Gå til innhold

Enklere å ha sex med menn jeg ikke bryr meg om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 8/31/2016 at 17.04, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28 og han er 26. Det med gifting sa han i fylla så vet ikke hvor seriøst det var. Men får bare gi det tid. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Hvordan går det?

En spanjol sa det samme til meg en gang, men det betydde tydligvis ingen ting. Tok han med ei anna dame uka etter.. Men nå sitter ord og følelser mye lengere fra hverandre i den kulturen enn den norske, så jeg burde visst bedre.

Anonymkode: ee81d...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.8.2016 at 16.50, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Han er helt fantastisk men jeg skjønner ikke hva han ser i meg. Han vil gifte seg med meg og greier. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Kanskje på tide med litt research? Prøv å finn ut hva som er bra med deg, og gled deg over det når du oppdager det. (Merk! jeg skriver når, ikke hvis eller om).

Når du finner ut hva som er fint med deg, så får du bedre kontakt med deg selv og du blir en stødigere person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det?

En spanjol sa det samme til meg en gang, men det betydde tydligvis ingen ting. Tok han med ei anna dame uka etter.. Men nå sitter ord og følelser mye lengere fra hverandre i den kulturen enn den norske, så jeg burde visst bedre.

Anonymkode: ee81d...299

Fortsatt samme greia,prater sammen ofte :) Kjenner jeg liker han mer og mer. Så kanskje jeg holder på å forandre meg? 

Ja jeg vet den kulturen deres er litt annerledes enn vår. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt samme greia,prater sammen ofte :) Kjenner jeg liker han mer og mer. Så kanskje jeg holder på å forandre meg? 

Ja jeg vet den kulturen deres er litt annerledes enn vår. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Er han også spanjol?

Anonymkode: 5bb4d...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/30/2016 at 21.02, AnonymBruker skrev:

Anyone? Og til dere paranoide maddafakkaz: neeei jeg er ikke Meline. Oppsøk hjelp dere som er så parra! 

Uansett da,så datet jeg en fyr,likte han ass. Også ditcha han meg ikke sant,jeg grein og sånn. Men etter å ha liggi med en småtass jeg møtte ute så brydde jeg meg lissom ikke. Så da bør jeg vel satse på menn jeg ikke er forelsket i. Er det jeg lurer på,om det er vanlig.. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Jeg leser deg som veldig veldig impulsiv. Måten du forandrer sinnsstemning på er langt på vei opp mot en form for personlighetsforstyrrelse. Er det alltid følelsene dine som bestemmer hva du foretar deg? Slik du skriver her, tenker jeg at du fremdeles har følelser for han som ditcha deg, og det du har gjort nå i ettertid er en måte å straffe han på. Kan det stemme?

Anonymkode: ee81d...299

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han også spanjol?

Anonymkode: 5bb4d...580

Ja men han han bor i USA nå. Har bra jobb der. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser deg som veldig veldig impulsiv. Måten du forandrer sinnsstemning på er langt på vei opp mot en form for personlighetsforstyrrelse. Er det alltid følelsene dine som bestemmer hva du foretar deg? Slik du skriver her, tenker jeg at du fremdeles har følelser for han som ditcha deg, og det du har gjort nå i ettertid er en måte å straffe han på. Kan det stemme?

Anonymkode: ee81d...299

Har ingen personlighetsforstyrrelse,tro meg! Men jeg hadde følelser for han som ditcha meg. De gikk over da jeg dro på ferie,men det jeg sliter med er at han bare stakk etter vi hadde sex. Pleier ikke dra på date så ofte så derfor stakk det sikkert litt ekstra siden jeg hadde forrventninger. 

 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men han han bor i USA nå. Har bra jobb der. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Spanjol, bor i USA, og du sliter med tilknytningsproblemer.. Bor du i USA? Hvis ikke er fallhøyden i det minste stor. Jeg tror du vet innerst inne at dette ikke kommer til å gå, og derfor fortsette med han. Mennesker med tilknytningsproblemer har en tendens til å søke etter samhold som garantert kommer til å ryke, selv når de ønsker et stabilt og trygt forhold. Er du sikker på at du er ærlig med deg selv dersom du mener dette er et bra forhold for deg? Jeg tror det er stor sannsynlighet for at du vil gå på en stor depresjon dersom du lar deg vikle videre inn her.

Sett deg ned litt og reflekter, ta noen dype pustetrekk og tenk rasjonelt. Er dette det beste for deg, eller flykter du fra sannheten?

Anonymkode: 5bb4d...580

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spanjol, bor i USA, og du sliter med tilknytningsproblemer.. Bor du i USA? Hvis ikke er fallhøyden i det minste stor. Jeg tror du vet innerst inne at dette ikke kommer til å gå, og derfor fortsette med han. Mennesker med tilknytningsproblemer har en tendens til å søke etter samhold som garantert kommer til å ryke, selv når de ønsker et stabilt og trygt forhold. Er du sikker på at du er ærlig med deg selv dersom du mener dette er et bra forhold for deg? Jeg tror det er stor sannsynlighet for at du vil gå på en stor depresjon dersom du lar deg vikle videre inn her.

Sett deg ned litt og reflekter, ta noen dype pustetrekk og tenk rasjonelt. Er dette det beste for deg, eller flykter du fra sannheten?

Anonymkode: 5bb4d...580

Takk for input her. Har endt opp i langdistanseforhold tidligere som endte dårlig. Men er kanskje det at det er så lenge siden jeg har fått oppmerksomhet fra menn at dette er litt spennende. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 30.8.2016 at 18.20, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn? Hvis jeg ligger med noen heg liker så blir jeg helt fra meg når de dumper meg. For det skjer alltid. Men når jeg har ONS eller ligger med en jeg ikke bryr meg om,så føler jeg ingenting. 

Jeg vil også bare ha menn jeg ikke kan få. De som vil ha meg må det være noe gærent med,og jeg mister automatisk interessen. 

Bare lurer på om det her er normalt? 

Anonymkode: bb0ac...da6

Tror det ja, man har ikke prestasjonsangt med menn/damer man ikke liker. Blir bra sex av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Avril-Sunstar skrev:

Jeg klarer ikke å ligge med menn jeg ikke er interessert i. Så jeg forstår ikke de som klarer det. 

Forstår det,folk er ulike der :) Nå har jeg ikke hatt sex på 2 mnd. Bare hatt kontakt med 2 gutter som er veldig hyggelige,mer som venner. Han fra Spania vil møte meg i høstferien.. (familien min har leilighet rett ved der han er fra,han skal hjem til Spania på ferie). 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det,folk er ulike der :) Nå har jeg ikke hatt sex på 2 mnd. Bare hatt kontakt med 2 gutter som er veldig hyggelige,mer som venner. Han fra Spania vil møte meg i høstferien.. (familien min har leilighet rett ved der han er fra,han skal hjem til Spania på ferie). 

Anonymkode: bb0ac...da6

Folk er ulike. Det er sant :). Jeg har ikke hatt sex på snart 5 måneder.....Men jeg hopper ikke på hvem som helst. Det har jeg ingen glede av. Men savner veldig å ha sex. 

Jeg får mye sextilbud hele tiden.... Jeg må være ekstremt tiltrukket for å klare å ha sex. 

Testet meg for alle kjønnsykdommer osv i juni, og etter det har jeg helt panikk fra å ødelegge resultatene med å hoppe på en ny en og risikere å føle meg skitten. Jeg fikk vite at jeg var helt frisk, og der ser du hvor panikk man får når man er opphengt i slike ting hehe. 

Endret av Avril-Sunstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.8.2016 at 13.44, Lee Jones skrev:

Da må hun lide av utviklingsproblemer for hun skriver som en tennåring. Få menn jeg vet om som puler rundt i 30-årene.

Tennåringer har ofte problemer med tenningsmønsteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...