Gå til innhold

*Kremt*, sug med eller uten svelg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forrige dame sugde meg "hele veien" og det var en deilig opplevelse.

Den nye madammen klager på at det ikke smaker godt og da snakker vi om sæden, (resten er altså nyvasket).

Jeg må si at det var deilig og ha hele opplevelsen i stedet for å gi si seg på 3/4 av veien slik det er nå.

Mulig jeg overdramatiserer her, men hvorfor er ting annerledes nå?

Er det så enkelt at smaken er som baken , delt ? 

Hva er deres erfaringer ?

 

 

Anonymkode: 38e98...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen gang smakt på din egen sæd? Smaker den godt? Nei æsj, sier du? Da kan du heller ikke forvente at den nye damen gledelig svelger.  En gang jeg prøvde å svelge skjedde nesten dette:kvalm: Aldri mer as...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har drukket, kan sæden smake annerledes

Det har i hvert fall jeg opplevd :) det smakte urin!!

Anonymkode: 26fad...1d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som syns det er noe rart med å spise andres kroppsvæsker?

Anonymkode: 687a0...581

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle takler å svelge. Jeg gjør det kun om fyren klarer å gjøre meg skikkelig kåt ;)

Anonymkode: d5b0c...bd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i gården skjer svelging kun av praktiske årsaker der vi ikke ønsker søl. F.eks. om vi er på besøk og har sex, om jeg suger han under et pledd på bussen eller på flyet etc.

Men ellers, nei takk, er ikke akkurat veldig delikat.....

Anonymkode: ffd61...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd smaker utrolig vondt. Men, det er ikke det verste. Man har konsistensen. Tykk og den føles nesten litt "klumpete" på tunga (som myyyke slimklumper). Og så er den varm, da. Du kjenner faktisk bare at munnen fylles opp og så kommer smaken og konsistensen. Har du fått en annen spytt i munnen før (gjelder ikke ved klining, men f.eks babysikkel)? Det er lik temperatur som inne i munnen din, så først kjenner du ikke annet enn at noe uvedkomment er kommet inn, og så kommer smak og konsistens. Det er kvalmende så det holder.

Anbefaler deg å ta en smak på egen sæd, kjenn an smak og konsistent. Kanskje får du litt forståelse.

Anonymkode: 69bde...a0c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Jeg blir utrolig kåt av å svelge sæd, liker smaken, da den er opphissende. Jeg både svelger og lar han sprute på meg.

Flere av venninnene mine svelger også, men noen liker det altså ikke.

Men du må nesten bare godta at hun ikke liker det. Noen vil jo kaste opp av det og da vil du vel ikke at hun skal gjøre det? Hva er opphisset ved å vite at partneren din spyr av dine kjønnslige væsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Noen liker ikke å svelge på grunn av konsistensen og smaken, obviously. Konsistensen er ikke noe særlig god, det skal jeg si meg enig i, men de smakene jeg har vært borti har vært overkommelige. Jeg tror de fleste sliter med konsistensen og temperaturen fremfor smaken egentlig. Smak på sæden din selv så skjønner du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vel sånn at smaken er som baken, ja. Kan ikke forvente at alle damer liker det samme. 

Selv svelger jeg alltid dersom jeg skal suge ham til han kommer og ikke som en del av oppvarming. Sæd er ikke akkurat digg, men det går ned. 

Hva med at du kan komme i munnen hennes også spytter hun ut etterpå, er det også uaktuelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Warchild skrev:

Noen liker ikke å svelge på grunn av konsistensen og smaken, obviously. Konsistensen er ikke noe særlig god, det skal jeg si meg enig i, men de smakene jeg har vært borti har vært overkommelige. Jeg tror de fleste sliter med konsistensen og temperaturen fremfor smaken egentlig. Smak på sæden din selv så skjønner du. 

Tok deg på ordet og forsøkte å smake litt, må si at det smakte veldig lite. Så moralen er nok at vi er forskjellig.

Anonymkode: 38e98...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg blir utrolig kåt av å svelge sæd, liker smaken, da den er opphissende. Jeg både svelger og lar han sprute på meg.

Flere av venninnene mine svelger også, men noen liker det altså ikke.

Men du må nesten bare godta at hun ikke liker det. Noen vil jo kaste opp av det og da vil du vel ikke at hun skal gjøre det? Hva er opphisset ved å vite at partneren din spyr av dine kjønnslige væsker?

Relevant sluttpoeng :-) 

..må innrømme at du hadde vært drømmejenta for en slik opplevelse ! 

Anonymkode: 38e98...a81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Strikkagenser skrev:

Vel, det er vel sånn at smaken er som baken, ja. Kan ikke forvente at alle damer liker det samme. 

Selv svelger jeg alltid dersom jeg skal suge ham til han kommer og ikke som en del av oppvarming. Sæd er ikke akkurat digg, men det går ned. 

Hva med at du kan komme i munnen hennes også spytter hun ut etterpå, er det også uaktuelt? 

God ide, men tipper det vil være en turn-off dette også.

Så får jeg heller ha min variant i drømmene mine...

Anonymkode: 38e98...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok deg på ordet og forsøkte å smake litt, må si at det smakte veldig lite. Så moralen er nok at vi er forskjellig.

Anonymkode: 38e98...a81

Smakte litt? Det blir jo ikke det samme om du dypper en finger i sæden og slikker på fingertuppen din. Du må jo komme i en kopp og tømme innholdet i munnen for å kjenne sånn ca hvordan det er. 

Anonymkode: 73338...93f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok deg på ordet og forsøkte å smake litt, må si at det smakte veldig lite. Så moralen er nok at vi er forskjellig.

Anonymkode: 38e98...a81

Det er jeg enig i, det smaker jo egentlig ikke så mye. Men så var det konsistensen og temperaturen, da.. Det er overkommelig for noen, men ikke for alle. :) Flink gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det smaker som en stor, salt og varm snørrklyse. Og det kommer i desilitervis. Det er klebrig som tapetlimet også.  Men jeg svelger jeg, kun fordi jeg har lært meg en teknikk som gjør at jeg stenger av smak og alt. 

Hvis det var meningen at vi damer skulle svelge dette mannesekretet så tror jeg Gud hadde skapt sæden som en kald, deilig cola-slush isteden. 

Anonymkode: 8b457...32c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det smaker som en stor, salt og varm snørrklyse. Og det kommer i desilitervis. Det er klebrig som tapetlimet også.  Men jeg svelger jeg, kun fordi jeg har lært meg en teknikk som gjør at jeg stenger av smak og alt. 

Hvis det var meningen at vi damer skulle svelge dette mannesekretet så tror jeg Gud hadde skapt sæden som en kald, deilig cola-slush isteden. 

Anonymkode: 8b457...32c

 

Jeg har respekt for at ikke alle liker dette og at dette er en individuell sak , må jeg likevel kommentere mengden "desilitervis"

 

fra en artikkel:

Du har helt rett sædmengen kan variere enormt, fra mann til mann og fra gang til gang. Variasjonen er såpass betydelig som fra 0,2 til 6,6 ml pr. dose. Gjennomsnittet er på 3,5 ml, som tilsvarer en teskje.

http://forum.doktoronline.no/topic/28662-s%C3%A6dmengde/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er nok som baken, ja.. 

Jeg liker det, men opplever at menn driver og advarer meg for harde livet om at de kommer som om jeg må forte meg og søke dekning før det eksploderer. Antar de gjør det fordi de har møtt kvinner som helst ikke vil at de skal komme i munnen på dem og setter pris på en "heads up" :fnise: Føler faktisk det er jeg som er litt uvanlig, altså at det vanlige er å ikke svelge? 

Uansett, det er vel kanskje noe du må akseptere. Ikke så digg å komme i munnen hennes hvis hun ikke liker det, vel? Kan tenke meg at brekningsreflekser og vemmelse tar litt fra opplevelsen det også ;)

Men hvis hun har lyst til å gi det en sjanse og jobbe litt for dette, så er da altså tipset mitt å ikke spytte det ut, det har jeg aldri skjønt vitsen med, da får man det jo i alle fall garantert over hele munnen. Trikset for de som ikke liker smaken er å ta den så langt bak i halsen som mulig, deepthroat om hun er så avansert, og bare drikk det rett ned. Da treffer det ikke tunga engang, man smaker lite og ingenting. Kommer kanskje ikke helt unna den konsistensen eller temperaturen da, som jeg har skjønt er problemet for mange. Men verdt et forsøk? Bare hvis hun har lyst da som sagt, man skal utfordre og inspirere sin partner, men ikke presse og la dem føle seg utilstrekkelige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Smaken er nok som baken, ja.. 

Jeg liker det, men opplever at menn driver og advarer meg for harde livet om at de kommer som om jeg må forte meg og søke dekning før det eksploderer. Antar de gjør det fordi de har møtt kvinner som helst ikke vil at de skal komme i munnen på dem og setter pris på en "heads up" :fnise: Føler faktisk det er jeg som er litt uvanlig, altså at det vanlige er å ikke svelge? 

Uansett, det er vel kanskje noe du må akseptere. Ikke så digg å komme i munnen hennes hvis hun ikke liker det, vel? Kan tenke meg at brekningsreflekser og vemmelse tar litt fra opplevelsen det også ;)

Men hvis hun har lyst til å gi det en sjanse og jobbe litt for dette, så er da altså tipset mitt å ikke spytte det ut, det har jeg aldri skjønt vitsen med, da får man det jo i alle fall garantert over hele munnen. Trikset for de som ikke liker smaken er å ta den så langt bak i halsen som mulig, deepthroat om hun er så avansert, og bare drikk det rett ned. Da treffer det ikke tunga engang, man smaker lite og ingenting. Kommer kanskje ikke helt unna den konsistensen eller temperaturen da, som jeg har skjønt er problemet for mange. Men verdt et forsøk? Bare hvis hun har lyst da som sagt, man skal utfordre og inspirere sin partner, men ikke presse og la dem føle seg utilstrekkelige.

Jeg kjenner jeg ble kvalm bare av å lese det siste avsnittet. :tristbla:

Anonymkode: b243f...6de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...