Gå til innhold

Orgasme ved penetrering.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Anonymkode: 83799...9be

Dette er helt feil. Har hatt sex med både helt middels, små og store peniser og det har ingenting å si for om jeg har fått orgasme ved penetrering (noe jeg gjør).

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du en freak of nature, i så fall. 

Anonymkode: 83799...9be

Da er vi enten flere, eller så tar du helt feil. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Bokdamen skrev:

Dette er helt feil. Har hatt sex med både helt middels, små og store peniser og det har ingenting å si for om jeg har fått orgasme ved penetrering (noe jeg gjør).

Da er vi enten flere, eller så tar du helt feil. 

Så vi har to freaks of nature her. Ok. 

Anonymkode: 83799...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bokdamen skrev:

Dette er helt feil. Har hatt sex med både helt middels, små og store peniser og det har ingenting å si for om jeg har fått orgasme ved penetrering (noe jeg gjør).

Da er vi enten flere, eller så tar du helt feil. 

Jeg stemmer for at vedkommende tar feil. Jeg er også blant dem som lett får orgasme ved penetrering, og størrelsen har ikke påvirket i noen som helst retning.

Anonymkode: 55049...867

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så vi har to freaks of nature her. Ok. 

Anonymkode: 83799...9be

Tre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et avslappa forhold til egen kropp, og kommuniserer med mannen under samleiet. Senest i går fikk jeg ham til å endre stiling til jeg fikk to g-punktorgasmer rett etter hverandre. Jeg har mange små, og har både g-punkt-, klitoris- og g-punkt/klitorisorgasmer. Til slutt får jeg en stor.

Da jeg var singel hadde jeg alltid bra sex ved ONS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Tre ;)

Ok, tre freaks da. Om det kommer flere freaks her, så beviser det ingenting. Generelt er en større, tykkere kuk mer nytelsesgivende, og har også mye høyere sannsynlighet for å gi orgasme ved penetrering. 

Anonymkode: 83799...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, tre freaks da. Om det kommer flere freaks her, så beviser det ingenting. Generelt er en større, tykkere kuk mer nytelsesgivende, og har også mye høyere sannsynlighet for å gi orgasme ved penetrering. 

Anonymkode: 83799...9be

Feil. Freak nr 4 her. Hvorfor gir du deg ikke? Du har helt riv ruskende feil. 

Jeg klarer IKKE komme hvis utstyret er for stort. Det er vondt, det svir, jeg revner, u name it. I tillegg blir det alt for fult inni meg!! Det er ikke rom for å stimulere noe som helst, det fins ikke godt. Lite utstyr kan funke, middels utstyr fungerer utmerket, stort utstyr er vondt. Ta squashen og selvgodheten din og reis til månen.

jeg klarer heller ikke få klitorisorgasme hvis det er fpr stort. Det blir for masse på meg rett og slett, bare ubehagelig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, boblevann skrev:

Feil. Freak nr 4 her. Hvorfor gir du deg ikke? Du har helt riv ruskende feil. 

Jeg klarer IKKE komme hvis utstyret er for stort. Det er vondt, det svir, jeg revner, u name it. I tillegg blir det alt for fult inni meg!! Det er ikke rom for å stimulere noe som helst, det fins ikke godt. Lite utstyr kan funke, middels utstyr fungerer utmerket, stort utstyr er vondt. Ta squashen og selvgodheten din og reis til månen.

jeg klarer heller ikke få klitorisorgasme hvis det er fpr stort. Det blir for masse på meg rett og slett, bare ubehagelig.

Mistenker at dere bare kommer fram for å kverulere. Du vet at det er lov for kvinner å ha preferanser. Og dine, og de tre andre freaksa, speiler definitivt ikke majoritetens preferanser. 

Anonymkode: 83799...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, boblevann skrev:

Feil. Freak nr 4 her. Hvorfor gir du deg ikke? Du har helt riv ruskende feil. 

Jeg klarer IKKE komme hvis utstyret er for stort. Det er vondt, det svir, jeg revner, u name it. I tillegg blir det alt for fult inni meg!! Det er ikke rom for å stimulere noe som helst, det fins ikke godt. Lite utstyr kan funke, middels utstyr fungerer utmerket, stort utstyr er vondt. Ta squashen og selvgodheten din og reis til månen.

jeg klarer heller ikke få klitorisorgasme hvis det er fpr stort. Det blir for masse på meg rett og slett, bare ubehagelig.

:fnise:

Anonymkode: ea295...0b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at dere bare kommer fram for å kverulere. Du vet at det er lov for kvinner å ha preferanser. Og dine, og de tre andre freaksa, speiler definitivt ikke majoritetens preferanser. 

Anonymkode: 83799...9be

Majoriteten av kvinner klarer ikke store peniser, har du virkelig så dårlige evner til å fatte det? Men men, du får bare holde på! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at dere bare kommer fram for å kverulere. Du vet at det er lov for kvinner å ha preferanser. Og dine, og de tre andre freaksa, speiler definitivt ikke majoritetens preferanser. 

Anonymkode: 83799...9be

Ja, kvinner har preferanser. Noen kvinner liker veldig store peniser, noen kvinner liker veldig små. Størsteparten liker gjennomsnittlige, vanlige peniser. Og du mener dine preferanser speiler majoritetens preferanser, når det er en enkelt person her som mener det, og det er deg, mens vi er 4 som mener noe annet? Jeg syns det speiler majoriteten ganske bra. 

2 minutter siden, tdm900 skrev:

Majoriteten av kvinner klarer ikke store peniser, har du virkelig så dårlige evner til å fatte det? Men men, du får bare holde på! 

Enig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, tdm900 skrev:

Majoriteten av kvinner klarer ikke store peniser, har du virkelig så dårlige evner til å fatte det? Men men, du får bare holde på! 

blablah Bullshit

Anonymkode: 83799...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, tdm900 skrev:

Du verden

Nå ble vi brått svært seriøse her :P 

Edit: var innlegget du siterte, jeg mente å sitere....

Endret av boblevann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Anonymkode: 83799...9be

Det er tøv, det er mange som er kapable til å komme kun ved bruk av en finger så det motbeviser dine teorier. Er du jomfru?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Charmander skrev:

Det er tøv, det er mange som er kapable til å komme kun ved bruk av en finger så det motbeviser dine teorier. Er du jomfru?

Trenger du ikke en megasquash av en kongokølle? :laugh: Da er du hjertelig velkommen som freak nr. 5!! :hjerte: Vi er tydligvis svært uvanlige, vi får gjemme oss så ikke noen fanger oss for forskning. 

*venligst les ironien i innlegget*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Charmander skrev:

Det er tøv, det er mange som er kapable til å komme kun ved bruk av en finger så det motbeviser dine teorier. Er du jomfru?

Niks. 

Anonymkode: 83799...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
21 minutter siden, tdm900 skrev:

Majoriteten av kvinner klarer ikke store peniser, har du virkelig så dårlige evner til å fatte det? Men men, du får bare holde på! 

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, boblevann skrev:

Nå ble vi brått svært seriøse her :P 

Edit: var innlegget du siterte, jeg mente å sitere....

Jada, skjønte det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Niks. 

Anonymkode: 83799...9be

Da får du lære deg å bruke fingeren. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...