Gå til innhold

Hvorfor synes damer at store skuldre er Turn-On på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Doooh :P 

En pen mann kan være pent å se på, men er han helt dass i hue så hjelper det jævli lite med ett ok utseende. Tror de fleste damer har møtt slike menn - kjekke utenpå og søppel innvendig. Next. Erfaring tilsier at normalt ok menn er best. 

Anonymkode: bc462...d5b

Så selv om man VET at dette er en dass, kan man se på ham og like det man ser?

Jeg tror vi har funnet hovedårsaken til at kjønnene ikke forstår hverandre, og at forhold tar slutt 😄

Kvinner innleder forhold til noen de ikke liker fullt så godt å se på, som den som de virkelig elsker å se på, men ikke kan innlede et forhold til?

Hvordan skal man da egentlig bli fornøyd på alle områder? Det må jo helt seriøst være kjipt å ha det sånn. 

Konstant kompromiss, liksom. Med seg selv. Aldri bedre enn "OK". Jeg synes det høres sørgelig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Så selv om man VET at dette er en dass, kan man se på ham og like det man ser?

Jeg tror vi har funnet hovedårsaken til at kjønnene ikke forstår hverandre, og at forhold tar slutt 😄

Kvinner innleder forhold til noen de ikke liker fullt så godt å se på, som den som de virkelig elsker å se på, men ikke kan innlede et forhold til?

Hvordan skal man da egentlig bli fornøyd på alle områder? Det må jo helt seriøst være kjipt å ha det sånn. 

Konstant kompromiss, liksom. Med seg selv. Aldri bedre enn "OK". Jeg synes det høres sørgelig ut. 

Det er latterlig få menn som har hele pakka ;) så da må man gå på kompromiss med seg selv. 

Skulle ønske flere menn gjorde litt mer med seg selv. Spesielt på det personlige nivå. 

Anonymkode: bc462...d5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er latterlig få menn som har hele pakka ;) så da må man gå på kompromiss med seg selv. 

Skulle ønske flere menn gjorde litt mer med seg selv. Spesielt på det personlige nivå. 

Anonymkode: bc462...d5b

Er det prosentvis flere damer som har "hele pakka"? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åffer liker menn store flotte romper og flotte pupper ????????

Jeg forstår ikke. Du må forklaaareee, jeg skjønner ikke noe.

Anonymkode: d0285...24a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Fordi da er man en mannemann! man føler seg liten, sårbar og ivaretatt, og det gjør ikke noe om man er noen kilo for mye, for han er jo større uansett. Dessuten er sjangsen for at de har stor penis ganske stor.

Anonymkode: 24b4b...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2016 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Hvorfor synes egentlig dere kvinner at store skuldre på menn er Turn-ON? 

Jeg har siste 3-4 månedene fått store skuldre og jeg hater det! 

mvh

Mann, tjuefire. 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Hvorfor hater du det`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pika skrev:

Hvorfor hater du det`?

Sammenligner meg med de mannfolka som ikke har store skuldre, dvs. veldig mange..

ts

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sammenligner meg med de mannfolka som ikke har store skuldre, dvs. veldig mange..

ts

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Ikke sammenlign deg med andre (lettere sagt enn gjort kanskje, men...)

Syns du ikke det er noe fint selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pika skrev:

Ikke sammenlign deg med andre (lettere sagt enn gjort kanskje, men...)

Syns du ikke det er noe fint selv?

Personlig syns jeg det er bedre å vær spinkel, høres sikkert rart ut! 

-ts

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2016 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Heterofile kvinner bruker sminke. Fordi menn i større grad tiltrekkes av utseendet og ser gjennom at man pynter seg litt/er overfladisk, og kvinner i større grad tiltrekkes av andre ting og blir avskrekket av utseendefokus og jåleri hos den andre.

Nei, det har jeg heller ikke sagt. Handy er ikke det samme som å mekke bil.

Komme fra A til B.

Det er ikke galt. Men driver man med kroppsbygging er man ikke på vei mot det målet.

Igjen, fordi målet er utseendet og ikke noe annet.

Anonymkode: b098e...ac6

Med andre ord, klatring er like lite "handy" som kroppsbygging. Det handler om å dingle rundt over bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.8.2016 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Har du ikke evne til å tenke praktisk så vil du slite med å skjønne hvordan sikring funker. 

Anonymkode: bc462...d5b

Og du tror naturligvis at kroppsbygging bare handler om å løfte et par ganger her og der og ikke noe mer?

Jeg tror du bør lese deg litt opp på emnet, lille venn. Kroppsbygging krever blant annet stor viljestyrke og nøyaktig planlegging. Det krever kunnskap om både kroppen og kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det vært mulig å få et mål på hvor store skuldre TS egentlig har? Det er nemlig svært begrenset hvor mye skuldermuskler det er mulig å bygge på 3-4 måneder 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2016 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Du er en av de svært få menn her inne som later til å ha peiling på kvinner. Nå er du i ferd med å bli kverulant i likhet med resten her.

Nei, du trenger ikke tro på meg. Jabx trenger ikke tro på meg. Ingen trenger å tro på meg.

Men jeg har rett. Og det er vi kvinner som velger hva vi liker ved dere menn, det er ikke dere som bestemmer det. Det ville jo ha vært like tåpelig som om vi skulle si "Nei, dere liker egentlig ikke pupper og romper, dere liker utelukkende personligheten!"

Anonymkode: b098e...ac6

Du kan like akkurat det du vil. Problemet er at argumentasjonen din ikke holder vann. Du kan altså ikke forsvare preferansene dine logisk og rasjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Cyrus skrev:

Kunne det vært mulig å få et mål på hvor store skuldre TS egentlig har? Det er nemlig svært begrenset hvor mye skuldermuskler det er mulig å bygge på 3-4 måneder 😄

Kan prøve å få til mål på det!

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2016 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Det sier seg vel selv. Hvorfor bygge kropp hvis man kan andre ting?

Anonymkode: b098e...ac6

LOL!

 

På 28.8.2016 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Tull. Kvinner anno 2016 vil ha menn med store hoder og stor hjerne. Og ellers en slank til grensen til en tynn androgyn metroseksuell mann med sterke kvinnelige og noen mannlige karaktertrekk. Han skal være selvsikker men likevel ha myke verdier. Det eneste kvinner vil ha stort på mannen i dag er stor kuk. 

Anonymkode: fbad7...238

Hahahah - says who?

På 28.8.2016 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Klatring ER andre ting.

Klatring utstråler de samme tingene som handy, man lager et mål (som ikke dreier seg om utsenndet, men noe praktisk nyttig), legger en strategi for å nå målet, tilegner seg kunnskap, øver seg, når målet.

Man antar lett at en klatrer kan tilegne seg handy kunnskaper og omvendt. Men ikke at en kroppsbygger kan (eller vil) det. Antageligvis mer sexy for kvinner fordi målet ikke er hvordan man skal se ut. Tipper homser ser annerledes på den saken.

Anonymkode: b098e...ac6

Hvor får du det fra at en klartrer lettere kan tilegne seg handy-egenskaper enn en kroppsbygger?

 

 

På 28.8.2016 den 17.38, jabx skrev:

En kroppsbygger må jo tilegne seg enormt med erfaring og kunnskap for å kunne bygge opp kroppen på den måten han ønsker. Det er ikke bare å tusle inn og pirke litt på noen metallstenger.

Mhm!

 

På 28.8.2016 den 20.38, AnonymBruker skrev:

På en måte går vi også for utseende. Men ikke for et pent ytre. Vi går for et sunt og praktisk ytre. 

Klatrere har en helt annen tilnærming til kropp enn en muskelbygger. En klatrer går for en praktisk kropp som gjør at de kan utfordre seg selv og oppnå mål. En bygger ønsker kun å se bra ut. En muskelbygger hadde aldri klart å komme til topps fordi musklene deres ikke er praktiske. Kun visuelle. 

Anonymkode: bc462...d5b

Alle mennesker tiltrekkes vel av et pent ytre, men vi trenger stort sett (heldigvis) litt mer enn en overfladisk tiltrekning for å falle for noen. :)

Når sluttet det å være pratisk med muskler?

 

På 28.8.2016 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Du er en av de svært få menn her inne som later til å ha peiling på kvinner. Nå er du i ferd med å bli kverulant i likhet med resten her.

Nei, du trenger ikke tro på meg. Jabx trenger ikke tro på meg. Ingen trenger å tro på meg.

Men jeg har rett. Og det er vi kvinner som velger hva vi liker ved dere menn, det er ikke dere som bestemmer det. Det ville jo ha vært like tåpelig som om vi skulle si "Nei, dere liker egentlig ikke pupper og romper, dere liker utelukkende personligheten!"

Anonymkode: b098e...ac6

Vi velger vel egentlig ikke hva vi liker, hadde man valgt selv hva man skulle like hadde mye blitt veldig mye enklere. :)

Men vi liker vel gjerne forskjellige ting alle sammen, men det er jo gjerne noe instinktivt som gjør at veldig mange liker brede skuldre/rygg da dette gjerne (underbevisst) forbindes med en trygghet(bli tatt vare på, beskyttet, hold rundt). Samtidig har jo også hjernene våre og alt rundt oss utviklet seg, noe som gjør at vi forbider andre ting en brede skuldre med trygghet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg elsker brede skuldre på menn. Jeg som dame har litt brede skuldre selv, og da er det digg om mannen har brede skuldre. Da ser han ekstra mandig ut og jeg kan føle meg trygg i armene hans 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...