Gå til innhold

*Kremt*, sug med eller uten svelg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner jeg ble kvalm bare av å lese det siste avsnittet. :tristbla:

Anonymkode: b243f...6de

Seriøst? Kvalm bare av tanken?

Jaja, er vel ikke for deg da akkurat =) Mener ikke folk skal tvinge seg til å gjøre noe de spyr av altså.. 

Men jeg skjønner ikke det skal være sååå ille heller.. det finnes knapt noe mer sexy i mitt hode. Menmen, vi har vel alle våre fetisjer som andre ikke ser greia med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her i gården skjer svelging kun av praktiske årsaker der vi ikke ønsker søl. F.eks. om vi er på besøk og har sex, om jeg suger han under et pledd på bussen eller på flyet etc.

Men ellers, nei takk, er ikke akkurat veldig delikat.....

Anonymkode: ffd61...0b8

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å svelge kan være varierende for min del.

Kommer han i moderate mengder har jeg ingen problemer med å svelge. Det smaker ikke noe spesielt, bare litt salt, men konsistensen er seig og ekkel. Det var en gang han kom veldig mye og jeg skulle liksom være så sexy å svelge alt, men da brakk jeg meg. Stakkars fyr han ble jo redd. :fnise:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her i gården skjer svelging kun av praktiske årsaker der vi ikke ønsker søl. F.eks. om vi er på besøk og har sex, om jeg suger han under et pledd på bussen eller på flyet etc.

Men ellers, nei takk, er ikke akkurat veldig delikat.....

Anonymkode: ffd61...0b8

Under et pledd på bussen eller flyet faktisk.   :tongue:

Anonymkode: f9d43...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sug og svelg nå er det (snart igjen) helg.   :P

Anonymkode: f9d43...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool

jeg har alltid sugt helt til de kommer. jeg har egentlig aldri synes det var så forferdelig smak på sæden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24.7.2016 at 0.34, AnonymBruker skrev:

 

Endret av *Mocca*
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svelger alltid. Mest for det er praktisk å slippe gris, og for jeg vet at menn synes det er sexy. Smaken er ikke akkurat fantastisk, men har ikke nå imot det. Synes han det er hot kan jeg godt la tunga leke med det før jeg svelger :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Studinne90 skrev:

Jeg svelger alltid. Mest for det er praktisk å slippe gris, og for jeg vet at menn synes det er sexy. Smaken er ikke akkurat fantastisk, men har ikke nå imot det. Synes han det er hot kan jeg godt la tunga leke med det før jeg svelger :)

Du hørtes ut som min type 😀.

Vi må møtes !😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.7.2016 at 1.45, Cuntzilla skrev:

Seriøst? Kvalm bare av tanken?

Jaja, er vel ikke for deg da akkurat =) Mener ikke folk skal tvinge seg til å gjøre noe de spyr av altså.. 

Men jeg skjønner ikke det skal være sååå ille heller.. det finnes knapt noe mer sexy i mitt hode. Menmen, vi har vel alle våre fetisjer som andre ikke ser greia med.

Tydeligvis forstår ikke du at noen blir såpass kvalm av det, at de brekker seg og faktisk noen ganger spyr.

Da er det ikke bare som du sier å prøve seg IGJEN: Tror du virkelig folk ikke har prøvd før og vet med erfaring?

Anonymkode: 0b7d2...94c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.7.2016 at 4.38, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som syns det er noe rart med å spise andres kroppsvæsker?

Anonymkode: 687a0...581

Enig..trodde ikke det var i munnen det skulle inn akkurat. 

Anonymkode: 5a0ac...d28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge tenkt det er noe feil med folk som frastøtes av partnerens kroppsvæsker. Lukt og smak er veldig viktig for seksualiteten. Men selvsagt, kvaliteten på kroppsvæsken varierer fra person til person. Jeg kan ved hjelp av å lukte på en jente finne en del ut om henne, og holder meg selvsagt unna jenter jeg tror smaker vondt. 69 med masse kroppsvæsker i munnen og kyssing etterpå er superhot. Jeg elsker fitte og alt som kommer ut av fitta så forventer at min partner skal elske kuk og alt som kommer ut.

 

Men igjen, det gjelder å finne deilig nok person. Det heter jo seg på bergensk at "hon e faen så deilig at eg hadde sleiket hon i rævhålet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis forstår ikke du at noen blir såpass kvalm av det, at de brekker seg og faktisk noen ganger spyr.

Da er det ikke bare som du sier å prøve seg IGJEN: Tror du virkelig folk ikke har prøvd før og vet med erfaring?

Anonymkode: 0b7d2...94c

Jeg sa ikke at det bare var å prøve seg igjen, jeg sa at det at hun ikke likte det nok var noe TS måtte akseptere. Men hvis hun hadde lyst å prøve, så hadde jeg et tips. 

Ikke bli så på defensiven da, du har sikkert mange andre bra kvaliteter enn akkurat svelging. Og lesing av innlegg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Jeg sa ikke at det bare var å prøve seg igjen, jeg sa at det at hun ikke likte det nok var noe TS måtte akseptere. Men hvis hun hadde lyst å prøve, så hadde jeg et tips. 

Ikke bli så på defensiven da, du har sikkert mange andre bra kvaliteter enn akkurat svelging. Og lesing av innlegg.

Måten du skrev det, kunne det virke som du mente som de som velger ikke svelge, ikke gadd å prøve og var vrang på det.

De fleste har nok erfaring i senga, til å vite hva de liker eller ikke liker (kan gjøre), og ingenting er verken galt eller riktig.

Har ingenting å være på defensiven.

Anonymkode: 0b7d2...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Jeg sa ikke at det bare var å prøve seg igjen, jeg sa at det at hun ikke likte det nok var noe TS måtte akseptere. Men hvis hun hadde lyst å prøve, så hadde jeg et tips. 

Ikke bli så på defensiven da, du har sikkert mange andre bra kvaliteter enn akkurat svelging. Og lesing av innlegg.

:fnise:

Anonymkode: e11e4...fa6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måten du skrev det, kunne det virke som du mente som de som velger ikke svelge, ikke gadd å prøve og var vrang på det.

De fleste har nok erfaring i senga, til å vite hva de liker eller ikke liker (kan gjøre), og ingenting er verken galt eller riktig.

Har ingenting å være på defensiven.

Anonymkode: 0b7d2...94c

Vel, OK, når du først er inne på det så skal jeg glatt innrømme at jeg er litt uinnvidd her! Og her kommer det innlegget du svarte på før jeg hadde skrevet det:

For en som aldri har hatt problemer med det, så fremkaller de som kjører spy-smileys og klager på at det er så horribelt og kvalmt LITT assosiasjoner til kresne barn som har bestemt seg for at noe er vondt.

Veldig mye sitter jo faktisk i hodet, og man kan ofte lære seg å like noe. Men det er jo fremdeles opp til alle og enhver om det er noe å trakte etter. Jeg er ikke noe glad i sild og jeg gidder barnslig nok heller ikke prøve å bli det siden jeg lever godt med alle andre alternativene på julebordet =)

Men jeg sier ikke at jeg blir kvalm og må spy når andre forteller at de fikk så god julesild av farmor, eller angriper dem for å kjøre silde-indoktrinering på meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Vel, OK, når du først er inne på det så skal jeg glatt innrømme at jeg er litt uinnvidd her! Og her kommer det innlegget du svarte på før jeg hadde skrevet det:

For en som aldri har hatt problemer med det, så fremkaller de som kjører spy-smileys og klager på at det er så horribelt og kvalmt LITT assosiasjoner til kresne barn som har bestemt seg for at noe er vondt.

Veldig mye sitter jo faktisk i hodet, og man kan ofte lære seg å like noe. Men det er jo fremdeles opp til alle og enhver om det er noe å trakte etter. Jeg er ikke noe glad i sild og jeg gidder barnslig nok heller ikke prøve å bli det siden jeg lever godt med alle andre alternativene på julebordet =)

Men jeg sier ikke at jeg blir kvalm og må spy når andre forteller at de fikk så god julesild av farmor, eller angriper dem for å kjøre silde-indoktrinering på meg.

Barnslig faktisk.

 

Anonymkode: 0b7d2...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig faktisk.

 

Anonymkode: 0b7d2...94c

Jeg er barnslig ja. Kunne garantert lært meg å like sild. Det står der på koldtbordet hver jul. Gidder ikke :P Mer lyst på roastbiff. Synes jeg er litt barnslig der, ja. Tenk om jeg hadde elsket sild? Flere av mine favoritter i livet er ting jeg ikke likte de femti første gangene jeg smakte det.

Ikke direkte overførbart til sperm, det er jo ikke akkurat gudenes nektar og en delikatesse for de fine ganer. Forteller deg bare litt assosiasjonene jeg får, så kan du bli så sur du bare vil, men det er nok sånn noen ser på det og å mase om at sæd er så utrolig motbydelig og angripe de som liker det og kommer med velmenende råd gjør ikke saken bedre om målet er å ikke virke som du bare er vrang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

defensiven

Et øyeblikk siden, Cuntzilla skrev:

Jeg er barnslig ja. Kunne garantert lært meg å like sild. Det står der på koldtbordet hver jul. Gidder ikke :P Mer lyst på roastbiff. Synes jeg er litt barnslig der, ja. Tenk om jeg hadde elsket sild? Flere av mine favoritter i livet er ting jeg ikke likte de femti første gangene jeg smakte det.

Ikke direkte overførbart til sperm, det er jo ikke akkurat gudenes nektar og en delikatesse for de fine ganer. Forteller deg bare litt assosiasjonene jeg får, så kan du bli så sur du bare vil, men det er nok sånn noen ser på det og å mase om at sæd er så utrolig motbydelig og angripe de som liker det og kommer med velmenende råd gjør ikke saken bedre om målet er å ikke virke som du bare er vrang.

Angripe?

Er du litt hårsår eller?

Eller har vi lest to forskjellige tråder?

Jeg har ikke sett noen angripe deg, ikke fra meg og heller ikke fra de andre brukerene.

Nå er det vel heller du som er på defensiven.

Anonymkode: 0b7d2...94c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...