Gå til innhold

Enklere å ha sex med menn jeg ikke bryr meg om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det sånn? Hvis jeg ligger med noen heg liker så blir jeg helt fra meg når de dumper meg. For det skjer alltid. Men når jeg har ONS eller ligger med en jeg ikke bryr meg om,så føler jeg ingenting. 

Jeg vil også bare ha menn jeg ikke kan få. De som vil ha meg må det være noe gærent med,og jeg mister automatisk interessen. 

Bare lurer på om det her er normalt? 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn? Hvis jeg ligger med noen heg liker så blir jeg helt fra meg når de dumper meg. For det skjer alltid. Men når jeg har ONS eller ligger med en jeg ikke bryr meg om,så føler jeg ingenting. 

Jeg vil også bare ha menn jeg ikke kan få. De som vil ha meg må det være noe gærent med,og jeg mister automatisk interessen. 

Bare lurer på om det her er normalt? 

Anonymkode: bb0ac...da6

Anyone? Og til dere paranoide maddafakkaz: neeei jeg er ikke Meline. Oppsøk hjelp dere som er så parra! 

Uansett da,så datet jeg en fyr,likte han ass. Også ditcha han meg ikke sant,jeg grein og sånn. Men etter å ha liggi med en småtass jeg møtte ute så brydde jeg meg lissom ikke. Så da bør jeg vel satse på menn jeg ikke er forelsket i. Er det jeg lurer på,om det er vanlig.. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så uvanlig. Du er rett og slett bare redd for å bli såra og forlatt/avvist, og det slipper du frykte med de du ikke bryr deg om. I tillegg så har du nok litt skjørt selvbilde siden du tenker at det er noe rart med de som er interesserte i deg.. 

Anonymkode: 9bc48...e30

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anyone? Og til dere paranoide maddafakkaz: neeei jeg er ikke Meline. Oppsøk hjelp dere som er så parra! 

Uansett da,så datet jeg en fyr,likte han ass. Også ditcha han meg ikke sant,jeg grein og sånn. Men etter å ha liggi med en småtass jeg møtte ute så brydde jeg meg lissom ikke. Så da bør jeg vel satse på menn jeg ikke er forelsket i. Er det jeg lurer på,om det er vanlig.. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Eehhj....hva skjedde med språket ditt??? 

Anonymkode: 18899...d74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ikke så uvanlig. Du er rett og slett bare redd for å bli såra og forlatt/avvist, og det slipper du frykte med de du ikke bryr deg om. I tillegg så har du nok litt skjørt selvbilde siden du tenker at det er noe rart med de som er interesserte i deg.. 

Anonymkode: 9bc48...e30

Ja kan være noe i det ass. Nå har jeg møtt en mann som virkelig behandler meg bra,og da blir jeg mer som kvalm og får lyst å være slem mot han :( 

Ikke bra,jeg vet! Er veldig glad i han også,men er ikke vant til å bli behandlet bra. Føles litt som et sjokk. Har bare datet i 1 mnd men han er virkelig fantastisk. Men jeg har ikke fortalt at jeg sliter med menn og sånn. Vet ikke om det skremmer menn jeg? 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan være noe i det ass. Nå har jeg møtt en mann som virkelig behandler meg bra,og da blir jeg mer som kvalm og får lyst å være slem mot han :( 

Ikke bra,jeg vet! Er veldig glad i han også,men er ikke vant til å bli behandlet bra. Føles litt som et sjokk. Har bare datet i 1 mnd men han er virkelig fantastisk. Men jeg har ikke fortalt at jeg sliter med menn og sånn. Vet ikke om det skremmer menn jeg? 

Anonymkode: bb0ac...da6

Ikke for å være krass, men jeg styrer som regel unna kvinner som viser oppførselen du beskriver, altså kvinner som legger seg langflat for menn som faktisk ikke behandler dem bra, men som "shit tester" de mer seriøse mennene.

Sier ikke at det på noen måte nødvendigvis gjelder deg, men etter min erfaring er mange av disse kvinnene blitt kyniske og rett og slett ganske kalde opp gjennom årene, der de har blitt utsatt for drittsekk etter drittsekk, en del har også tydelig blitt bitre over at deres tidligere forhold gikk som det gikk og greier ikke å gå slipp på fortiden. Anbefaler deg å rydde opp i dette før du søker etter et seriøst forhold slik at du ikke tar med deg for mye bagasje og forhåndsantakelser inn i et eventuelt nytt forhold, for det er få seriøse menn som finner seg i dårlig oppførsel fra dama. 

Anonymkode: 2fc2b...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være krass, men jeg styrer som regel unna kvinner som viser oppførselen du beskriver, altså kvinner som legger seg langflat for menn som faktisk ikke behandler dem bra, men som "shit tester" de mer seriøse mennene.

Sier ikke at det på noen måte nødvendigvis gjelder deg, men etter min erfaring er mange av disse kvinnene blitt kyniske og rett og slett ganske kalde opp gjennom årene, der de har blitt utsatt for drittsekk etter drittsekk, en del har også tydelig blitt bitre over at deres tidligere forhold gikk som det gikk og greier ikke å gå slipp på fortiden. Anbefaler deg å rydde opp i dette før du søker etter et seriøst forhold slik at du ikke tar med deg for mye bagasje og forhåndsantakelser inn i et eventuelt nytt forhold, for det er få seriøse menn som finner seg i dårlig oppførsel fra dama. 

Anonymkode: 2fc2b...c67

Takk for svar. Jeg er veldig klar over at jeg har mye å rydde opp i. Har egentlig aldri hatt noe seriøst forhold,så dette skremmer meg. Hvorfor liker han meg? Er jo ingen som gjør det. Heldigvis så respekterer han meg og vi har ikke hatt sex en gang. 

Skjønner det må være slitsomt for en mann å møte en dame som har blitt voldtatt og banka opp.. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg har vært borti kvinner som deg ts. behandlet hun bra, men hun gikk heller tilbake i forhold med en narkoman.. forstå det den som kan

Anonymkode: 7e2b0...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan være noe i det ass. Nå har jeg møtt en mann som virkelig behandler meg bra,og da blir jeg mer som kvalm og får lyst å være slem mot han :( 

Ikke bra,jeg vet! Er veldig glad i han også,men er ikke vant til å bli behandlet bra. Føles litt som et sjokk. Har bare datet i 1 mnd men han er virkelig fantastisk. Men jeg har ikke fortalt at jeg sliter med menn og sånn. Vet ikke om det skremmer menn jeg? 

Anonymkode: bb0ac...da6

Har du vært slem mot han da?

Anonymkode: 5bb4d...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan være noe i det ass. Nå har jeg møtt en mann som virkelig behandler meg bra,og da blir jeg mer som kvalm og får lyst å være slem mot han :( 

Ikke bra,jeg vet! Er veldig glad i han også,men er ikke vant til å bli behandlet bra. Føles litt som et sjokk. Har bare datet i 1 mnd men han er virkelig fantastisk. Men jeg har ikke fortalt at jeg sliter med menn og sånn. Vet ikke om det skremmer menn jeg? 

Anonymkode: bb0ac...da6

Slik er ungdomsårene for alle. Vent til du blir voksen så går ting bedre. Du er alt for umoden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan være noe i det ass. Nå har jeg møtt en mann som virkelig behandler meg bra,og da blir jeg mer som kvalm og får lyst å være slem mot han :( 

Anonymkode: bb0ac...da6

På generelt grunnlag, damer som er slemme mot menn som behandler dem bra er "damaged goods" som menn med respekt for seg selv og de rundt dem bør styre LANGT unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lee Jones skrev:

Slik er ungdomsårene for alle. Vent til du blir voksen så går ting bedre. Du er alt for umoden.

Hun er kanskje ikke så ung som du tror.

Anonymkode: fec2f...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er kanskje ikke så ung som du tror.

Anonymkode: fec2f...e18

Da må hun lide av utviklingsproblemer for hun skriver som en tennåring. Få menn jeg vet om som puler rundt i 30-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske

Leser altfor ofte useriøse og barnslige svar innpå her...-Få dere fler skikkelige hobbyer!!!(hvorfor bruke tid på å svare sånn når dere egentlig ikke har vettuge svar eller kun skal håne!??)

Er en godt voksen dame selv som har opplevd litt.. Har også vært single og vært "på leting".. Vært et par ganger jeg har blitt såra etter å ha "gått litt for langt" etter dating.. -særlig om gutta har virka ordentlig intr og ikke vært helt ærlig! MEN..nå idag er jeg glad de ikke ville mer- for de var likevel ikke rett for meg!  Jeg hadde litt for ofte sex etter dating..litt for tidlig!- men jeg vet det var en form for behov for bekreftelse som var årsaken.. ! Det ble vondt da jeg ble mer betatt av han enn han var intr i mer..men noe kunne jeg skylde meg selv! Egentlig innerst inne syns jeg det ble veldig "tomt" med sånne treff...Det jeg egentlig savna var jo bli elsket tilbake som jeg var- og da ikke bare i senga! Tror kanskje du også har et slikt ønske innerst inne??  Iallefall ikke gi opp med å tro på ekte kjærlighet...og rette følelser som går begge veier. Det tar bare tid før man finner den rette...og iblant viser det seg at den rette ikke er den man har forestilt seg skal være det.. Utseendet er litt viktig men at personligheten ( og noe intr) klaffer er nok enda mer viktig. Jeg traff min samboer tilslutt..Han var ikke den som gikk mest "rett på" men utrolig oppmerksom på de fleste måter og så utrolig snill! Er utrolig glad vi satset på hverandre..og sexen er jo også mye bedre da jeg har en som jeg kjenner og er trygg på- klarer å slappe av og nyte mye bedre( men så kan vi også prate åpent om det emnet sammen!!!)😊  Ta vare på deg selv!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært slem mot han da?

Anonymkode: 5bb4d...580

Absolutt ikke. Han er helt fantastisk men jeg skjønner ikke hva han ser i meg. Han vil gifte seg med meg og greier. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Lee Jones skrev:

Da må hun lide av utviklingsproblemer for hun skriver som en tennåring. Få menn jeg vet om som puler rundt i 30-årene.

Og du bør ta deg et kurs i folkeskikk.. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Han er helt fantastisk men jeg skjønner ikke hva han ser i meg. Han vil gifte seg med meg og greier. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Han vil gifte seg med deg etter å ha datet deg i 1 mnd? Her går varsellampene mine av, men det er nå så. Kan jeg spørre om alderen deres?

Anonymkode: 5bb4d...580

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil gifte seg med deg etter å ha datet deg i 1 mnd? Her går varsellampene mine av, men det er nå så. Kan jeg spørre om alderen deres?

Anonymkode: 5bb4d...580

Må si meg enig. Jeg tenker umiddelbart at dette er en som ikke klarer å ta vare på seg selv eller en som spiller på det for å få ts til sengs. Det er noe som skurrer voldsomt dersom man melder giftemål etter 1 måned med dating med null intimitet. Kan du ha funnet deg en manipulerende eller enormt krevende person TS?

Anonymkode: ee81d...299

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil gifte seg med deg etter å ha datet deg i 1 mnd? Her går varsellampene mine av, men det er nå så. Kan jeg spørre om alderen deres?

Anonymkode: 5bb4d...580

Jeg er 28 og han er 26. Det med gifting sa han i fylla så vet ikke hvor seriøst det var. Men får bare gi det tid. 

Anonymkode: bb0ac...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...