Gå til innhold

Orgasme ved penetrering.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på er det vanlig for kvinner å få lett orgasme ved penetrering? Tror at dama mi er høyst uvanlig hun får nemlig orgasme mange ganger under et vanlig samleie. Ser jo at det er mange kvinner som sliter med å få orgasme i det hele tatt. Bruker å tulle med henne at hun er nymfoman.:)   Og det er ikke for å skryte av hvor god en elsker jeg er, vi hadde trekant en gang med en annen mann, han fikk også det til å gå for henne gang på gang.

Anonymkode: 50518...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er ikke "høyst uvanlig" 

Noen damer for mange orgasmer, noen damer får få. Noen damer får aldri orgasme ved penetrering, andre får det hele tiden

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner kan få vaginal orgasme uten stimulering av klitoris, andre kan ikke. Jeg tror at de som kan få det er i mindretall, uten at jeg kan si det med 100% sikkerhet.

Anonymkode: 5897d...c32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så uvanlig som folk vil ha det til jeg. 
Bare at flere snakker om problemene ved sex, en når ting går bra :) hehe. 

Jeg kommer også utrolig lett, og har multiorgasmer i fleng både med nåværende og tidligere elskere (etter at jeg lærte meg å slappe av) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer lett og flere ganger, men ikke om klitten ikke blir stimulert.

Anonymkode: 09f77...89a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at ca 17% av kvinnene evner å få flerorgasmer, dvs sammenhengende. Andre igjen kan få serier, der orgasmene kommer hver for seg. Ca 35 % får ikke orgasme med partner. Alene er får de store flertall orgasme. Da mye raskere enn de ganligvis får med menn. Lytt derfor til din kvinnes råd.

Anonymkode: 528cb...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som dama di, kommer egentlig jevnt over hele tiden mens han penetrerer meg :P Siden jeg kommer så lett og det ikke er noe jobb, bruker han å pirre meg. At han bruker 10-15 minutt på å stoppe rett før jeg kommer. Aner ikke hvor mange ganger jeg har skreket ut ''JEG HATER DEG!!!!!!!'' under sex pga dette... Nå er mannen min av typen som liker det litt røft da, så det går bra. Dette gjør at jeg kommer vanvittig mye sterkere enn hvis jeg bare ''lar det gå'' uten noe jobb! Det kan være noe å prøve med dama di, om du ikke har prøvd det! 

Både jeg og min beste venninne (hun har fortalt da, har ikke prøvd selv :P) kommer veldig lett av bare penetrering, og kan få både multi- og serieorgasmer. 

Anonymkode: 437a9...682

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer stort sett bare av klitoris stimulering. Men var sammen med en mann, som klarte å gi meg vaginal orgasmer, og da flere. Men jeg tror jeg har veldig stort kontroll behov, da jeg har sex. Og skal jeg klare å gi slipp på den kontrollen, så må jeg være 100% trygg på mannen, og ha sterke følelser. Så det skjer jo ikke ofte.

Anonymkode: e2545...7c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Anonymkode: 83799...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Anonymkode: 83799...9be

Feil

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wenda skrev:

Feil

nope

Anonymkode: 83799...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Anonymkode: 83799...9be

En "stor penis er nødvendig" forkjemper. Artig.

Anonymkode: 5897d...c32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Jeg kommer ekstremt fort ved penetrering og har gjort det helt siden jeg fikk min første orgasme. Jeg er en av de heldige og menn tror jeg faker når jeg har sex. Men jeg kommer ofte nesten med engang jeg blir penetrert. Iallefall om det er en stund siden jeg har hatt sex . Størrelsen har ingenting å si. Kommer like lett med en liten finger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En "stor penis er nødvendig" forkjemper. Artig.

Anonymkode: 5897d...c32

Sprer bare sannhet

Anonymkode: 83799...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en  gjennomsnittlig penis og orgasmene kommer som perlene på en snor.

Hilsen trådstarter :tongue:

Anonymkode: 50518...35b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nope

Anonymkode: 83799...9be

Jo det er feil

Jeg er dame, jeg har hatt sex med menn og det er feil at mannen må ha stor penis for at man skal få vaginal orgasme

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Jo det er feil

Jeg er dame, jeg har hatt sex med menn og det er feil at mannen må ha stor penis for at man skal få vaginal orgasme

Da er du en freak of nature, i så fall. 

Anonymkode: 83799...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten aldri orgasme kun ved penetrering, det har bare skjedd noen få ganger. Men det er nok noen ekser fra min ungdomstid som den dag i dag tror at jeg kom flere ganger under hvert samleie ;)

Nå som jeg har noen flere år på baken gjør det meg ingenting å innrømme at jeg trenger mer stimuli, men det tok faktisk en del år (og menn) før jeg turte å innrømme at jeg ikke kollapset i en hylende, orgastisk haug ved første inntrenging.

Det at jeg ikke kommer kun ved penetrering betyr jo ikke at andre ikke kan, men faking er nok ikke helt uvanlig, dessverre.

Anonymkode: ad444...e86

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du en freak of nature, i så fall. 

Anonymkode: 83799...9be

Slutt og trolle sånn...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...