Gå til innhold

Mer berikelse i Frankrike i dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann gikk løs på en mor og hennes 3 døtre i Frankrike i dag. Begrunnelsen var som han ropte ut, upassende bekledning. Mannen med navn Muhammed eller noe i den duren, fra Marokko tok kniven fatt. 

Døtrene som var 14, 12 og 8 år ble skadet og 8 åringen ligger livstruende skadet på sykehus med punktert lunge osv. 

Hvorfor likte han ikke bekledningen til disse jentene og hennes mor, de var jo på ferie og hadde kanskje badetøy på. En kjole kanskje. Hvem i alle dager er det som går så drastisk til verks? 

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/girl-fighting-life-after-mum-8448196

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Ferie
Skrevet

Hvor er Honningbarna nå? 

Tør de å bilde manipulere bikini på en kvinne i hijab og snakke om at hun har en demon som har overtatt hjerte fordi islam ikke støtter kvinner i sommerklær?

Skrevet

Ja se det ja. Mer berikelse. Nå er det nesten daglig. Spennende å se hvor lenge samfunnet vil akseptere dette. For det vil jo gå en grense til slutt.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nå må vel snart ordet "berikelse" være gått ut på dato.

Anonymkode: 38a5f...58f

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må vel snart ordet "berikelse" være gått ut på dato.

Anonymkode: 38a5f...58f

Det er jo nå vi virkelig ser hva berikelsen er. Vi blir jo beriket daglig nå. Eller trodde virkelig noen at berikelsen var noe positivt?

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Det er jo nå vi virkelig ser hva berikelsen er. Vi blir jo beriket daglig nå. Eller trodde virkelig noen at berikelsen var noe positivt?

Ja ikke sant. Ordet blir bare mer og mer aktuelt for hver dag som går. Godt vi fikk disse legene og ingeniørene hit. 

• Liker 10
Skrevet
Et øyeblikk siden, debattanten skrev:

Ja ikke sant. Ordet blir bare mer og mer aktuelt for hver dag som går. Godt vi fikk disse legene og ingeniørene hit. 

Ja de var jo så voldsomt utdannet de som stormet inn over våre grenser. Tyskland har jo blitt reddet. Var det hele 50 av en million som var brukende? Så dette går så bra. Noen offer fra eller til, spiller da ingen rolle. Sosialistenes motto er. Du skal tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer dem selv.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Huff, slike artikler har jeg ikke godt av å lese. Jeg får stygge (og kåte) blikk av utlenginger når jeg er ute med ungen min om jeg har lette sommerklær på, spesielt kjoler, og dette er min største frykt. Tør snart ikke gå ut med barnet lenger nå som det er så mange av dem her.

Anonymkode: 1e4c0...7e4

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, slike artikler har jeg ikke godt av å lese. Jeg får stygge (og kåte) blikk av utlenginger når jeg er ute med ungen min om jeg har lette sommerklær på, spesielt kjoler, og dette er min største frykt. Tør snart ikke gå ut med barnet lenger nå som det er så mange av dem her.

Dette vil bare bli verre og verre. Det er en del av det våre flotte politikere har kjempet for i mange år nå. Støre og AP kaller det berikelse.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Gothminister skrev:

Dette vil bare bli verre og verre. Det er en del av det våre flotte politikere har kjempet for i mange år nå. Støre og AP kaller det berikelse.

Jeg vet. Har heldigvis en hytte som vi kan ferdes fritt på om sommeren, for å gå "lettkledd" med barn i Oslo med så mange hatende blikk og tikkende bomber? Nei takk! Det blir å flytte innen et par år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, debattanten skrev:

Mann gikk løs på en mor og hennes 3 døtre i Frankrike i dag. Begrunnelsen var som han ropte ut, upassende bekledning. Mannen med navn Muhammed eller noe i den duren, fra Marokko tok kniven fatt. 

Døtrene som var 14, 12 og 8 år ble skadet og 8 åringen ligger livstruende skadet på sykehus med punktert lunge osv. 

Hvorfor likte han ikke bekledningen til disse jentene og hennes mor, de var jo på ferie og hadde kanskje badetøy på. En kjole kanskje. Hvem i alle dager er det som går så drastisk til verks? 

Det står ingenting om at han var muslim. Tipper han var psykisk syk. 

Ikke at det er greit å knivstikke, men folk kan med fordel kle på seg litt mer ute blant folk... Ikke særlig apetittlig å se på hengeromper ut av små bikinitruser eller brystvortene til fremmede folk midt i synsfeltet. 

Anonymkode: aaff0...e96

Skrevet (endret)
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ingenting om at han var muslim. Tipper han var psykisk syk. 

Ikke at det er greit å knivstikke, men folk kan med fordel kle på seg litt mer ute blant folk... Ikke særlig apetittlig å se på hengeromper ut av små bikinitruser eller brystvortene til fremmede folk midt i synsfeltet. 

Anonymkode: aaff0...e96

Står i andre aviser... du får si det til den 8 årige jenta som ligger på sykehuset med punktert lunge. 

Endret av ninuska_
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er det blitt skrevet om dette i norske medier?

Anonymkode: 89eaf...509

Skrevet

Hvor tett i hodet går det ann å bli:kari:

Knivstikke en dame, fordi hun ikke går riktig kledd. 

Hallo? 

:scorpis:

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, debattanten skrev:

Onde personer?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mari Y skrev:

Hvor tett i hodet går det ann å bli:kari:

Knivstikke en dame, fordi hun ikke går riktig kledd. 

Hallo? 

:scorpis:

jenter*

Anonymkode: 0e88f...bab

Skrevet

Sosialistenes kommentar? Fullstendig stillhet fra den kanten. De er sikkert opptatt av å demonisere Frp og Listhaug for det er tryggere enn å møte realiteten i ansiktet.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og hatefullt innhold, samt svar til dette.

ninuska_, adm

Endret av ninuska_
Skrevet

Får inntrykket av flere og  flere flytter seg mot anti-invandring fra afrika midt-østen.

Flere som deler den oppfatningen? 

Tidligere kunne det aldri falt meg inn å stemt FrP da jeg stort sett var uenig over hele linja, bortsett fra innvandring, men det brydde jeg meg ikke så mye om.

Nå er jeg fortsatt mye uenig, bortsett fra innvandring som jeg nå har startet å bry meg om.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...