Gå til innhold

Orgasme ved penetrering.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Revner av en stor kuk? Du kan ikke få en god vaginal-fødsel da om du har tenkt på barn... 

Anonymkode: 902e1...2fc

Jepp, har alltid fått sår og smårifter nedi der hvis utstyret er for stort. Nå har jeg faktisk fått barn og det gikk helt fint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke for store peniser. Syntes det er kjempe vondt å bli bånna. Tror at det som mann er viktig å tenke på at kjeden til damer ikke er spesielt lang, så et overfokus på stor penis er ikke nødvendig. Det viktigste for meg er egentlig teknikken de bruker, om de er veldig opptatt av at du skal ha det bra etc.

Anonymkode: daa3f...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Du har nok aldri vært med en som slikker lenge nok....Slikking er som regel nøkkelen 😃

Anonymkode: af73f...95a

Langvarig slikking er nøkkelen for vaginal orgasme? Hvordan skal det gjøre susen? 😛 

Anonymkode: 5f937...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Du har nok aldri vært med en som slikker lenge nok....Slikking er som regel nøkkelen 😃

Anonymkode: af73f...95a

Med en vibrator i musa samtidig gjør susen. Slikking er roten til alt godt i livet😂

Anonymkode: 5dfe6...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg må skrive det mer direkte. Klitoris strekker seg dypt mot vagina, og alle kvinner kan kjenne nytelse ved vaginal penetrering. MEN noen heldige kvinner har en anatomi som gjør at det er en litt kortere distanse mellom klitoris organet og vagina, slik at kun penetrering gir dem nok stimulering for orgasme. De fleste kvinner får stimulering, og nytelse av penetrering, men kun rundt 30% får nok stimulering til å oppnå orgasme.

Så «er det bare deilig uten orgasme?», ja det er stimulerende, og kjennes godt med penetrering for de fleste kvinner, selv uten en orgasme.

Anonymkode: 280d5...af1

Dette er interessant - kan det dunke ut tanken om g-punktet? At egentlig er det klitoris som strekker seg i forskjellige lengder hos forskjellige kvinner? Eller er klitoris like lang hos alle, mens selve avstanden på underlivet varierer?😅
Jeg har fått vaginal orgasme siden jeg begynte å ha sex da jeg var 16, hvis jeg tolker deg riktig så kan kanskje det være en forklaring?

Endret av duplexx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 24.1.2020 den 9.59, AnonymBruker skrev:

Med en vibrator i musa samtidig gjør susen. Slikking er roten til alt godt i livet😂

Anonymkode: 5dfe6...cf6

Den kan jeg heller se! Dobbelstimuli (Y) 

Anonymkode: 5f937...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri opplevd å få orgasme ved penetrering, derimot har jeg ligget med en som var såpass uerfaren at han fikk orgasme i det han penetrerte meg. :fnise: 

Anonymkode: 8d74e...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...