Gå til innhold

Googlet daten. Uff!

Fremhevede innlegg

Gjest PetterPanne
Skrevet

Hva om han har spart penger de siste 15 årene sånn at han kan kjøpe drømmeboligen med drømmedama? Dette vet du ingenting om.

Tror det er best for hans del at du går videre

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Du har rett i den. :-) Men nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å droppe den daten. Kanskje en oppfordring til gutta her? Når du nærmer deg 40 blir det litt vel optimistisk å prøve å kapre flotte damer når du bor i en trist sokkelleilighet..

Anonymkode: 6e8a5...124

Vent nå litt her! er dette for forhold eller bare for å ha sex? Isåfall forstår jeg at du som er pen ikke vil ha en slik mann. Når jeg blir førti har jeg min egen leilighet med basseng, å damen min skal være fin, en dame som er fin fortjener en toppleilighet med basseng og fin utsikt, just sayn! :kul:  

Anonymkode: ea6a3...b74

AnonymBruker
Skrevet

Her er et godt eksempel på kvinner som vurderer å gå ned i status istedenfor den tradisjonelle fokuset på penger, men blir advart av sine KG-søstre før det er for sent. Feminister har alltid vært dobbeltmoralske når det kommer til status og økonomi.

Slikt blir det mye import av thaidamer i Norge.

Anonymkode: 2b9ec...c3a

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett den på google map. Ser trist ut! Ikke nærheten av noe svømmebasseng. Fronten har noen små avlange avlukke av noen vindu og hagen på baksiden er mørk og full av villniss.

Hva skal man med svømmebaseng i det været her? Det er Norge, blir ikke sommer her, man blir en isbit så fort man går ut av døra, ikke noe problem. Men jeg hadde skygget unna hvis han ikke hadde balkong man kan stå på under regn og flomtiden med tak over, hvis man våger seg ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi ser jo alle at det er vinnerne som importerer thai'er :fnise:

Anonymkode: 8b73c...716

• Liker 2
Gjest PetterPanne
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi ser jo alle at det er vinnerne som importerer thai'er :fnise:

Anonymkode: 8b73c...716

Så det er bedre å forbli ensom resten av livet? Hva hadde vært din løsning da?

Jeg personlig unner alle å hente seg koner og menn fra utlandet, om de ikke får tak i de i Norge. Om det er menn fra Afrika, Tyrkia, Hellas, eller resten av Europa. Eller om det er kvinner fra Thailand eller andre land i Øst Europa, så er det opp til de.

Har du noen bedre løsning på problemet eller?

Endret av PetterPanne
Gjest chisandra
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han bor helt åpenbart i en sokkelleilighet. Bør jeg skygge unna?

Dette og lignende innlegg er en av grunnene til at jeg for det meste skygger unna KG i ferier og høytider, når folk har for mye fritid. :P

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Du har rett i den. :-) Men nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å droppe den daten. Kanskje en oppfordring til gutta her? Når du nærmer deg 40 blir det litt vel optimistisk å prøve å kapre flotte damer når du bor i en trist sokkelleilighet..

Enig der, uten å vite mer om at vedkommende leier en sokkel.

Kunne ikke blitt sammen med en som leier en sokkelleilighet i min alder. Da er jeg heller alene.

Det er mer greit om man er under 30. Da har man fortsatt muligheter, men er man 40+ og leier sokkelleilighet, da er det som regel andre problemer som har vært årsak til det. 

Gjest Sirah
Skrevet

Er du seriøs TS? Dersom du er det håper jeg virkelig du dropper daten slik at denne mannen kan finne seg noen som ikke bryr seg om noe latterlig som at han bor i en sokkelleilighet. Det kan være en milliard grunner til at han bor der og ikke i et fancy hus. Det er faktisk ikke alle som ønsker det. Kanskje reiser han mye i jobben og dermed ikke ser behovet for å kaste ut mye penger på et hus han "aldri" kan bruke uansett? Kanskje han trives i sokkelen? Ikke døm før du vet hvorfor. Jeg blir flau på vegne av andre jenter.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Majott skrev:

Enig der, uten å vite mer om at vedkommende leier en sokkel.

Kunne ikke blitt sammen med en som leier en sokkelleilighet i min alder. Da er jeg heller alene.

Det er mer greit om man er under 30. Da har man fortsatt muligheter, men er man 40+ og leier sokkelleilighet, da er det som regel andre problemer som har vært årsak til det. 

Det er ikke rart at mange menn blir skeptiske til mange kvinner med sånne holdninger ute å gå. Jeg bor ikke i sokkelleilighet, men skulle jeg jobbet et annet sted i landet så hadde det vel vært helt greit å bo i en. Mange steder er det jo heller ikke akkurat flust av leiligheter å leie/kjøpe, særlig mindre steder er preget av mange eneboliger der eierne velger å leie ut underetasjen som sokkelleilighet. 

Anonymkode: e7553...cd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig tegn på at han er psykopat....... LØØØØØØØP! 

Anonymkode: 13511...e85

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke rart at mange menn blir skeptiske til mange kvinner med sånne holdninger ute å gå. Jeg bor ikke i sokkelleilighet, men skulle jeg jobbet et annet sted i landet så hadde det vel vært helt greit å bo i en. Mange steder er det jo heller ikke akkurat flust av leiligheter å leie/kjøpe, særlig mindre steder er preget av mange eneboliger der eierne velger å leie ut underetasjen som sokkelleilighet. 

Jeg vet det.

Når det er sagt, så er det også en forskjell om man bor i en leid sokkel fordi man ikke har mulighet til annet og om man bor der fordi det er det enkleste i forhold til at man skal bo og jobbe der en kort tid.

AnonymBruker
Skrevet

Håper han finner drømmedama, bruker alle pengene han har spart opp gjennom årenes løp i sokkelleilighet og kjøper seg en kjempekåk med svømmebasseng og at du blir sittende med skjegget i postkassa, TS. 

Anonymkode: 645f4...a0a

• Liker 6
Skrevet

la han gå så han kan finne seg en god og hyggelig dame og som ikke bare sikler etter penger, materielle behov og status. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er et godt eksempel på kvinner som vurderer å gå ned i status istedenfor den tradisjonelle fokuset på penger, men blir advart av sine KG-søstre før det er for sent. Feminister har alltid vært dobbeltmoralske når det kommer til status og økonomi.

Slikt blir det mye import av thaidamer i Norge.

Anonymkode: 2b9ec...c3a

Du har ikke fått med deg at de fleste her synes TS er smålig og at vi andre synes han kan være mer enn bra nok? 

Anonymkode: da7cb...062

• Liker 5
Skrevet

Hehe, nå har jeg hørt det og! Å gi blanke i en mann pga en sokkelleilighet. Mange kvinner er jammen kritiske og har store krav. Bedre at han bor alene da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, makkapakka skrev:

la han gå så han kan finne seg en god og hyggelig dame og som ikke bare sikler etter penger, materielle behov og status. 

Men hvor finner man slike kvinner 30+?

Anonymkode: 4fd66...322

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

golddigger allert! 

Anonymkode: 6cce9...2b6

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Majott skrev:

Jeg vet det.

Når det er sagt, så er det også en forskjell om man bor i en leid sokkel fordi man ikke har mulighet til annet og om man bor der fordi det er det enkleste i forhold til at man skal bo og jobbe der en kort tid.

Nå er jo leieprisen på sokkelleilighet ikke veldig forskjellig fra leieprisen på en "vanlig" leilighet heller da, så jeg ser virkelig ikke at dette skal være noe stort poeng. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det noe å si hvor han bor? Hvor er den kjærligheten som norske kvinner skryter over at de har.

Er jo bare det materialistiske som betyr noe. Hva med mannen han betyr ingenting?

Anonymkode: 22185...18f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...