Gå til innhold

Orgasme ved penetrering.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fortell mer. Slappe av hvor ? Hilsen frustrert kvinne 

Anonymkode: f7690...aea

Hvor? uhm. over alt?

Man må slappe av, la seg selv nyte. Være trygg på at den man er med, ikke vil en vondt men godt. 
I begynnelsen hjalp det meg å sette på musikk som gjorde at jeg slappet av utenom sex ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.8.2016 den 20.03, AnonymBruker skrev:

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Anonymkode: 83799...9be

Jeg har ikke stort redskap bare helt gjennomsnittlig og dama kommer flere ganger under hvert eneste samleie. Så du prater tøv.

Anonymkode: 50518...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sex m mannen min får jeg kun 1 orgasme. Etter den er jeg ikke lysten på mer sex, blir litt overfølsom i underlivet og sliten i bena selv om jeg stort sett 99% av tiden har ligget på rygg stille. Jeg har opplevd å få 2 orgasmer rett etter hverandre , da var jeg egentlig fyllesyk på morgenen. Men siden jeg drikker svært sjelden og ikke er fyllesyk ofte får jeg være tilfreds med den ene, og den får jeg jo hver gang i allefall, men kun dersom jeg får ligge i ro.

hvis jeg skal sprelle rundt i senga og gjøre masse opplegg ja da mister jeg fort fokus og kåthet desverre.

Anonymkode: 7acd9...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2016 den 16.26, AnonymBruker skrev:

Leste at ca 17% av kvinnene evner å få flerorgasmer, dvs sammenhengende. Andre igjen kan få serier, der orgasmene kommer hver for seg. Ca 35 % får ikke orgasme med partner. Alene er får de store flertall orgasme. Da mye raskere enn de ganligvis får med menn. Lytt derfor til din kvinnes råd.

Anonymkode: 528cb...74d

At man kommer lettere ved onani enn med partner, gjelder vel generelt for både kvinner og menn. 

Anonymkode: f6549...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 14.02, Bamseklemmer skrev:

Gammel tråd dette , men mysteriet har ikke forandret seg😅

Leser mange fakta og ser at ca 70% av kvinnene får orgasme av klittstimuli, 25% får orgasme av penetrering, resterende 5% får ikke orgasme...

Forståelig nok da klitten har mye mye mere følelse enn vaginaen...Men hvorfor liker mesteparten av kvinnene penetrering da? er det bare for å tilfredstille mannen? Eller er det bare deilig uten at dere får orgasme?

Det går jo an å stimulere klitoris samtidig som man blir penetrert. 

Anonymkode: b0353...f00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo an å stimulere klitoris samtidig som man blir penetrert. 

Jauda, jeg bruker det, men jeg liker best å massere frem en orgasme først, så penetrerer jeg med engang ettrpå, da kan jo orgasme nr 2 komme veldig raskt på kvinnen😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeg var med hadde en liten bend på penis, han traff noen tydeligvis viktige punkter inne i meg, så jeg fikk innvendige orgasmer mange ganger under samme samleie. Ikke opplevd det med noen andre. Kunne få orgasme ved penetrering med mannen min også, men aldri mer en en. Og ikke innvendig. 

Anonymkode: 03da9...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de som har bøy treffer g-punkter mye bedre... Men det går fint å finne med fingre også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har hatt vaginal orgasme. Iallfall ikke med en partner. Kanskje så vidt med vibrator dersom jeg stimuleres på klitoris samtidig. Er utrolig misunnelig på de som kommer så lett. Skjønner ikke at det går an. :( Er jeg ikke følsom nok i skjeden?

Anonymkode: 5f937...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo an å stimulere klitoris samtidig som man blir penetrert. 

Anonymkode: b0353...f00

Et kjempegodt triks! Synd for få vet om eller ikke gidder å gjøre det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2016 den 19.03, AnonymBruker skrev:

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Anonymkode: 83799...9be

Der var du igjen ja. Har du gitt opp å lage haugevis av tråder om penisstørrelse alt?

Endret av jabx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2016 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Ok, tre freaks da. Om det kommer flere freaks her, så beviser det ingenting. Generelt er en større, tykkere kuk mer nytelsesgivende, og har også mye høyere sannsynlighet for å gi orgasme ved penetrering. 

Anonymkode: 83799...9be

Elsker når menn med stor kuk tror de er Guds gave til kvinnen. Jeg ler alltid godt inni meg når de tror en stor kuk er alt som skal til 😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror aldri jeg har hatt vaginal orgasme. Iallfall ikke med en partner. Kanskje så vidt med vibrator dersom jeg stimuleres på klitoris samtidig. Er utrolig misunnelig på de som kommer så lett. Skjønner ikke at det går an. :( Er jeg ikke følsom nok i skjeden?

Anonymkode: 5f937...dec

I følge guds gave til kvinnen har du nok ikke fått stor nok kuk

Anonymkode: ee52c...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Jasmine18 skrev:

Et kjempegodt triks! Synd for få vet om eller ikke gidder å gjøre det. 

Ja, det er synd at de ikke vet det, og setter seg inn i kvinnenes lyster og ønsker. Men noen ganger må man bare si ifra ellers skjer det ingen ting😉 Skjønner godt at slike grunnleggende ting, blir kleint å snakke om til menn som tror de vet alt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, det er synd at de ikke vet det, og setter seg inn i kvinnenes lyster og ønsker. Men noen ganger må man bare si ifra ellers skjer det ingen ting😉 Skjønner godt at slike grunnleggende ting, blir kleint å snakke om til menn som tror de vet alt?

Ja, det er slettes ikke alle som tar like godt imot tips. Vet de som blir helt avtent av det :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Jasmine18 skrev:

Ja, det er slettes ikke alle som tar like godt imot tips. Vet de som blir helt avtent av det 😛

Jeg elsker jo å høre andres erfaringer og tips, men den beste erfaringen får jeg i praksis. Jeg har iallefall den egenskapen at jeg er en lytter og er veldig lett å prate med. Ikke nødvendigvis så mye prat under sexen, da lytter jeg heller på kroppslyder og ser kroppsspråket. Man skal jo ikke skryte av erfaringen heller for det kan virke negativt. Da spiller jeg heller uerfaren og gir de hælige sex, så de får de heller bli overrasket😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.1.2020 den 1.27, Bamseklemmer skrev:

Jeg elsker jo å høre andres erfaringer og tips, men den beste erfaringen får jeg i praksis. Jeg har iallefall den egenskapen at jeg er en lytter og er veldig lett å prate med. Ikke nødvendigvis så mye prat under sexen, da lytter jeg heller på kroppslyder og ser kroppsspråket. Man skal jo ikke skryte av erfaringen heller for det kan virke negativt. Da spiller jeg heller uerfaren og gir de hælige sex, så de får de heller bli overrasket😂

Jeg tror absolutt det er lurt å ta til seg informasjon fra her og der, men selvfølgelig bruke hodet og se an partneren og responsen. Trå forsiktig og spørre om det ikke blir for rart. Enig i at det er bedre å overraske enn å bygge for høye forventninger, for alle er jo forskjellige. Alt trenger ikke å funke på alle 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Jasmine18 skrev:

Alt trenger ikke å funke på alle 😄

Ja, det har jeg også lært, dere kvinner så forskjellige og er jo ulike som et snøkrystall. Men det er jo når det ikke funke man lærer av😉 Takk for at du er så forståelsesfull👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2016 den 21.12, boblevann skrev:

Feil. Freak nr 4 her. Hvorfor gir du deg ikke? Du har helt riv ruskende feil. 

Jeg klarer IKKE komme hvis utstyret er for stort. Det er vondt, det svir, jeg revner, u name it. I tillegg blir det alt for fult inni meg!! Det er ikke rom for å stimulere noe som helst, det fins ikke godt. Lite utstyr kan funke, middels utstyr fungerer utmerket, stort utstyr er vondt. Ta squashen og selvgodheten din og reis til månen.

jeg klarer heller ikke få klitorisorgasme hvis det er fpr stort. Det blir for masse på meg rett og slett, bare ubehagelig.

Revner av en stor kuk? Du kan ikke få en god vaginal-fødsel da om du har tenkt på barn... 

Anonymkode: 902e1...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 16.31, AnonymBruker skrev:

Tror aldri jeg har hatt vaginal orgasme. Iallfall ikke med en partner. Kanskje så vidt med vibrator dersom jeg stimuleres på klitoris samtidig. Er utrolig misunnelig på de som kommer så lett. Skjønner ikke at det går an. :( Er jeg ikke følsom nok i skjeden?

Anonymkode: 5f937...dec

Du har nok aldri vært med en som slikker lenge nok....Slikking er som regel nøkkelen 😃

Anonymkode: af73f...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...