Gå til innhold

Overfladisk å ønske seg ei tykk dame ?


Trøndermann

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Fetisj for fete kuer dreier seg også om å mate disse til de sprekker. Typisk går en mann i forholdet veldig langt i å øke vekta på kua fordi dette gjør at hans psyke får stimulanse.

Anonymkode: b5bd2...be8

Mulig noen er sånn ja,men det der høres ut som rimelig langt ifra normalen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Trøndermann skrev:

Mulig noen er sånn ja,men det der høres ut som rimelig langt ifra normalen 

Ditt ønske er da heller ikke særlig normalt. Du ønsker ei overvektig kvinne, som ifølge deg bør holde seg overvektig, hvis ikke mister du interesse/tenning. Mao, dersom hun MÅ ned i vekt eller ønsker ned i vekt selv pga helsa, er risikoen stor for at du dumper henne. For da er hun ikke slik du vil ha henne. Det samme ang dine svar i hårete kropp tråden. Fjerner hun kropps og ansikts hår fordi hun ikke vil vandre rundt som et hårete monster i all offentlighet og kunne bruke bikini/shorts/shinglet, da mister du også interesse og tenning.

Mao, hvem hun er, hva hun bryr seg om, og hennes eget velbefinnede er ikke noe du egentlig er opptatt av. Kun ditt behov, og jeg kan si deg dette siden jeg selv er en overvektig og hårete kvinne, at du virker ikke helt normal. Det du påstår er pregeranser er en fetisj, og stakkars den damen som velger å gå inn i noe med deg, for det du presenterer, det er et psykisk og fysisk fengsel. Ala Svalbard serien.

Råder deg til å oppsøke professjonell hjelp.

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ditt ønske er da heller ikke særlig normalt. Du ønsker ei overvektig kvinne, som ifølge deg bør holde seg overvektig, hvis ikke mister du interesse/tenning. Mao, dersom hun MÅ ned i vekt eller ønsker ned i vekt selv pga helsa, er risikoen stor for at du dumper henne. For da er hun ikke slik du vil ha henne. Det samme ang dine svar i hårete kropp tråden. Fjerner hun kropps og ansikts hår fordi hun ikke vil vandre rundt som et hårete monster i all offentlighet og kunne bruke bikini/shorts/shinglet, da mister du også interesse og tenning.

Mao, hvem hun er, hva hun bryr seg om, og hennes eget velbefinnede er ikke noe du egentlig er opptatt av. Kun ditt behov, og jeg kan si deg dette siden jeg selv er en overvektig og hårete kvinne, at du virker ikke helt normal. Det du påstår er pregeranser er en fetisj, og stakkars den damen som velger å gå inn i noe med deg, for det du presenterer, det er et psykisk og fysisk fengsel. Ala Svalbard serien.

Råder deg til å oppsøke professjonell hjelp.

Anonymkode: 26af4...60a

Det var da voldsomt ! Og du verden som du tillegger meg meninger og ønsker jeg aldri har sagt at jeg har...Du har tydeligvis misforstått ganske så kraftig her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Trøndermann skrev:

Det var da voldsomt ! Og du verden som du tillegger meg meninger og ønsker jeg aldri har sagt at jeg har...Du har tydeligvis misforstått ganske så kraftig her.

Har jeg ikke. Stå for det du skrev på pm.

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg ikke. Stå for det du skrev på pm.

Anonymkode: 26af4...60a

Det er deg ja. Vel,jeg skrev aldri noe sånt som det du påstod ovenfor her. Tror vi avslutter denne diskusjonen nå jeg,du misforstår tydeligvis totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trøndermann skrev:

Det er deg ja. Vel,jeg skrev aldri noe sånt som det du påstod ovenfor her. Tror vi avslutter denne diskusjonen nå jeg,du misforstår tydeligvis totalt.

Jo du gjorde det. Screenshotta det jeg. Så slutt å lyv og kom deg til psyk.

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe mer overfladisk enn alle andre. Alle ser jo utseende først, også er det individuelt hva man liker, noen liker tykke, men de fleste liker kanskje slanke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, matters2matter skrev:

Ikke noe mer overfladisk enn alle andre. Alle ser jo utseende først, også er det individuelt hva man liker, noen liker tykke, men de fleste liker kanskje slanke. 

Takk :) Godt at ikke alle mener jeg er syk i hodet og trenger behandling her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo du gjorde det. Screenshotta det jeg. Så slutt å lyv og kom deg til psyk.

Anonymkode: 26af4...60a

Sånt gidder jeg ikke svare seriøst på en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufint å utlevere ting som har blitt skrevet på pm! 

Anonymkode: 0c395...b59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ufint å utlevere ting som har blitt skrevet på pm! 

Anonymkode: 0c395...b59

Takk ! Men nesten verre når det blir løyet om hva jeg skrev til denne personen. Som forøvrig kontaktet meg,og ikke motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ufint å utlevere ting som har blitt skrevet på pm! 

Anonymkode: 0c395...b59

I dette tilfellet gir jeg en god dag i det når det er sannheten om han. Håper mange holder seg unna han for slike holdninger om en partners kropp ER SYKT.

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Trøndermann skrev:

Takk ! Men nesten verre når det blir løyet om hva jeg skrev til denne personen. Som forøvrig kontaktet meg,og ikke motsatt.

Bare prøv å vri deg unna du. Du skrev at du mister tiltrekning om hun går ned til normalvekt og fjerner alt hår. Mao, vil du ikke ha en kvinne som tar hensyn til eget velvære. 

Bare fortsett slik du. Jeg er bare glad jeg har sunt vett i behold, for ikke kom og fortell meg at det er sunt for kvinnens kropp og psyke å holde seg overvektig og gå rundt offentlig med masse hår ovetalt, bare fordi DU ønsker det?!? 

Jeg har lest andre skrive om at det finnes psyke folk på kg, og det tror jeg jammen de har rett i! 

Takk for meg

 

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare prøv å vri deg unna du. Du skrev at du mister tiltrekning om hun går ned til normalvekt og fjerner alt hår. Mao, vil du ikke ha en kvinne som tar hensyn til eget velvære. 

Bare fortsett slik du. Jeg er bare glad jeg har sunt vett i behold, for ikke kom og fortell meg at det er sunt for kvinnens kropp og psyke å holde seg overvektig og gå rundt offentlig med masse hår ovetalt, bare fordi DU ønsker det?!? 

Jeg har lest andre skrive om at det finnes psyke folk på kg, og det tror jeg jammen de har rett i! 

Takk for meg

 

Anonymkode: 26af4...60a

Unnskyld meg,men Hahaha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 7.12.2016 den 13.32, matters2matter skrev:

Ikke noe mer overfladisk enn alle andre. Alle ser jo utseende først, også er det individuelt hva man liker, noen liker tykke, men de fleste liker kanskje slanke. 

De virkelig tykke damene har nok ingen fordel akkurat nei. Stort sett iallefall..

Anonymkode: cf03e...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26 November 2016 den 18.57, Inwe skrev:

Alle utseendepreferanser er vel overfladiske, men vi har de jo alle. Helt normalt med andre ord.

Har alle det? Aldri tenkt over at noe er viktig for meg utseendemessig når jeg har fått partner akkurat. Selvsagt viktig at jeg finner personen tiltrekkende på en eller annen måte, og blir sjarmert av personligheten, men har falt for vidt forskjellige folk utseendemessig opp gjennom. 

Anonymkode: e6783...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alle det? Aldri tenkt over at noe er viktig for meg utseendemessig når jeg har fått partner akkurat. Selvsagt viktig at jeg finner personen tiltrekkende på en eller annen måte, og blir sjarmert av personligheten, men har falt for vidt forskjellige folk utseendemessig opp gjennom. 

Anonymkode: e6783...1ba

Når du falt for de, var de tiltrekkende eller ikke i dine øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De virkelig tykke damene har nok ingen fordel akkurat nei. Stort sett iallefall..

Anonymkode: cf03e...19e

Nja,si ikke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alle det? Aldri tenkt over at noe er viktig for meg utseendemessig når jeg har fått partner akkurat. Selvsagt viktig at jeg finner personen tiltrekkende på en eller annen måte, og blir sjarmert av personligheten, men har falt for vidt forskjellige folk utseendemessig opp gjennom. 

Anonymkode: e6783...1ba

Det er jo en utseendepreferanse at du vil finne partneren tiltrekkende. Om det du finner tiltrekkende er vidt forskjellig så er det fortsatt en preferanse. 

Mine utseende preferanser er også ganske vide. Men jeg har funnet menn som har vært helt i min gate personlighetsmessig som jeg aldri kunne tent på. Da blir de ikke kjærestemateriale. Så utseende er viktig selvom jeg tenne på menn i forskjellig høyde og fassong og derfor ikke helt kan sette fingern på hvilket utseende jeg tenner på. Det varierer også utifra hvilken mann jeg vil ha akkurat der og da. Jeg trodde en stund jeg bare ville ha tynne høye menn, men nå er jeg sammen med en lav muskelmann som er noe av det mest sexye jeg har sett. Og det har også ført til at jeg ser mer på muskelmenn nå enn jeg gjorde før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er da vel overflod av tykke damer her i verden,så det skulle ikke by på så store utfordringer

Anonymkode: cf03e...19e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...