Gå til innhold

Jeg spår deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spår hva du kommer til å drømme om i natt.

Gi meg et pip, så skal jeg fortelle hva du kommer til å drømme om. 

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Spå meg

Du kommer til å drømme om en dame som plutselig bor hos deg... Du skjønner ikke hvor hun kommer fra,

men hun er veldig pen, så du tenker ok.

Plutselig står dere i dusjen begge to, nakne. Du tenker på hva som skjer nå, men så våkner du og blir irritert over at du ikke fikk drømt ferdig :)

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, davis skrev:

meg :)

Du kommer til å drømme om at du er på ferie på Kreta, du ligger ved et basseng og nyter en herlig drink, da du ser den flotte fyren gå forbi deg. Du får plutselig et innfall og dytter han utti bassenget. Fyren blir dritsur og springer etter deg, du skyndter deg bort til hotellrommet - men han følger etter deg, og plutselig er dere der inne begge to. Fint rom, sier han....

Så dytter han deg ned i sengen.... men akkurat da våkner du og blir irritert over at du ikke fikk se fortsettelsen :D

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Polly Ester skrev:

:goodbye:

Du kommer til å drømme om tannkrem. Du står på badet og skal pusse tennene. Plutselig får du et innfall om å kline hele speilet fullt med tannkrem. Fint, tenker du. så tegner du figurer med fingeren på tannkremen.

Men så kommer du til å tenke på at dette blir et himla styr å få vekk og leter desperat etter Jif og en klut til å tørke vekk med, for du får gjester hvert øyeblikk, men du finner ingen av delene, og du prøver å tørke med dopapir, men griseriet vil ikke vekk... Så ringer det på døren, og du våkner.

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å drømme om tannkrem. Du står på badet og skal pusse tennene. Plutselig får du et innfall om å kline hele speilet fullt med tannkrem. Fint, tenker du. så tegner du figurer med fingeren på tannkremen.

Men så kommer du til å tenke på at dette blir et himla styr å få vekk og leter desperat etter Jif og en klut til å tørke vekk med, for du får gjester hvert øyeblikk, men du finner ingen av delene, og du prøver å tørke med dopapir, men griseriet vil ikke vekk... Så ringer det på døren, og du våkner.

Anonymkode: a347a...ce8

Kreativt. :fnise: Skal oppdatere om det stemmer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

meeeeee meeeeeeee meeeeeeeeeeeee!!!!!

spent på å høre hva du kommer med nå ts. 

Du kommer til å drømme om at du sitter og ser på tv, plutselig hører du dunking på døren. 
Du åpner, og der står det en ulv. Livredd, smekker du igjen døren, men plutselig står ulven inne på stua.

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Pip

Du kommer til å drømme om sokker. Stuebordet ditt er fullt av sokker som du må sortere, men du finner ikke maken til noen av sokkene! Og alle sokkene er forskjellige!

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Piiip!😃

Du kommer til å drømme om en kenguru. 

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Scorpio_ skrev:

Piiip :nigo:

Du kommer til å drømme om at du er på fisketur. Du får napp, men beistet er så stort at det drar deg utti. Du blir iskald, men velger å legge på svøm og ta igjen beistet, for en slik fisk bare må du få tak i!

Anonymkode: a347a...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å drømme om at du sitter og ser på tv, plutselig hører du dunking på døren. 
Du åpner, og der står det en ulv. Livredd, smekker du igjen døren, men plutselig står ulven inne på stua.

Anonymkode: a347a...ce8

Makan til frekkhet! Alle har fått så koselige drømmer også kommer du her, midt på natta, rett før leggetid og prøver å skremme livet ut av meg!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Uchiha Madbrah skrev:

Makan til frekkhet! Alle har fått så koselige drømmer også kommer du her, midt på natta, rett før leggetid og prøver å skremme livet ut av meg!? :ler:

Det viser seg at denne ulven ikke er noen ulv, men en varulv. Hun blir til en vakker kvinne og om du kysser henne, brytes forbannelsen, og hun blir din for alltid.

Anonymkode: a347a...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...