Gå til innhold

Hvorfor synes damer at store skuldre er Turn-On på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Spiderman skrev:

Den generelle oppfattelsen av kroppsbygging handler om å bygge størst mulig kropp. Det gjør ikke å slanke seg 45 kg.(What?) Forhold deg til dette og slutt å pirke.

Skulle gjerne sett en kilde som viste at slanking regnes som kroppsbygging.

Nei, jeg nekter faktisk å godta det. Kroppsbygging har kun den oppfattelsen blant de som ikke trener eller er aktive og deres mening om tema er faktisk så lite interresant for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderman
2 minutter siden, Charmander skrev:

Nei, jeg nekter faktisk å godta det. Kroppsbygging har kun den oppfattelsen blant de som ikke trener eller er aktive og deres mening om tema er faktisk så lite interresant for meg.

Buhu.. Betyr ingenting for meg om du nekter å godta det.

Vil bare se om du har noen kilde på dette eller om du er en av dem som sitter å finner opp definisjoner i hodet? Kanskje du til og med er en av dem som sier:" Jeg har en venn som er PT og han sa at å slanke seg per definisjon er kroppsbygging!"

Ikke vet jeg:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Spiderman skrev:

Buhu.. Betyr ingenting for meg om du nekter å godta det.

Vil bare se om du har noen kilde på dette eller om du er en av dem som sitter å finner opp definisjoner i hodet? Kanskje du til og med er en av dem som sier:" Jeg har en venn som er PT og han sa at å slanke seg per definisjon er kroppsbygging!"

Ikke vet jeg:fnise:

 

Nettopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Charmander skrev:

Nei, jeg nekter faktisk å godta det. Kroppsbygging har kun den oppfattelsen blant de som ikke trener eller er aktive og deres mening om tema er faktisk så lite interresant for meg.

Når jeg snakker om kroppsbygging, så betyr det å bygge kropp. Ergo muskelmasse. En generell oppfatning av ordet kroppsbygging. 

Hva du godtar eller ei betyr lite. 

Hilsen veldig fysisk aktiv person som trener for å kunne opprettholde en godt over gjennomsnittlig aktiv livsstil. Trening på for eksempel studio er et nødvendig onde. Ikke en hobby eller livsstil. Å være ute og å gjøre gøye ting i og med naturen hele året, er en livsstil. 

Anonymkode: bc462...d5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg snakker om kroppsbygging, så betyr det å bygge kropp. Ergo muskelmasse. En generell oppfatning av ordet kroppsbygging. 

Hva du godtar eller ei betyr lite. 

Hilsen veldig fysisk aktiv person som trener for å kunne opprettholde en godt over gjennomsnittlig aktiv livsstil. Trening på for eksempel studio er et nødvendig onde. Ikke en hobby eller livsstil. Å være ute og å gjøre gøye ting i og med naturen hele året, er en livsstil. 

Anonymkode: bc462...d5b

En generell oppfatning, men per definisjon feil. Om jenter liker studio muskler eller ikke får være deres greie, de ser nå ikke forskjell uansett. Du snakker også på en nedlatende måte om de som trener innendørs versus de som beveger seg i fjellet.. Forstår du poster som AB når du kommer med sånne poster i forumet....

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Charmander skrev:

En generell oppfatning, men per definisjon feil. Om jenter liker studio muskler eller ikke får være deres greie, de ser nå ikke forskjell uansett. Du snakker også på en nedlatende måte om de som trener innendørs versus de som beveger seg i fjellet.. Forstår du poster som AB når du kommer med sånne poster i forumet....

So what? Folk skjønner hva man snakker om. 

Jeg har ingen ting imot studiotrening. Er på studio selv ganske ofte. Fordi jeg må. Men jeg har mye imot å få trøkka opp i tryne at jeg liker studiomuskler fordi jeg er dame og fordi underbevisstheten min sier at sånn er det :P nei jeg gjør ikke det. 

Når det er sagt synes jeg det allikevel er hundre ganger bedre med studiokropp fremfor utrent og dvask. 

Anonymkode: bc462...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

So what? Folk skjønner hva man snakker om. 

Jeg har ingen ting imot studiotrening. Er på studio selv ganske ofte. Fordi jeg må. Men jeg har mye imot å få trøkka opp i tryne at jeg liker studiomuskler fordi jeg er dame og fordi underbevisstheten min sier at sånn er det :P nei jeg gjør ikke det. 

Når det er sagt synes jeg det allikevel er hundre ganger bedre med studiokropp fremfor utrent og dvask. 

Anonymkode: bc462...d5b

Det finnes mange veier til Roma, men du liker åpenbart ikke den ene av de. Resultatet for de som trener natty blir ganske likt. Styrketrening er styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Charmander skrev:

Det finnes mange veier til Roma, men du liker åpenbart ikke den ene av de. Resultatet for de som trener natty blir ganske likt. Styrketrening er styrketrening.

Jeg foretrekker en ting ;) fordi det viser styrke og at han er handy og praktisk ;) og ikke minst - ikke forfengelig. Er nok mer der at forfengelighet hos menn ikke trigger meg. Tverr imot. Ren og pen ja, men ikke selvopptatt og overfladisk.  

Anonymkode: bc462...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker en ting ;) fordi det viser styrke og at han er handy og praktisk ;) og ikke minst - ikke forfengelig. Er nok mer der at forfengelighet hos menn ikke trigger meg. Tverr imot. Ren og pen ja, men ikke selvopptatt og overfladisk.  

Anonymkode: bc462...d5b

Så man er automatisk selvopptatt og overfladisk fordi man trener styrke på et senter? Ditt inntrykk du gir meg er at du er trangsynt og forutinntatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Charmander skrev:

Så man er automatisk selvopptatt og overfladisk fordi man trener styrke på et senter? Ditt inntrykk du gir meg er at du er trangsynt og forutinntatt.

Nei hvor har jeg skrevet det?? Skriver jo tvert imot at det ofte er en nødvendighet. Viktig med skadeforebygging, helse og styrke for å utøve andre sporter. 

Men at de som kun pusher for utseende er jo uten tvil selvopptatt ;) og de styrer jeg unna. 

 

Anonymkode: bc462...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hvor har jeg skrevet det?? Skriver jo tvert imot at det ofte er en nødvendighet. Viktig med skadeforebygging, helse og styrke for å utøve andre sporter. 

Men at de som kun pusher for utseende er jo uten tvil selvopptatt ;) og de styrer jeg unna. 

 

Anonymkode: bc462...d5b

Les innlegget du selv skrev?:

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker en ting ;) fordi det viser styrke og at han er handy og praktisk ;) og ikke minst - ikke forfengelig. Er nok mer der at forfengelighet hos menn ikke trigger meg. Tverr imot. Ren og pen ja, men ikke selvopptatt og overfladisk.  

Anonymkode: bc462...d5b

Er det rart jeg oppfatter deg som lite åpen og hyggelig? Men heller trangsynt, negativ og lite kul.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. august 2016 at 21.53, AnonymBruker skrev:

Muskler bygges opp på så mange forskjellige måter. Å løfte 175 kg mark er ikke praktisk. 

Anonymkode: bc462...d5b

Vås, det er da mange situasjoner hvor det er veldig praktisk å kunne utøve litt rå makt. Spesielt type markløft. Dra trerøtter ut av jorda, lempe bilen ut av grøfta, flytte den jævla vaskemaskina... alt fortrinnsvis uten å skade seg i forsøket. En nyttig del av hverdagens verktøysett, kan man si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Charmander skrev:

Les innlegget du selv skrev?:

Er det rart jeg oppfatter deg som lite åpen og hyggelig? Men heller trangsynt, negativ og lite kul.

Hahaha :) du må jo lese det du siterer. Jeg sier jo at jeg synes selvopptatte mennesker ikke er noe for meg. Men ikke dermed sagt at alle som trener er selvopptatte ;) tvert i mot. Menn må gjerne flekse bisepsen sin i speilet på studio men jeg ser ikke på slike menn ;) men det er andre som gjør. De må gjerne gjøre det for min del. 

Så får du heller kose det med å sikle på dine egne bisepser og mene jeg er ukul. Det spiller faktisk ingen rolle for meg hva du synes. 

Anonymkode: bc462...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha :) du må jo lese det du siterer. Jeg sier jo at jeg synes selvopptatte mennesker ikke er noe for meg. Men ikke dermed sagt at alle som trener er selvopptatte ;) tvert i mot. Menn må gjerne flekse bisepsen sin i speilet på studio men jeg ser ikke på slike menn ;) men det er andre som gjør. De må gjerne gjøre det for min del. 

Så får du heller kose det med å sikle på dine egne bisepser og mene jeg er ukul. Det spiller faktisk ingen rolle for meg hva du synes. 

Anonymkode: bc462...d5b

Hva har alt det med personlige karakteristikker med studio trening å gjøre?

Det er jo som å trekke konklusjonen helt tilfeldig ut av hatten og putte folk i bås. Det er helt ufint og du virker som en helt låst person. Du burde seriøst gå på yoga eller noe å lære om at folk er forskjellige, og de aller fleste er hyggelig, og snille. De færreste er så selvopptatte som det du skriver om her. Selv foran speilet på et studio. Synes du viser veldig dårlige holdninger og personlige egenskaper.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler enkelte her beveger seg langt utafor hva jeg (ts) spør om :) 

 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler enkelte her beveger seg langt utafor hva jeg (ts) spør om :) 

 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Velkommen til internettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. august 2016 at 16.31, AnonymBruker skrev:

Klatring ER andre ting.

Klatring utstråler de samme tingene som handy, man lager et mål (som ikke dreier seg om utsenndet, men noe praktisk nyttig), legger en strategi for å nå målet, tilegner seg kunnskap, øver seg, når målet.

Man antar lett at en klatrer kan tilegne seg handy kunnskaper og omvendt. Men ikke at en kroppsbygger kan (eller vil) det. Antageligvis mer sexy for kvinner fordi målet ikke er hvordan man skal se ut. Tipper homser ser annerledes på den saken.

Anonymkode: b098e...ac6

Nå er ikke jeg bygger, langt derfra, men de som bygger rent, gjør det faktisk akkurat på samme måte. Det er ikke mulig å bygge rent om man ikke setter seg litt inn i hva som må til, eller er en av en million, som har de nøyaktige genene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. august 2016 at 22.44, AnonymBruker skrev:

 

Så å si at damer liker bredskuldrede menn blir feil. Veldig mange liker å se på breiskuldra menn men ikke dermed sagt at de foretrekker de. Det er en stor forskjell her. 

Anonymkode: bc462...d5b

Hvordan i Satan skal vi som ikke er bredskuldret forholde oss til dette?? 😂 

Jeg liker å se på damer med store pupper. Jeg fant ei med store pupper. Jeg ville aldri sett lengtende på ei med små pupper. 

Det går an å forholde seg til meg, og hva jeg liker. 

Hvorfor i helvete liker man å se på noe man ikke foretrekker?

Hvis jeg sier at jeg foretrekker dramakomedier, men liker å se på splatterfilmer, ville verdens intelligente befolkning tenke at jeg i beste fall var schizofren. 

Jeg liker kjøtt, men foretrekker fisk?

What.The.Fuck???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Hvordan i Satan skal vi som ikke er bredskuldret forholde oss til dette?? 😂 

Jeg liker å se på damer med store pupper. Jeg fant ei med store pupper. Jeg ville aldri sett lengtende på ei med små pupper. 

Det går an å forholde seg til meg, og hva jeg liker. 

Hvorfor i helvete liker man å se på noe man ikke foretrekker?

Hvis jeg sier at jeg foretrekker dramakomedier, men liker å se på splatterfilmer, ville verdens intelligente befolkning tenke at jeg i beste fall var schizofren. 

Jeg liker kjøtt, men foretrekker fisk?

What.The.Fuck???

Doooh :P 

En pen mann kan være pent å se på, men er han helt dass i hue så hjelper det jævli lite med ett ok utseende. Tror de fleste damer har møtt slike menn - kjekke utenpå og søppel innvendig. Next. Erfaring tilsier at normalt ok menn er best. 

Anonymkode: bc462...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...