Gå til innhold

Googlet daten. Uff!

Fremhevede innlegg

Gjest Rose11
Skrevet
Den Tuesday, July 19, 2016 at 13.46, spicy91 skrev:

jeg dater kun menn i toppleilighet med eget svømmebasseng hadde dumpet han

Yeah, me too :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 19. juli 2016 at 13.41, AnonymBruker skrev:

Hehe. Du har rett i den. :-) Men nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å droppe den daten. Kanskje en oppfordring til gutta her? Når du nærmer deg 40 blir det litt vel optimistisk å prøve å kapre flotte damer når du bor i en trist sokkelleilighet..

Anonymkode: 6e8a5...124

What? Du definerer deg selv som er "flott dame" når du forhåndsdømmer en fyr på det grunnlaget? Er nysgjerrig på hva du legger i "flott"! Flotte pupper? Flotte klær? At du selv har superflott bolig? For flott personlighet mangler du ihvertfall!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk syter og klager over at de er single og ikke klarer å finne seg en kjæreste. Vel, det er jo jammen ikke rart noen kommer til å forbli evig single med slike ville krav og super kresne. 

"Han bor i sokkelleighet. Next: " "han bruker briller. Next" "han spanderer ikke på meg. Next" "han er søppeltømmer. Next" "han kjører ikke Mercedes. Next" "han tjener under 30 000. Next" "han bruker klær fra Cubus og Jack and Jones. Next" "han liker ikke å gå med skjorte. Next" 

Anonymkode: 95bf2...006

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke å lese alt, men hvis dette er seriøst så mister jeg snart troa på menneskeheten... 🙈🙈🙈🙈

punkt 1: ja, dersom dette er noe du virkelig synes er relevant, gå videre, la han være i fred.

punkt 2: hva er det egentlig du mener dette sier om mannen? 😂

Anonymkode: 43224...c9d

• Liker 1
Gjest The White Wolf
Skrevet
Den 19.7.2016 at 13.06, AnonymBruker skrev:

Han bor helt åpenbart i en sokkelleilighet. Bør jeg skygge unna?

Anonymkode: 6e8a5...124

Herregud hold deg unna. Vi  vet jo alle at mennesker som bor i sokkelleiligheter er psykopater og potensielle massemordere :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, The White Wolf skrev:

Herregud hold deg unna. Vi  vet jo alle at mennesker som bor i sokkelleiligheter er psykopater og potensielle massemordere :sarkasme:

Jeg har forsket på dette å det stemmer faktisk. 

Anonymkode: ea6a3...b74

Skrevet

Gjør både deg og ham en tjeneste. Skygg unna. Han jobber for Redd Barna, har vært flere år blant fattige barn på Sri Lanka og i Nicaragua og i den leide sokkelleiligheten føler han seg rik. Det siste han trenger er en kalkulator på to ben. Og han kan ikke hjelpe deg. Du klarer deg forresten fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...