Gå til innhold

Ungkaren Australia på FEM


Arianna

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16

Jo det var forsåvidt greit at Sandra reiste, men synes hun var litt morsom å følge med på og.

Jasmine og Emily er skikkelig bitchy, og det lyser jo gjennom av sjalusi mot Heather! Skjønner ikke helt hva alle har så imot henne egentlig, både Snezana og Sarah(?) har jo fått mye oppmerksomhet av Sam helt fra begynnelsen, hvis det nå var det det handlet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandra var slitsom! Men hadde vært morsomt å se henne på en one-on-one! Hun virker jo egentlig veldig usikker, som ikke vet hva hun skal si og hvordan hun viser følelsene sine, så hun er superhøylydt og voldsom for å dekke over usikkerheten. Syns Heather er kul, og at det er gøy at hun ikke greier å fake følelsene sine. Sjokk, sjalusi, irritasjon...alle andre bare "åååh, sååå kult at dere kyssa!" og hun har verdens mest vantro uttrykk og *grumble* :hoho:

Men jeg heier på henne, da. Og hun som fikk brokysset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, hvit.rose skrev:

I kveld har jeg ikke fått sett episoden, noen som har lyst til å oppdatere meg??😃

Sam tok med tre jenter (Jacinda, Ebru og Bec) på tre identiske alenedater. Daten var lagt opp slik at hver av jentene ble hentet i limosin der det ene dekket "plutselig" hadde punktert. Da måtte de ut og skifte det. Neste aktivitet var noe båtkjøring. Fikk ikke helt med hva det var. Til slutt spiste de middag. Servitøren var veldig flørtete overfor Sam. Hun sa blant annet navnet til Ebru feil ("ohhh, I thought you said ELBOW") samt sølte drikke på fanget til Sam som hun videre tørket opp. De ble videre servert eksotiske matretter, som gresshopper. 

Alle hadde det kjempegøy, men da de kom tilbake og fant ut at alle hadde vært på samme date var det mye følelser og sinne. Sam snakket med alle jentene og løste det med Ebru og Bec, men kom frem til at han kun hadde en vennskapelig tone med Jacinda. Hun dro med en gang. Coctailfesten ble avlyst, og det ble ingen rosesermoni. 

Ikke så veldig mye handling synes jeg. Jeg synes ofte det pleier å være ganske underholdende i starten da det er mange jenter samt gruppedater, men denne sesongen synes jeg har hatt et litt tørt forløp. 

Anonymkode: 575ea...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Tusen takk anonym over her! Ja denne sesongen er utrolig tørr, må vel være en kombinasjon av litt kjedelige dater og damer .. Eller at det skjer litt for lite i hver episode. Håper det blir mer spennende, men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk heller ikke sett denne ukens episode, har hatt sykdom i hus! Har det skjedd noe spennende siden sist? Er jentene fortsatt like sjalu på Heather? Begynner Sam å finne sin favoritt?😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, æsj... Skal det komme inn flere kvinner midt i sesongen slik som i fjor? Jeg synes det er så tåpelig. 

Det er tydelig at Sam er veldig betatt av Snez. Hun ligger nok fremst i rekken akkurat nå. Min favoritt er fortsatt Heather, så jeg håper den gode relasjonen mellom henne og Sam varer og blir sterkere. 

Litt forundret over at Emily fortsatt er der, men hun ryker vel snart tipper jeg. 

Anonymkode: 575ea...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier også på Heather. Syns måten de sier Snez på er så stygt, Shnnnnezz...!

Syns også det er utrolig teit at det skal komme andre inn neste gang. Når man har kommet uti sesongen som nå er jeg litt klar for hometowns og bli ferdig med det så jeg kan se amerikanske bachelorette! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kommer det inn flere denne sesongen også? Æsj! Sesongen er kjedelig nok fra før, om den ikke skal trekkes ut i mange uker til. Sam må være den minst interessante ungkaren noen sinne. Synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Emera skrev:

Nei, kommer det inn flere denne sesongen også? Æsj! Sesongen er kjedelig nok fra før, om den ikke skal trekkes ut i mange uker til. Sam må være den minst interessante ungkaren noen sinne. Synes jeg.

Ikke bare er han total uinteressant, han er så veldig lite pen! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite pen? Jeg synes han er kjekk jeg! 

Anonymkode: 76096...cc9

Hver sin smak! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis kom det ikke inn like mange kvinner midt i som i forrige sesong, men jeg er fortsatt ikke begeistret for dette påfunnet. 

Det er også en gjenganger at enkelte av kvinnene som deltar på slike programmer forlater programmet rett før de skal bli sendt hjem. Det er tydelig at de ikke takler avvisning. Emily ble helt tragisk på slutten, så det er helt greit at hun nå er ute. 

Jeg merker at jeg mener ganske lite om denne sesongen. 

Anonymkode: 4e79c...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis kom det ikke inn like mange kvinner midt i som i forrige sesong, men jeg er fortsatt ikke begeistret for dette påfunnet. 

Det er også en gjenganger at enkelte av kvinnene som deltar på slike programmer forlater programmet rett før de skal bli sendt hjem. Det er tydelig at de ikke takler avvisning. Emily ble helt tragisk på slutten, så det er helt greit at hun nå er ute. 

Jeg merker at jeg mener ganske lite om denne sesongen. 

Anonymkode: 4e79c...d60

Jeg fikk endelig sett episoden nå i kveld, og er også glad for at det ikke kom flere enn to. Den forrige sesongen ble jo uendelig på grunn av alle damene som marsjerte inn midtveis. 

Emily feilvurderte Sam noe helt utrolig. Men det ga i det minste litt dramatikk. Ellers har sesongen vært et eneste stort gjesp. Og du har rett, det er ikke så mye å mene om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lana utrolig godt, er nesten litt forelsket i henne selv :fnise: Hun virker utrolig intelligent og kultivert, som også ungkaren selv sier. Virker som at hun virkelig har levd livet, og det er misunnelsesverdig! Hun virker også reflektert og omsorgsfull, i motsetning til f. eks Nina. Har stor tro på at han velger henne til slutt.

Heather virker også som en utrolig fin person, men jeg tror ikke han velger henne. Tror det blir litt for lite romantisk kjemi i forhold til Lana og Snez.. Og det er synd, for i så fall tror jeg Heather blir knust! Virker som at ungkaren kanskje er mest glad i henne og vil beskytte henne mest av alle, men det holder kanskje ikke alltid.
Håper hun blir ungkarskvinne neste sesong da, hvis de har det slik også i Australia. 

Også Snez da, hun er også utrolig flott, og jeg tror ikke hun har ett vondt bein i seg!

Hvordan skal han klare å velge?! Jeg synes de skulle hatt to ungkarskvinner av disse :blush: Sarah er jo forresten også utrolig søt. Tror ikke det har vært så mange bra damer med før, på en gang?

Må også nevnes at jeg liker ungkaren selv utrolig godt, han blir faktisk bare kjekkere og kjekkere! Helt utrolig at det finnes så perfekte menn personlighetsmessig, som han virker å være. Selv om det har vært lite action denne sesongen, har jeg faktisk likt den godt. Episodene varer vel bare en time? I motsetning til den amerikanske som varer 1,5-2 timer. Synes episodene kunne vart lengre, er mye kutting og mye vi ikke får se.

Anonymkode: b6385...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jaja, så blir det Ungkarskvinnen Australia som tar over på mandag. Jeg som så fram til at vi endelig skulle få se den amerikanske utgaven igjen. Så at noen hadde spurt på FEM sin Facebook-side om den amerikanske kommer siden, men det visste de ikke, svarte de. Håper den gjør det! Den australske er kjedeligere, og han Osher er jo en stiv pinne. Men jeg skal nå se den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Emera skrev:

Jaja, så blir det Ungkarskvinnen Australia som tar over på mandag. Jeg som så fram til at vi endelig skulle få se den amerikanske utgaven igjen. Så at noen hadde spurt på FEM sin Facebook-side om den amerikanske kommer siden, men det visste de ikke, svarte de. Håper den gjør det! Den australske er kjedeligere, og han Osher er jo en stiv pinne. Men jeg skal nå se den uansett.

Ja, jeg synes at den australske versjonen er ganske platt. 

Anonymkode: 3ddc4...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hvem er ungkarskvinnen Australia, er det noen fra denne sesongen med ungkaren? Jeg tør ikke sjekke på google 

Anonymkode: b6385...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^ Hvem er ungkarskvinnen Australia, er det noen fra denne sesongen med ungkaren? Jeg tør ikke sjekke på google 

Anonymkode: b6385...c0a

Det er Sam fra Blake sin sesong, ifølge en programguide jeg sjekket. I så fall har jeg allerede sett hvem hun valgte, for den sesongen gikk jo for lenge siden. Det er fort gjort å komme over det på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...