Gå til innhold

Jeg spår deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men nå må jeg nesten finne sengen så jeg og kan drømme....

Jeg pleier å drømme de merkeligste drømmer.... tør ikke spå hva jeg skal drømme hehe :)

Tipper det blir et sammensurium av drømmene deres jeg :D 
God natt :)

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg då? ! :)

Anonymkode: dccda...9d4

Ok, det får bli den siste :) Måtte på do jeg hehe :)
Du kommer til å drømme om at du har reist på ferie til Syden, men der er det snø! Og du blir bekymret, for du har kun med deg sommerklær og butikkene er stengte! 

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å drømme om sokker. Stuebordet ditt er fullt av sokker som du må sortere, men du finner ikke maken til noen av sokkene! Og alle sokkene er forskjellige!

Anonymkode: a347a...ce8

Jeg husker ikke om jeg drømte det, men det beskriver nesten virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er min drøm i natt :) Den hadde jeg ikke spådd... men ser det er en blanding av ting som har skjedd i virkeligheten, men litt forvrengt:

Det ene var at vi var på vei til Østlandet for å delta på et eller annet, seminar eller bryllup?

Svigers var også med. 
Vi ankom sent, så vi fant ikke ut hvor vi skulle parkere og tok sjansen på et sted,

men grytidlig på morgenen kommer mannen min med en parkeringsbot! Over 4000 !

Og jeg ser at han blir rød i fjeset og holder på å klikke! hehe :)

Så gikk vi inn på hotellet for å finne rommet.

 

- virkeligheten : jo, vi kjørte til Østlandet i sommer og skulle på hotell. Fikk ikke bot da, men svogeren vår hadde vært på ferie og fikk et par fartsbøter :)

Ting blir liggende igjen i underbevisstheten selv om vi ikke tenker på det, og de dukker plutselig opp i drømmer.
F.eks. har jeg i det siste et slags feriehus som stadig går igjen, jeg kjenner meg igjen hver gang, men har aldri vært i det feriehuset på rett... det som er så rart der er at det er helt åpent på vestenden. Det er kveld og jeg skal lukke gardinene så jeg slipperinnsyn, men der borte er det plutselig ingen vegg og helt åpent? og jeg ser en genser som henger på en tråd og bruker det som gardin, bedre enn ingenting liksom :) Også var det noe spøkelsesgreier der.
En gang gikk vi på stranden der, og en dame kaster brødsmuler opp i luften. Det skulle hun ikke gjort, for plutselig kommer det masse sjødyr, ligner litt på seler - men de er kjøttetende og går til angrep på oss og jeg skyndter meg tilbake til feriehuset haha :)Jeg pleier å drømme mange drømmer i løpet av en natt, og husker som regel drømmene... og blir stadig irritert hvis jeg har en fin drøm - og våkner før jeg får se fortsettelsen. 

 

Hva drømte dere i natt? noen som fikk min spådom oppfylt? :D
De som sier de ikke drømmer - det er bare tull. Alle drømmer - men ikke alle husker dem :)

 

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...