Gå til innhold

Overfladisk å ønske seg ei tykk dame ?


Trøndermann

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er normal slank (ref:bildetråd), Men hvor gammel er du? Tenker du forhold eller FF?

Anonymkode: 0c2e2...039

Jeg er 34 år. Tenker at det beste er å ta ting som det kommer,men ønsker selvsagt helst et trygt forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt OK å ønske seg en tykk dame. Du gjør mange damer på forumet lykkelig med en slik holdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trøndermann skrev:

Jeg er 34 år. Tenker at det beste er å ta ting som det kommer,men ønsker selvsagt helst et trygt forhold.

Hva tenker du alderen hennes skal være? Er hårfarge  og andre preferanser også viktig? Hvordan tenker du personligheten skal være? Mange store jenter som sliter med angst og depresjon foreks.

Anonymkode: 0c2e2...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herremann skrev:

Er helt OK å ønske seg en tykk dame. Du gjør mange damer på forumet lykkelig med en slik holdning.

Haha,har ikke merka så mye til det akkurat men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du alderen hennes skal være? Er hårfarge  og andre preferanser også viktig? Hvordan tenker du personligheten skal være? Mange store jenter som sliter med angst og depresjon foreks.

Anonymkode: 0c2e2...039

Hmm..nei alder synes jeg ikke er så viktig,kjemi bestemmer det meste synes jeg. Så noen andre sterke preferanser har jeg vel egentlig ikke. Og når det gjelder personlighet så er nok noe av det viktigste at hun er snill,jordær,humoristisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Trøndermann skrev:

Hmm..nei alder synes jeg ikke er så viktig,kjemi bestemmer det meste synes jeg. Så noen andre sterke preferanser har jeg vel egentlig ikke. Og når det gjelder personlighet så er nok noe av det viktigste at hun er snill,jordær,humoristisk.

Hva med livssyn og holdninger? Politikk, miljø, natur osv? Man kan tross alt ikke basere et forhold kun på kjemi. Slike forhold er dømt til å ryke.

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surfrukt

Det er akseptabelt å ønske seg en stor dame, men om du foretrekker damer med slik størrelse som bildet du linket til vil jeg nok kalle det en fetisj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Hva med livssyn og holdninger? Politikk, miljø, natur osv? Man kan tross alt ikke basere et forhold kun på kjemi. Slike forhold er dømt til å ryke.

Anonymkode: 26af4...60a

Slike ting spiller selvsagt en stor rolle. Jeg er interessert i mer enn bare kroppen,men her i denne tråden var det dette med kropp jeg lurte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 15.52, Citronella skrev:

Det er akseptabelt å ønske seg en stor dame, men om du foretrekker damer med slik størrelse som bildet du linket til vil jeg nok kalle det en fetisj.

Ser den. Det bilde var vel mere ment som et eks på at jeg liker damene store,ikke at de trenger å være så store som på bildet. Men heller for mye enn for lite spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har preferanser, og det er helt legitimt å ha det klart for seg at dama helst skal være sånn og slik.

Overfladisk blir det først når du sstår der med ei og _det eneste_ som du er tiltrukket av ved henne, er at hun er tykk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.11.2016 den 11.10, Trøndermann skrev:

Men hvis det nå da er innafor å ønske seg ei skikkelig stor ei... Hvor finner man sånne damer ? har nesten inntrykk av endel av de nærmest gjemmer seg bort litt fra utesteder osv...

frodig.no

Anonymkode: b0eb2...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, draug 75 skrev:

Alle har preferanser, og det er helt legitimt å ha det klart for seg at dama helst skal være sånn og slik.

Overfladisk blir det først når du sstår der med ei og _det eneste_ som du er tiltrukket av ved henne, er at hun er tykk.

Og om du sier du ikke blir tiltrukket av henne om hun må slanke seg pga helsa.

 

Ts har en fetisj, ikke en preferanse.

Anonymkode: 26af4...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

frodig.no

Anonymkode: b0eb2...3e1

Er ikke det mer en sex-side ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Trøndermann skrev:

Er ikke det mer en sex-side ?

Nei.

Anonymkode: b0eb2...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: b0eb2...3e1

Okay,trodde det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det første eksempelbildet ble litt i meste laget kommer det et nytt,litt mer passende her.user459559_pic623102_1480948582.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Og om du sier du ikke blir tiltrukket av henne om hun må slanke seg pga helsa.

 

Ts har en fetisj, ikke en preferanse.

Anonymkode: 26af4...60a

En fetisj er vel når det dreier seg kun om det sexuelle...For min del er det så mye mer enn det,så du tar nok feil der altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trøndermann skrev:

En fetisj er vel når det dreier seg kun om det sexuelle...For min del er det så mye mer enn det,så du tar nok feil der altså.

Nei

Fetisj for fete kuer dreier seg også om å mate disse til de sprekker. Typisk går en mann i forholdet veldig langt i å øke vekta på kua fordi dette gjør at hans psyke får stimulanse.

Anonymkode: b5bd2...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...