Gå til innhold

Kjæresten kjøper så rare ting til meg.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Om ikke annet, så får du iallefall en god latter av de gavene hans! :fnise:

Anonymkode: 749a4...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Heihei ts :vinke: Hvordan går det? Har dere ønskelistene klare og gleder dere til jul? :tree::gave::gave::nissegutt:

Anonymkode: 36cd3...155

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Haha nå begynte jeg å le! Du virker som en sykt søt person <3 jeg ville gitt klar beskjed på at jeg ikke ville ha sånne ting. Samtidig sagt at det er ikke for å Såre men du liker heller, middag, blomster, smykke osv.. Isteden for. (Altså det du liker å få da). 

Skjønner han mener godt med det han gjør. Men det der hadde blitt litt mye for meg. Og bedre å si fra nå enn om enda 1 år!!

Anonymkode: c0a90...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 29.7.2016 den 15.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 1 år. Han er en snill og grei fyr, men han har "litt" ulik smak enn meg og oppfatter verden litt annerledes enn meg :plystre:

Dette er ikke et "problem", men bare en litt rar greie som jeg lurer litt på hvordan å forholde meg til. 
Han liker å kjøpe gaver til meg, noe som er søtt og omtenksomt. Men det blir litt ofte, litt mye, og veldig mye...rart :plystre:

Da jeg kom hjem fra ferietur, hadde han kjøpt en 80 cm høy kakaduestatue til meg, som jeg ikke har plass til noe sted. Statuen har lysende øyne som skifter farge mellom rødt, gult, blått osv. Jeg synes den er skummel, den passer ikke inn her og jeg har ikke plass til den.. Har ikke hjerte til å såre han med å fortelle dette... 

Ellers har han kjøpt brukte klær som ikke passer eller er min stil, feks en poncho vevd av "paljettbånd" i forskjellige farger..:fnise:
Han har også kjøpt en ENORM tavle med verdenskartet (typ 1,5 x 1,5 meter) hvor alle hovedstedene lyser i alle regnbuens farger.
Har også fått X antall svære kaktuser, mange par sko som ikke er min stil eller størrelse, og pyntegjenstander laget av litt alternative folk..

På én måte litt morsomt, men på en annen måte; hvor gjør jeg av alt dette? Leiligheten min er 75 kvm...
Eller hva skal jeg egentlig si? Han blir snurt hvis jeg uttrykker misnøye over det jeg får....:bond:

 

Anonymkode: 889e3...3c1

Tipper at han ubevisst egentlig kjøper ting til seg selv..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Si at du prøver å leve litt enklere og at du downsizer livet ditt. Da har du også en god anledning til å begynne å få tingene ut av leiligheten i stedet for enda flere ting inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det ts? Har dere blitt enige om å ikke kjøpe så mye ting i julegaver feks?

Anonymkode: 36cd3...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å stenge tråden når det stadig er noen som maser, enda trådstarter aldri svarer?

Anonymkode: d0a2e...61a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Jeg ler meg ihjel av denne tråden :hoho: Lurer på om denne kjæresten noen ganger kommer til å lese alt dette her... 

Anonymkode: bcd9f...a94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå, alltid like sprøtt å komme inn her.. 😎

Vi bor sammen nå og har fått større plass, og gud hjelpes, møblering av huset var ingen dans på roser... 😰

Men jeg tror dere vil like dette! 😸 Kakaduen står nå ved inngangspartiet vårt! Den har altså fått seg et ekte hjem og blir lagt merke til av naboer, gjester, forbipasserende... Spesielt når det er mørkt ute og øynene lyser olmt 👹🐔Fortsatt skummel, fortsatt absurd, men hey... Jeg kan leve med det 😂

Hilsen TS

 

Anonymkode: 889e3...3c1

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei og hå, alltid like sprøtt å komme inn her.. 😎

Vi bor sammen nå og har fått større plass, og gud hjelpes, møblering av huset var ingen dans på roser... 😰

Men jeg tror dere vil like dette! 😸 Kakaduen står nå ved inngangspartiet vårt! Den har altså fått seg et ekte hjem og blir lagt merke til av naboer, gjester, forbipasserende... Spesielt når det er mørkt ute og øynene lyser olmt 👹🐔Fortsatt skummel, fortsatt absurd, men hey... Jeg kan leve med det 😂

Hilsen TS

 

Anonymkode: 889e3...3c1

Tusen takk for oppdatering :) Så hyggelig å høre fra deg og at det går fint med dere :hjerte: 

Anonymkode: 36cd3...155

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 14.7.2018 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Hei og hå, alltid like sprøtt å komme inn her.. 😎

Vi bor sammen nå og har fått større plass, og gud hjelpes, møblering av huset var ingen dans på roser... 😰

Men jeg tror dere vil like dette! 😸 Kakaduen står nå ved inngangspartiet vårt! Den har altså fått seg et ekte hjem og blir lagt merke til av naboer, gjester, forbipasserende... Spesielt når det er mørkt ute og øynene lyser olmt 👹🐔Fortsatt skummel, fortsatt absurd, men hey... Jeg kan leve med det 😂

Hilsen TS

 

Anonymkode: 889e3...3c1

Takk for at du deler med oss :klemmer:

Anonymkode: 36cd3...155

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Hei og hå, alltid like sprøtt å komme inn her.. 😎

Vi bor sammen nå og har fått større plass, og gud hjelpes, møblering av huset var ingen dans på roser... 😰

Men jeg tror dere vil like dette! 😸 Kakaduen står nå ved inngangspartiet vårt! Den har altså fått seg et ekte hjem og blir lagt merke til av naboer, gjester, forbipasserende... Spesielt når det er mørkt ute og øynene lyser olmt 👹🐔Fortsatt skummel, fortsatt absurd, men hey... Jeg kan leve med det 😂

Hilsen TS

 

Anonymkode: 889e3...3c1

Nå MÅ vi nesten få bilde 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er du her i helgen eller senere, så hadde det vært koselig å hørt fra deg trådstarter :jepp:

Anonymkode: 36cd3...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...