Gå til innhold
Hannemor76

Hannemors Dagbok

Anbefalte innlegg

Hannemor76

Torsdag:

Dagen i går var opp og ned. Lite søvn førte til gråting på time, og jeg var helt vrak. Timen var heldigvis veldig bra, og jeg følte meg tusen ganger bedre etterpå. Psykologen min er fantastisk dyktig og sympatisk. :laugh: Eller fikk jeg en veldig god nyhet av min mor ang et brev som var kommet til henne. (Vil ikke utdype pga gjenkjenningsfare).  Roet meg og hadde det fint da det tikket inn en melding fra den personen som kan ødelegge enhver dag. Klarte med litt hjelp å sette grenser for meg selv, men kjente på en fryktelig angst og uro i ettertid. Tror dette er første gang jeg ikke går på akkord med meg selv.

Hadde en dårlig joggetur i dag, og er generelt sliten. Allikevel mindre angst og ingen depressive tanker.

:nordvesta:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannemor76

Fredag:

Storkoste oss med barna i går! Hadde en grei joggetur og sovet godt for en gangs skyld. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannemor76

Har gått en uke siden sist jeg skrev! Får oppsummere litt:

I dag er det Søndag !

Vi har vært på flere nydelige turer, både ved sjøen og i skogen. Kjenner virkelig på lykke når sola varmer og fuglene synger.

Vi har gått og sett på hva slags hus vi ønsker å kjøpe med tiden, og designet hager og diverse. :fnise:

Ellers har ungene vært eksemplariske og vi har kost oss med grilling og turer.

Hadde en joggetur i dag som var ok.

Stresser litt med det økonomiske men håper ting ordner seg. 

Ettervirkninger fra medisiner har begynt å normalisere seg!!!

Tok noen "nye" tabletter for angsten den ene dagen når jeg skulle møte på eksens slekt og det virket supert. Hadde hele roen for en gangs skyld.

Alt i alt veldig fin uke! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannemor76
Skrevet (endret)

Onsdag: Kjempe herlig dag! Flotte unger, masse å gjøre og møtt på masse kjente. Det er tydelig at det er mennesker og mestring som gjør meg lykkelig. 

På mandag begynte jeg med nytt treningsprogram, så det blir spennende!

Endret av Hannemor76

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannemor76

17 mai var fantastisk, med eksemplariske barn, herlig familiesammenkomst og verdens beste samboer. Spiste god mat igjen på kvelden og så passet sambo på barna mens jeg dro på en herlig joggetur! Perfekt dag!

I dag har vi nytt finværet og sola, hatt en kjempe fin joggetur, og vært ute mesteparten av dagen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hannemor76

Helgen var nydelig, med strålende vær og masse tid ute! To greie joggeturer og ikke forferdelig mye angst. Tok en av de nye medisinene på Lørdagen da vi skulle ut på noe hele familien som ofte gir meg angst(buss, mye folk etc) og det gikk fantastisk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her