Gå til innhold

Baby som er klistra inntil meg. Begynner å gå leu


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, det blir bedre, jeg lover deg! Min "plutselig " kunne ligge oh sove i babynest ved ca 8 uker. Før det - bare sove på mamma eller pappa, aldri alene! Og ja, det var en stor overgang fra å ikke ha baby til å ha baby på seg absolutt konstant, det husker jeg. Men som hun andre her oppe skriver, allerede ved 5-6 mnd, eneste kos mamma får er når det skal ammes. Ellers skal det oppleves rundt, da er det bæreturer ute eller trilling som gjelder. Må se på ting, ta på ting, ikke tid til å ligge stille. Og det verste er at du kommer sikkert til å savne den første tida når baby var 100% avhengig av deg. Selv om du ikke kan forestille deg nå.

Anonymkode: 23794...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål av en som ikke har barn, jeg spør kun forde jeg lurer. Men hvis man må på toalettet eller rett og slett må dusje av seg seig svette og gulp rester, har baby det veldig vondt av å ligge for seg selv i 5 min selv om den skriker? Man kan rekke å dusje på kort tid og på do MÅ man. Husarbeid skjønner jeg blir nedprioritert, men mor på få lov å lage seg noe mat i løpet av dagen mens far er på jobb og, ikke lett å smøre brødksiver med en baby i armene..

Anonymkode: a9892...15b

For min del så var det bare de første ukene jeg ikke hadde tid til å dusje, men da hadde jeg en baby som var prematur og sov 24/7. Var bare livredd for at noe skulle skje han når jeg ikke så han og ville ikke vekke han for å ta han med på badet. 

Etterhvert har jeg tid til å dusje når han sover, men prioriterer gjerne å sove selv eller gjøre husarbeid. Jeg orker rett og slett ikke dusje mens han er våken fordi han kjeder seg så fort og vil begynne å grine før jeg er ferdig. Det tror jeg ikke han tar skade av, men jeg foretrekker å dusje og være på badet uten en hylende baby og uten å måtte gynge han med en fot på vippestolen mens jeg kler på meg. Derfor venter jeg heller til pappaen kommer hjem og jeg kan låse døren, være i fred og slappe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...