Gå til innhold

Ungkaren Australia på FEM


Arianna

Anbefalte innlegg

Sam (den kvinnelige) sin sesong er jo forrige, altså etter Australsk sendeskjema har de hatt Blake,  jente-Sam og gutte-Sam og så en ny ungkarskvinne. Så teit at de ikke viser den amerikanske, det er jo den vi venter på!! 

Hva syns dere om Sam sitt valg? Jeg var hundre prosent sikker på at han skulle velge Lana!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, så Sam som i han som Blake valgte, har nå fått sin egen sesong? For det var hun han valgte, ja? Snakk om å få i både pose og sekk! Hun var veldig skjønn da. 

Gutte-Sam sitt valg synes jeg var kanonbra. Snezana virket som en utrolig god og omsorgsfull person, uten noe vondt i. Jeg tror Lana viste for lite følelser, jeg fikk aldri følelsen av at hun var virkelig forelesket i Sam, og når hun ikke ble valgt ønsket hun jo ikke å vise følelser/gråte foran Sam eller kamera, hun var liksom for "stolt" for det. Akkurat det synes jeg ikke passer så godt sammen med Sam sin personlighet og måte å være på. Jeg tror også ellers at Sam og Lana faktisk var for like til at det kunne fungert. 
Jeg var dog også helt sikker på at han ble å velge Lana, så det var en veldig god jobb av produksjonen ved måten de har fremstilt episodene på og lurt oss trill rundt

Anonymkode: b6385...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Rainbow skrev:

Sam (den kvinnelige) sin sesong er jo forrige, altså etter Australsk sendeskjema har de hatt Blake,  jente-Sam og gutte-Sam og så en ny ungkarskvinne. Så teit at de ikke viser den amerikanske, det er jo den vi venter på!! 

Hva syns dere om Sam sitt valg? Jeg var hundre prosent sikker på at han skulle velge Lana!! 

Jeg regnet også med det ble Lana, ja. Men synes det var helt greit at det ble Snezana. Jeg hadde i grunnen ingen favoritt. Tror kanskje utfallet kunne blitt annerledes hvis Lana hadde vært med fra start.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, så Sam som i han som Blake valgte, har nå fått sin egen sesong? For det var hun han valgte, ja? Snakk om å få i både pose og sekk! Hun var veldig skjønn da. 

Anonymkode: b6385...c0a

Hun fikk sin egen sesong, ja. Det ble et styr uten like i Australia etter Blakes sesong. Han ble hatobjekt på grunn av noen sms-er sendt fra en av de andre jentene. Bare bråk. Vi får kanskje se hva Sam har å si om alt dette nå, men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
5 timer siden, Emera skrev:

Jeg regnet også med det ble Lana, ja. Men synes det var helt greit at det ble Snezana. Jeg hadde i grunnen ingen favoritt. Tror kanskje utfallet kunne blitt annerledes hvis Lana hadde vært med fra start.

Hun fikk sin egen sesong, ja. Det ble et styr uten like i Australia etter Blakes sesong. Han ble hatobjekt på grunn av noen sms-er sendt fra en av de andre jentene. Bare bråk. Vi får kanskje se hva Sam har å si om alt dette nå, men jeg vet ikke.

Han ble hatobjekt fordi han ombestemte seg etter finalen og valgte hun som kom på tredje plass i stedet! Hun som ble nr 2, og vinneren Sam, ble rasende pga dette og satte i gang en diger hatkampanje mot dem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...