Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Orgasme ved penetrering.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Charmander skrev:

Da får du lære deg å bruke fingeren. 

Fordi kuken ikke er av tilfredsstillende størrelse... ja. 

Anonymkode: 83799...9be

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kuken ikke er av tilfredsstillende størrelse... ja. 

Vel om tissen din er mindre en pekefingeren, da lurer jeg på om vi ikke har med en mikropenis å gjøre. Om du ikke har jævlig store fingre da.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Charmander skrev:

Vel om tissen din er mindre en pekefingeren, da lurer jeg på om vi ikke har med en mikropenis å gjøre. Om du ikke har jævlig store fingre da.

Ganske gjennomsnittlig, skal man tro artiklene som blir publisert om saken. Tror egentlig mye av den forskningen er feilaktig. Målingene har ikke blitt riktige fordi ereksjonen sviktet eller noe sånt. Sikkert mye useriøst også, som bare er ute etter å beroe menn med liten kuk. Altså, gi dem falske forhåpninger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som kommer 6-7 ganger under hvert samleie av penetrering. Hun har alltid vært sånn, sammen med alle partnerne sine, og noen har hun angitt at har hatt veldgi liten penis også. Hun sier at hun går skikkelig "inn i seg selv" ellernoe, som en slags transe.. Eller så fantaserer hun. Jeg kommer av penetrering jeg også, men ikke så ofte. Jeg er mer sånn som "shit shit nå kommer jeg", også blir jeg så stressa fordi jeg vil det så mye, så går det over. Det er de gangene jeg klarer å ikke tenke på noe som helst at jeg kommer, og det er lettere sagt enn gjort ;p

Ei annen venninne fortalte at hun fantaserer om å bli pult av flere menn, som en gangbang, hver gang hun har sex/får orgasme. Jeg klarer liksom ikke å fantasere om noen andre mens jeg har sex med kjæresten min, jeg.

Anonymkode: f09fc...ece

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Niks. 

Tror nok du er jomfru jo ut fra svarene dine her, men du vil selvsagt benekte dette :fnise:

Anonymkode: 3584e...6c7

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For orgasme ved penetrering er et stort redskap på mannen en forutsetning. Så for de som har opplevd det kan man trekke konklusjonen at mannen har vært stor. De som ikke har opplevd har vel vært uheldige og vært med mindre utrustede menn. :P

Tull!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok du er jomfru jo ut fra svarene dine her, men du vil selvsagt benekte dette :fnise:

Anonymkode: 3584e...6c7

Hvorfor det? Fordi jeg sier at jenter trenger en feit stake for at dem skal kunne nyte sex? Det er jo sant for majoriteten. De som har sagt noe annet i tråden her er bare freaks, eller best fall løgnere. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Fordi jeg sier at jenter trenger en feit stake for at dem skal kunne nyte sex? Det er jo sant for majoriteten. De som har sagt noe annet i tråden her er bare freaks, eller best fall løgnere. 

Ber om dokumentasjon for påstandene dine. Sleng dem i bordet!

Alle fagartikler jeg har lest viser til det motsatte allefall. 

• Liker 2
  • 3 år senere...
Skrevet

Gammel tråd dette , men mysteriet har ikke forandret seg😅

Leser mange fakta og ser at ca 70% av kvinnene får orgasme av klittstimuli, 25% får orgasme av penetrering, resterende 5% får ikke orgasme...

Forståelig nok da klitten har mye mye mere følelse enn vaginaen...Men hvorfor liker mesteparten av kvinnene penetrering da? er det bare for å tilfredstille mannen? Eller er det bare deilig uten at dere får orgasme?

Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Gammel tråd dette , men mysteriet har ikke forandret seg😅

Leser mange fakta og ser at ca 70% av kvinnene får orgasme av klittstimuli, 25% får orgasme av penetrering, resterende 5% får ikke orgasme...

Forståelig nok da klitten har mye mye mere følelse enn vaginaen...Men hvorfor liker mesteparten av kvinnene penetrering da? er det bare for å tilfredstille mannen? Eller er det bare deilig uten at dere får orgasme?

Om man leser litt mer om kvinner, anatomi og deres orgasme, så er også «vaginal stimulering» stimulering av klitoris, men da «armene» som strekker seg dypt nedover mot vagina.

Noen kvinner har en mindre distanse mellom klitoris og vagina, og får derfor lettere orgasme med kun penetrering. Mens rundt 70% av kvinner trenger stimulering av klitoris sine ytre deler for å få oppnå orgasme. 

Anonymkode: 280d5...af1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man leser litt mer om kvinner, anatomi og deres orgasme, så er også «vaginal stimulering» stimulering av klitoris, men da «armene» som strekker seg dypt nedover mot vagina.

Noen kvinner har en mindre distanse mellom klitoris og vagina, og får derfor lettere orgasme med kun penetrering. Mens rundt 70% av kvinner trenger stimulering av klitoris sine ytre deler for å få oppnå orgasme

Men det ga jo ingen svar på spørsmålet mitt...

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Fordi det er deilig selv om man ikke kommer helt i mål med bare det, vel? Jeg synes det er rarere hvor utrolig opphengt i orgasmer en del menn er. Er ikke sexen man har frem til orgasmen kommer noe deilig, bare "en nødvendighet", eller hva er greia? 

Skrevet
12 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Kanskje jeg må skrive det mer direkte. Klitoris strekker seg dypt mot vagina, og alle kvinner kan kjenne nytelse ved vaginal penetrering. MEN noen heldige kvinner har en anatomi som gjør at det er en litt kortere distanse mellom klitoris organet og vagina, slik at kun penetrering gir dem nok stimulering for orgasme. De fleste kvinner får stimulering, og nytelse av penetrering, men kun rundt 30% får nok stimulering til å oppnå orgasme.

Så «er det bare deilig uten orgasme?», ja det er stimulerende, og kjennes godt med penetrering for de fleste kvinner, selv uten en orgasme.

Anonymkode: 280d5...af1

Skrevet
På 8.8.2016 den 23.07, AnonymBruker skrev:

Ganske gjennomsnittlig, skal man tro artiklene som blir publisert om saken. Tror egentlig mye av den forskningen er feilaktig. Målingene har ikke blitt riktige fordi ereksjonen sviktet eller noe sånt. Sikkert mye useriøst også, som bare er ute etter å beroe menn med liten kuk. Altså, gi dem falske forhåpninger. 

Morsomt fordi de studiene der menn oppga størrelsen sin uten å faktigst bli kontrollmålt oppga 2 cm større penis. Når helsepersonell målte penis var den 2 cm mindre. Så teorien din stemmer ikke. Vær glad for at du har en normal penis istedet for å psyke deg selv ned.

Anonymkode: 5dfe6...cf6

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Jeg misunner dama di, jeg og vil ha en vaginal orgasme. Eneste gangen jeg får orgasme i det hele tatt er ved bruk av klitorisvibrator...

Skrevet
7 timer siden, Gaea skrev:

Fordi det er deilig selv om man ikke kommer helt i mål med bare det, vel? Jeg synes det er rarere hvor utrolig opphengt i orgasmer en del menn er. Er ikke sexen man har frem til orgasmen kommer noe deilig, bare "en nødvendighet", eller hva er greia? 

Kan ikke skjønne den jeg heller. Jeg kan ha hatt veldig god sex jeg også, selv om jeg ikke har kommet. 

Skrevet
På 8.8.2016 den 15.52, SlemUlv skrev:

Jeg tror ikke det er så uvanlig som folk vil ha det til jeg. 
Bare at flere snakker om problemene ved sex, en når ting går bra :) hehe. 

Jeg kommer også utrolig lett, og har multiorgasmer i fleng både med nåværende og tidligere elskere (etter at jeg lærte meg å slappe av) 

Fortell mer. Slappe av hvor ? Hilsen frustrert kvinne 

Anonymkode: f7690...aea

Skrevet

Jeg får det, men jeg lærte meg det ikke før jeg var 25 eller noe. Er 29 nå. 

Anonymkode: d0605...1a0

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell mer. Slappe av hvor ? Hilsen frustrert kvinne 

Anonymkode: f7690...aea

I kroppen. Og i hodet. Nyt og ikke tenk på cellulitter og oppvasken liksom. Nyt å bli kjælt med og kost med.

Anonymkode: ee1da...860

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...