Gå til innhold

PSYKOLOGI

cherry blossomed. gone.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

FAktsik. ER DET LIKSOM IKKE PSYKOLOGI I PSYKOSE. det kommer innunder psyklogi, men dere skal ha liksom alt avfeid med å bruke hersketeknikken å kalle ting psykose. det er PSYKOPATKONFORMT. hvis dere ikke forstår hva som står der - fordi det står veldig klart. så er dere ikke klare for å svare psykopatkonformt i denne tråden og spre hat og løgner om pykose. det ække psykose som står beskrevet og hvis dere ikke klarer å lese, og alt står faktisk der helt logisk. så hakke dere noe med å svare. tråden var ment for de som FORSTOD den. det gjøkke de som avfeier ting og kaller det tungt belastende ord som psykose. som liksom skal bare være sånn mystisk som man ikke kan gjøre noenting med.

Skjer det ting når du drømmer eller dukker det opp midt på lyse dagen? 

Anonymkode: fadf7...6ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Skjer det ting når du drømmer eller dukker det opp midt på lyse dagen? 

og her er naggulf igang. trådens TEMA ER :tips og råd for å bryte ut av DUPED + SUBDUED REAKSJONSMØNSTER I FORHOLD TIL FOLK SOM ER IDIOTER OG INVITERER SEG INN I LIVET MITT ETC. vet du at jeg gidder ikke. det her blir for dumt. ser at IKKE EN PERSON PÅ KG klarte å holde seg til min tråd sin tema eller gi noenting som helst tips eller råd. for å arbeide med reaksjonsmønstre. som var hva jeg ville med tråden. diskutere REAKSJONMØNSTRE når man har fått sjokktraumer.

AnonymBruker
Skrevet

og her er naggulf igang. trådens TEMA ER :tips og råd for å bryte ut av DUPED + SUBDUED REAKSJONSMØNSTER I FORHOLD TIL FOLK SOM ER IDIOTER OG INVITERER SEG INN I LIVET MITT ETC. vet du at jeg gidder ikke. det her blir for dumt. ser at IKKE EN PERSON PÅ KG klarte å holde seg til min tråd sin tema eller gi noenting som helst tips eller råd. for å arbeide med reaksjonsmønstre. som var hva jeg ville med tråden. diskutere REAKSJONMØNSTRE når man har fått sjokktraumer.

Mulig jeg missforstår hva du mener. Men du skriver så usammenhengende og at du blir invandrert psykologisk og at du blir ivandert av tards i drømmene dine. At du ikke får de bort. 

Slik tolket jeg det. Men det er ikke noe du drømmer? Er det mennesker i livet ditt som plager deg? Eller snakker du i metaforer? At det dukker opp flashbacks fra traumer, du ser ting osv? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg missforstår hva du mener. Men du skriver så usammenhengende og at du blir invandrert psykologisk og at du blir ivandert av tards i drømmene dine. At du ikke får de bort. 

Slik tolket jeg det. Men det er ikke noe du drømmer? Er det mennesker i livet ditt som plager deg? Eller snakker du i metaforer? At det dukker opp flashbacks fra traumer, du ser ting osv? 

jeg snakker om begge deler samtidig. jeg har blitt mYE mobbet og psykisk trakassert og stalket av falske idioter som har posed som venner og slikt og hatt mye trøbbel i livet mitt både iform av ting som kvalifiserer til traumer i psykolgi og enda verre ting som kan karakterisers som krigshandlinger mot min person, så hvis man opplever slikt så får man SENVIRKNINGER OG SENSKADER og man får et duped +subdued reaksjonmønster etter voldtekter og psykisk trakassering og stalking og slikt. dette reaksjonmønsteret ville jeg med denne tråden få tips og råd for å ENDre OG FAKTISK forandre. det var hva jeg var ute etter. men INGEN har svart som har opplevd muligens traumer selv, og da blir tråden helt ubrukelig for meg. når jeg må forklare ditt og datt for dere anonymer. nå er vel neste at dere ikke er fagpersoner bla bla bla men jeg føler det er så mange dårlige fagpersoner som ikke tar tak i noe som helst, derfor spør jeg på kg. kanskje noen der ute i såkalte norges land kunne FORSTÅTT hva jeg ønsket å diskutere - det har så langt ikke skjedd.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

jeg snakker om begge deler samtidig. jeg har blitt mYE mobbet og psykisk trakassert og stalket av falske idioter som har posed som venner og slikt og hatt mye trøbbel i livet mitt både iform av ting som kvalifiserer til traumer i psykolgi og enda verre ting som kan karakterisers som krigshandlinger mot min person, så hvis man opplever slikt så får man SENVIRKNINGER OG SENSKADER og man får et duped +subdued reaksjonmønster etter voldtekter og psykisk trakassering og stalking og slikt. dette reaksjonmønsteret ville jeg med denne tråden få tips og råd for å ENDre OG FAKTISK forandre. det var hva jeg var ute etter. men INGEN har svart som har opplevd muligens traumer selv, og da blir tråden helt ubrukelig for meg. når jeg må forklare ditt og datt for dere anonymer. nå er vel neste at dere ikke er fagpersoner bla bla bla men jeg føler det er så mange dårlige fagpersoner som ikke tar tak i noe som helst, derfor spør jeg på kg. kanskje noen der ute i såkalte norges land kunne FORSTÅTT hva jeg ønsket å diskutere - det har så langt ikke skjedd.

Ok, nå forstår jeg deg bedre. Flere kan forstå akkurat hva du føler og akkurat hva du går igjennom og tenker. Dette er ikke noe man kan løse selv eller spørre noen om råd og teknikker til å bli kvitt. Du må starte hos legen din. Ring og be om time i morgen. Videre får du time til psykolog (ev psykiater det er tilfeldig). Og så får du hjelp til akkurat hva du sliter med. Det er det beste rådet og det eneste rådet du bør ta til deg. Ta vare på deg selv og gjør det for deg selv! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, igjen TS?

Hva er poenget med å være så sjukt frekk mot alle sammen? 

Ta deg sammen! Ro ned!

Anonymkode: 204d7...e15

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

tråden var ment for de som FORSTOD den. 

Måten du skriver på gjør innleggene dine vanskelige å forstå. Ingen grunn til å hisse seg opp.

17 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

men INGEN har svart som har opplevd muligens traumer selv, og da blir tråden helt ubrukelig for meg. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du ingenting om. Om du snakker om hvordan du skal kunne takle negativ påvirkning fra omgivelsen samt senskader etter overgrep, så kan en sterk person klare dette selv. Det tar lang tid og krever mye arbeid, men det er mulig å klare også uten hjelp fra fagpersoner og medisiner. Jeg har selv klart å kravle meg på bena ganske alene fordi behandlerene sjelden hadde vært borti et såpass komplisert tilfelle. Jeg hadde rett og slett liten nytte av dem, dessverre. Drømte lenge om å finne noen som kunne hjelpe meg, men kom til slutt frem til at det er bare en eneste person som faktisk kan gjøre det. Meg selv.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, accountdeleted skrev:

Måten du skriver på gjør innleggene dine vanskelige å forstå. Ingen grunn til å hisse seg opp.

Det vet du ingenting om. Om du snakker om hvordan du skal kunne takle negativ påvirkning fra omgivelsen samt senskader etter overgrep, så kan en sterk person klare dette selv. Det tar lang tid og krever mye arbeid, men det er mulig å klare også uten hjelp fra fagpersoner og medisiner. Jeg har selv klart å kravle meg på bena ganske alene fordi behandlerene sjelden hadde vært borti et såpass komplisert tilfelle. Jeg hadde rett og slett liten nytte av dem, dessverre. Drømte lenge om å finne noen som kunne hjelpe meg, men kom til slutt frem til at det er bare en eneste person som faktisk kan gjøre det. Meg selv.

Jepp! det er min konklusjon også, men faktisk problemet mitt er at folk IKKE SLUTTER Å PLAGE MEG OG de bare fortsetter å terrorisere meg psykisk i mitt EGET hjem og da er man dratt til den konklusjonen at de IKKE FORSTÅR OG AT DET ENESTE SLIKE SÅKALTE MENNESKER FORSTÅR ER TRUSLER. om faktisk konsekvenser om de ikke slutter å mobbe og plage folk. og der kommer gestaltterapien inn i det. for meg. sånn folk som jeg beskrev i åpningsinnlegget de FORSTÅR IKKE HVA DE GJØR OG OM DE FORSTÅR DET ER DE BEVISST ONDE OG DA trenger man HJELP til å holde de unna. når man står overfor den type onsdkap. trist men sant. noen folk ER totalt idioter og de, tro du meg, gjør MYE SKADE.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! det er min konklusjon også, men faktisk problemet mitt er at folk IKKE SLUTTER Å PLAGE MEG OG de bare fortsetter å terrorisere meg psykisk i mitt EGET hjem og da er man dratt til den konklusjonen at de IKKE FORSTÅR OG AT DET ENESTE SLIKE SÅKALTE MENNESKER FORSTÅR ER TRUSLER. om faktisk konsekvenser om de ikke slutter å mobbe og plage folk. og der kommer gestaltterapien inn i det. for meg. sånn folk som jeg beskrev i åpningsinnlegget de FORSTÅR IKKE HVA DE GJØR OG OM DE FORSTÅR DET ER DE BEVISST ONDE OG DA trenger man HJELP til å holde de unna. når man står overfor den type onsdkap. trist men sant. noen folk ER totalt idioter og de, tro du meg, gjør MYE SKADE.

Hvem er det snakk om? Familie eller venner?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det snakk om? Familie eller venner?

ALT står der. falske onde folk. som poser som venner og juger deg opp i trynet og er energyvampyrer og bedriver energetisk stalking og annen dritt!!!!!!!!!! gidder ikke forklare noenting mer nå asså. det er jo ingen som tar opp trådens faktisk tema.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk et tips en gang om å forestille meg at jeg sitter inne i en glassbolle, slik at det blir en slags beskyttelsesvegg mellom meg og dem. For å beskytte følelsene sine, og kanskje redusere emosjonelle reaksjoner. Vet ikke om det er noe sånt du mener. Håper du greier å få det litt bedre etterhvert.

Anonymkode: 189f6...feb

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

ALT står der. falske onde folk. som poser som venner og juger deg opp i trynet og er energyvampyrer og bedriver energetisk stalking og annen dritt!!!!!!!!!! gidder ikke forklare noenting mer nå asså. det er jo ingen som tar opp trådens faktisk tema.

Hva med å snakke med de? Si hvordan du føler det og at fortsetter det slik så kan dere ikke være venner lenger. Så skaffer du deg nye, som ikke er onskapsfulle og falske men snille. 

Skrevet
1 time siden, cherry blossomed. gone. skrev:

Er det for ille, er det jo mulig å ta en prat med politiet? Høres jo ut som de oppsøker deg hjemme, og da trår det jo inn noen paragrafer om eksempelvis privatlivets fred o.l.

1 time siden, cherry blossomed. gone. skrev:

det er jo ingen som tar opp trådens faktisk tema.

Jeg trodde jeg gjorde det? Kan du oppsummere i en setning hva vi kan hjelpe deg med, da? Vi ikke er dine fiender, det er mange kloke hoder her inne.

• Liker 1
Gjest Lofilteret
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange svarer og er hyggelige når de bare blir utskjelt og rukket ned på tilbake??

TS ønsker tydeligvis å fremstå som superspesiell og så unik at ingen er i nærheten av å se eller forstå alt hun kan/vet/har erfart i livet. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

FAktsik. ER DET LIKSOM IKKE PSYKOLOGI I PSYKOSE.

Egentlig snakker du her om psykiatri, ikke psykologi. Men ok.

Anonymkode: 4ac07...cc6

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å snakke med de? Si hvordan du føler det og at fortsetter det slik så kan dere ikke være venner lenger. Så skaffer du deg nye, som ikke er onskapsfulle og falske men snille. 

Vel, har du noengang forsøkt å være venneløs og få nye venner. vel det har jeg. og kan jeg bare fortelle deg. folk er dritt. ingen som er greie og vil være min venn pga de har ditt og datt problemer sjøl eller de har det og det egoet og jeg har også opplevd at utrolig mange folk jeg har skullet liksom være venner med, de har bedrevet mind games, manipulering, og løyet til meg og bare behandlet meg som dritt. så hvor finner DU de her innmari snille folka som ikke er sjalu eller kjipe eller ønsker å trykke deg ned i søla, enten fordi de har det dritt selv eller fordi de ikke unner andre noenting. jeg hakke truffet noen som er så snille at de får til å være en venn ihvertfall. så med andel dårlige erfaringer jeg har med såkalte menneskeheten så har jeg rett og slett bare gitt det helt opp. dyrker en abstrakt ide om vennskap, men jeg har dårlige erfaringer med SÅ MANGE. du har ikke noen anelse hvor mange som har vært helt sjuke mot meg. og vært rett og slett jævlige. så nå går jeg bare kontaktsøkende rundt og forsøker og snakke til hvemsomhelst omtrent satt på spissen og bare monger.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig snakker du her om psykiatri, ikke psykologi. Men ok.

Anonymkode: 4ac07...cc6

nei. det er bull at psykose er psykaitri pga psykatri er bull. så psykose er psykologi.

Skrevet
2 timer siden, Betrakteren skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange svarer og er hyggelige når de bare blir utskjelt og rukket ned på tilbake??

TS ønsker tydeligvis å fremstå som superspesiell og så unik at ingen er i nærheten av å se eller forstå alt hun kan/vet/har erfart i livet. 

• nei jeg er frustrert over at ingen forstår og jeg forsøker å kommunisere konstruktivt men alle svar er besserwisser nedlatende svar eller avvisende svar og du er jo bare eksemplet på det med å skrive både nedsettende og avvisende og gjøre narr av det jeg skriver som kommer fra mitt hjerte. ønsker tydeligvis å fremstå som superspesiell. syns du kanskje det ikke er LITT nedlatende og avvisende og hallo! har noen av dere EGENTLIG gitt noen tips og råd for å diskutere TRÅDENS TEMA?
Skrevet
32 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:
  • nei jeg er frustrert over at ingen forstår og jeg forsøker å kommunisere konstruktivt men alle svar er besserwisser nedlatende svar eller avvisende svar og du er jo bare eksemplet på det med å skrive både nedsettende og avvisende og gjøre narr av det jeg skriver som kommer fra mitt hjerte. ønsker tydeligvis å fremstå som superspesiell. syns du kanskje det ikke er LITT nedlatende og avvisende og hallo! har noen av dere EGENTLIG gitt noen tips og råd for å diskutere TRÅDENS TEMA?

Men så FORTELL oss hva som er TRÅDENS TEMA, da!!! 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

Feks hvis total tards inviterer seg inn i drømmene mine og sånn harasses me? Hvordan kan man liksom reagere der og da istedet for å gå på å broode og få aggresjon pga man blir invadert psykologisk? Jeg har sagt ifra verbalt, men på noen folks så funker jo ikke snakk liksom.... 

Drømmene er 100% dine egne. Ingen kan invadere drømmene dine. At det ikke fungerer å snakke til folk om det du drømmer sier seg selv. De kan ikke noe for at du drømmer det du drømmer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...