blir du sikkert stemplet som rasist. Det er jo det vanlige når motdebattanten ikke har noen argumenter.

Anonymkode: 4be0a...9be

Så bare fordi vi ikke er enige, så må jeg være fra et annet land? Kan ikke tenke meg så mange land som har en liberal kultur når det gjelder utroskap, egentlig. Jo, kanskje Frankrike, og jeg kan ikke et ord fransk.

Det er vel også ganske vanlig å trekke inn ting som ikke har noe med saken å gjøre når man ikke har noen argumenter å komme med, slik som nasjonalitet. Dessuten er man en rasist om man oppfører seg som en rasist. Beklager om du føler deg truffet. ;)

Jeg er heller ikke sikker på hva slags "vondt" jeg skal ta med til Norge (særlig i og med at jeg alltid har vært norsk)? Er det ondskapsfullt å mene at utroskap ikke er en av de verste tingene en kan gjøre mot noen? Det kan jo se ut til at dere tror at jeg synes utroskap er helt ok. Det gjør jeg ikke, jeg synes bare det finnes langt verre ting å bli utsatt for av en partner. 

Anonymkode: fea46...a09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Macro skrev:

 TS er ikke en hore ut i fra det som blir sagt her i tråden. Da har du ikke forstått hva en hore er.

Jeg tror det er mange som kunne trenge en oppfriskning av hva hor egentlig betyr, det er opprinnelig en betegnelse på utenomekteskapelige eskapader og handler ikke nødvendigvis om prostitusjon;

https://snl.no/hor

Anonymkode: 990ab...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har lav terskel for å være en såkalt "homewrecker" har også en lavere terskel for å være utro mot sin egen partner.
Jeg håper du ikke gjøre det og heller prøver å endre dine uvaner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, herremann skrev:

Folk som har lav terskel for å være en såkalt "homewrecker" har også en lavere terskel for å være utro mot sin egen partner.
Jeg håper du ikke gjøre det og heller prøver å endre dine uvaner.

Kilder?

Anonymkode: 990ab...3d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i likhet med flere her inne en av de som tenker at det er tåpelig å skjelle noen ut for å være hore og white trash osv. Men @Sirah viste faktisk til at det var det som skulle til for å få et menneske til å stoppe opp og tenke, så hvorfor ikke prøve når alt annet er prøvd.

For det ER uanstendig oppførsel å blande seg inn i det forholdet som blir beskrevet, uavhengig av om man har følelser eller ikke. Det at man i tillegg selv ikke har følelser, og bare ønsker å gjøre det "på gøy", sier mye om et menneskes moral og/eller evne til å tenke utenfor sin egen nesetipp.

Dersom de to ektefellene/vordende foreldrene kjemper mot hverandre om hvem som kan være mest utro, og det hele skjer mens de venter barn, så er det også et kroneksempel på hva det er man regner som white trash-oppførsel. For å høyne dramatikken, må de to nesten være søsken, og det sier litt om hvor ille ute de er å kjøre allerede..

En mann som lar seg selv gå helt amok med følelser for en annen kvinne når hans barn er påvei med en annen, er ikke en mann man ønsker å ha i livet sitt. Ikke "på gøy" en gang. Han kan fort bli en plage for deg, tråstarter, for han er psykisk ubalanse.

Når alt dette er sagt; Nei, utroskap har ikke førsteplassen over ondskap, heller ikke i Norge. Dere som sier noe sånt, må virkelig være naive. Synes dere det å mishandle, mobbe og drepe barn er mindre farlig enn utroskap? Virkelig? Tenk dere om!

Anonymkode: 990ab...3d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kilder?

Anonymkode: 990ab...3d1

Jeg tror at hvis man har et verdisyn som forteller en at det er helt fint å pule på gifte mennesker, er det ens eget underliv som bestemmer, og det underlivet vil ha, får det. I alle tilfeller. Hvorfor skulle man gå glipp av en fristelse på grunn av bagateller som ekteskap, samboerskap og sannsynlige løfter om eksklusivitet? Det gjelder for øvrig for begge kjønn. Menn som slenger med kuken når de er i forhold er like forkastelige. Det bunner i mangel på samvittighet. Overfor alle andre enn seg selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg tror at hvis man har et verdisyn som forteller en at det er helt fint å pule på gifte mennesker, er det ens eget underliv som bestemmer, og det underlivet vil ha, får det. I alle tilfeller. Hvorfor skulle man gå glipp av en fristelse på grunn av bagateller som ekteskap, samboerskap og sannsynlige løfter om eksklusivitet? Det gjelder for øvrig for begge kjønn. Menn som slenger med kuken når de er i forhold er like forkastelige. Det bunner i mangel på samvittighet. Overfor alle andre enn seg selv. 

Gud for et språk! Snakker du virkelig sånn? Slenger med kuken, lar underlivet bestemme.. 😳

Vel, vi er uenige om at mennesker som er utro eller er homewreckers har større sjanse for å være utro enn hva andre har. Så da ville det være fint om dere påståelige mennesker heller viser til kilder i stedet for å slenge påstandene ut som sannheter, slik @herremann gjør.

Å synse ivei, slik som du gjør, er en annen sak.

Anonymkode: 990ab...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gud for et språk! Snakker du virkelig sånn? Slenger med kuken, lar underlivet bestemme.. 😳

Vel, vi er uenige om at mennesker som er utro eller er homewreckers har større sjanse for å være utro enn hva andre har. Så da ville det være fint om dere påståelige mennesker heller viser til kilder i stedet for å slenge påstandene ut som sannheter, slik @herremann gjør.

Å synse ivei, slik som du gjør, er en annen sak.

Anonymkode: 990ab...3d1

Selvsagt snakker jeg sånn, du ser det jo med egne øyne. Jeg gidder ikke å sukre dette. Det er bedriten, foraktelig oppførsel, og da beskriver jeg det med ord som for meg passer. Nå er "underliv" et ord som brukes i både fagbøker og avisartikler også, så du må være en ganske sart blomst hvis du synes det er "Gud, for et språk"

På den andre siden er du enten naiv eller iskald selv hvis du innbiller deg at man blir til Mor Teresa i et forhold, hvis man var en blanding av Mata Hari og Babylons skjøge som singel. Helt seriøst. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cronosgjesten skrev:

Selvsagt snakker jeg sånn, du ser det jo med egne øyne. Jeg gidder ikke å sukre dette. Det er bedriten, foraktelig oppførsel, og da beskriver jeg det med ord som for meg passer. Nå er "underliv" et ord som brukes i både fagbøker og avisartikler også, så du må være en ganske sart blomst hvis du synes det er "Gud, for et språk"

På den andre siden er du enten naiv eller iskald selv hvis du innbiller deg at man blir til Mor Teresa i et forhold, hvis man var en blanding av Mata Hari og Babylons skjøge som singel. Helt seriøst. 

Dersom du mener at man er en sart blomst bare fordi man har en almendannelse utover tabloide nyhetsartikler og i tillegg benytter mer av kroppen enn skinke og genitalia i forbindelse med sex, så gjerne for meg :)

Jeg regner meg som kjølig. Men i forhold til de fleste hotheads'ene her inne, og de ekstremene du benytter, er jeg muligens iskald.

Anonymkode: 990ab...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er mange som kunne trenge en oppfriskning av hva hor egentlig betyr, det er opprinnelig en betegnelse på utenomekteskapelige eskapader og handler ikke nødvendigvis om prostitusjon;

https://snl.no/hor

Anonymkode: 990ab...3d1

Nå er vel den definisjonen av hor ikke nødvendigvis den eneste ;) eller den riktige..
En promiskuøs person er også en definisjon, eller en som tilbyr tjenester for penger, en som i bibelsk forstand gjør sin mann til hanrei, eller en som komprimerer sine prinsipper med dårlig oppførsel, osv osv.. Siden ordets opprinnelse ikke er norsk er vel ikke "det store norske" sin definisjon alene den riktige.. 

Og en mann kan også hore - minst like viktig at det ikke nødvendigvis kun dreier seg om en kvinne.. 

Men, i den allmenne oppfatning her hjemme er en hore en person som selger seksuelle tjenester, nå skal ikke TS selge noe :P ergo er hun ikke en hore.. Når det gjelder hennes empatiske og moralske oppførsel derimot strides man nok mindre, der kan vi vel være enig i at hun ikke viser seg som en av normen i denne tråden siden hun vurderer (vurderte) tilbudet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du mener at man er en sart blomst bare fordi man har en almendannelse utover tabloide nyhetsartikler og i tillegg benytter mer av kroppen enn skinke og genitalia i forbindelse med sex, så gjerne for meg :)

Jeg regner meg som kjølig. Men i forhold til de fleste hotheads'ene her inne, og de ekstremene du benytter, er jeg muligens iskald.

Anonymkode: 990ab...3d1

Til å være så alLmenndannet (to l-er), tar du en del ting ut av sammenheng. "I forbindelse med sex" er ikke det samme som å være utro, eller bidra til det. Det har ikke noe med sex å gjøre. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, September 02, 2016 at 16.16, AnonymBruker skrev:

Kan ikke folk slutte med den tacky påstanden om at "utroskap er noe av det værste (sic!) du kan gjøre mot et annet menneske. NEI, det er det ikke. Ja, det er veldig dårlig gjort, men om du tenker at det er det verste noen kan gjøre mot deg, da må du sannelig bli tøffere. 

Anonymkode: fea46...a09

JO det er det. Folk har dødd pga selvmord. En i mim familie tok selvmord etter hun fant at mannen var utro. Så tenk litt på den.

Jeg HATER HATER HATER umoralske mennesker. De skulle vært dumpa i en container som det søplet de er. 

Anonymkode: 26aaa...885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

JO det er det. Folk har dødd pga selvmord. En i mim familie tok selvmord etter hun fant at mannen var utro. Så tenk litt på den.

Jeg HATER HATER HATER umoralske mennesker. De skulle vært dumpa i en container som det søplet de er. 

Anonymkode: 26aaa...885

Mente at folk har tatt selvmord pga utroskap*

Anonymkode: 26aaa...885

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han høres ikke ut som noe verd å samle på, og drar du dit, så er dere vel av samme ulla og fortjener hverandre. 

Anonymkode: 73bf9...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gud for et språk! Snakker du virkelig sånn? Slenger med kuken, lar underlivet bestemme.. 😳

Vel, vi er uenige om at mennesker som er utro eller er homewreckers har større sjanse for å være utro enn hva andre har. Så da ville det være fint om dere påståelige mennesker heller viser til kilder i stedet for å slenge påstandene ut som sannheter, slik @herremann gjør.

Å synse ivei, slik som du gjør, er en annen sak.

Anonymkode: 990ab...3d1

Wow ! Er det mulig å ha et slik naivt syn på verden. Mener du seriøst at du ikke forventer lavere standard av en som totalt uten samvittighet går inn for å være homewrecker  ,sammenlignet m en og en som ALDRI  ville vært så stygg ?

Helt opp I dagen at denne person MYE enklere vil opptre som et rass.. igjen. Gjennom sine handlinger viser man sin karakter!   

 

Anonymkode: d3e87...8fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de til som tilgjort blir indignert av at folk skriver at TS ter seg som ei billig skrulle og whitetrash- jo,  noen ganger er det på sin plass å sette hale på grisen og ikke tafatt uttrykke seg "diplomatisk". Harde ord som viser avsky for en persons handlinger har gjerne større effekt enn fjottete  forståsegpåere. Drittsekker driter I fjotter, man må sette hardt mot hardt før man forlater vedkommende med et smil,  om man ønsker selvrefleksjon  hos visse typer folk.  Tror folk at folk uten empati,  som ter seg som TS blir snillere av at andre er såååååå snille mot de? NEI er min soleklare mening. "Bare vi er snille mange nok ganger så blir nok vedkommende det og."Typisk naivt  , Unnskyld, norsk BS.

Anonymkode: d3e87...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du mener at man er en sart blomst bare fordi man har en almendannelse utover tabloide nyhetsartikler og i tillegg benytter mer av kroppen enn skinke og genitalia i forbindelse med sex, så gjerne for meg :)

Jeg regner meg som kjølig. Men i forhold til de fleste hotheads'ene her inne, og de ekstremene du benytter, er jeg muligens iskald.

Anonymkode: 990ab...3d1

 Du ter deg som alt annet enn iskald- Mer som et oversensitivt persilleblad!!

Anonymkode: d3e87...8fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...