Gå til innhold

Synd på de som ikke har frisørblondt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan defineres frisørblondt hår? Det virker som alle her tror det er platina...

men saken er at frisøren kan farge håret i de fleste blonde sjatteringer... det kan være alt fra litt striper, foliestriper til ful bleking, det kan være platina ja - det kan være platina med mørke røtter, det kan være stripet med ekstra lyse striper, det kan være ulike nyanser i stripene, det kan være mellomblond, mørkeblond - 

så frisørblondt... det kan kanskje "alle" kle om de får den rette nyansen, og det er nok det som menes. Det er ikke lett å få til den rette nyansen hjemme, man har ikke den samme kontrollen over blekeprosessen som frisøren har. 
Frisøren bleker, farger over osv.. 

Jeg har sett en del mislykkede hjemmeblekingstilfeller  - så det er nok det som menes med "synd på de som ikke har frisørblondt hår".... for ja - de SER faktisk ikke ut :D 

Skal du bleke - gjør det hos frisøren. 

 

Anonymkode: 17a27...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan defineres frisørblondt hår? Det virker som alle her tror det er platina...

men saken er at frisøren kan farge håret i de fleste blonde sjatteringer... det kan være alt fra litt striper, foliestriper til ful bleking, det kan være platina ja - det kan være platina med mørke røtter, det kan være stripet med ekstra lyse striper, det kan være ulike nyanser i stripene, det kan være mellomblond, mørkeblond - 

så frisørblondt... det kan kanskje "alle" kle om de får den rette nyansen, og det er nok det som menes. Det er ikke lett å få til den rette nyansen hjemme, man har ikke den samme kontrollen over blekeprosessen som frisøren har. 
Frisøren bleker, farger over osv.. 

Jeg har sett en del mislykkede hjemmeblekingstilfeller  - så det er nok det som menes med "synd på de som ikke har frisørblondt hår".... for ja - de SER faktisk ikke ut :D 

Skal du bleke - gjør det hos frisøren. 

 

Anonymkode: 17a27...93f

Det trenger man ikke hvis man har litt kunnskap. Jeg bleket mitt fargede brune hår ned til lys blondt hjemme, gjorde det gradvis. Gikk helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...