AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Han bor helt åpenbart i en sokkelleilighet. Bør jeg skygge unna? Anonymkode: 6e8a5...124 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 The lower levels are for the lower classes! Anonymkode: 1bb16...195 8
Forundret.. Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Skygge unna på det grunnlaget? Ikke rart dere er single.. 26
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Omg!!! Sokkelleilighet??? Serr??? Kan noen virkelig bo sånn??? Omg lizzm!! Anonymkode: da7cb...062 14
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Greit nok om han var i 20-årene, men her snakker vi om en mann som nærmer seg 40. Da burde ting være mer på plass. Ikke har han nylig vært gjennom samlivsbrudd heller. Bodd der i flere år. Anonymkode: 6e8a5...124 1
Forundret.. Skrevet 19. juli 2016 #7 Skrevet 19. juli 2016 Hva så? Leiligheten kan være flott den. Mannen også. Han har helt sikker flere grunner til å bo der, og tro det eller ei.. Det trenger ikke være negative grunner til det. Han har kanskje prioritert noe annet, mye bedre enn å flytte fra en sokkelleilighet.. En sokkelleilighet som kanskje er drømmeboligen. Jeg vet om folk som bor i sokkelleilighet med svømmebasseng. Andre som har en flott solkelleilighet der de kan skyve opp glassdører og forlenge stua med en idyllisk hage. Noen som leier faktisk ut første og andre etasje for å bo nede selv. Altså, hva med å bli kjent før du dømmer ham? 13
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8 Skrevet 19. juli 2016 2 timer siden, Forundret.. skrev: Hva så? Leiligheten kan være flott den. Mannen også. Han har helt sikker flere grunner til å bo der, og tro det eller ei.. Det trenger ikke være negative grunner til det. Han har kanskje prioritert noe annet, mye bedre enn å flytte fra en sokkelleilighet.. En sokkelleilighet som kanskje er drømmeboligen. Jeg vet om folk som bor i sokkelleilighet med svømmebasseng. Andre som har en flott solkelleilighet der de kan skyve opp glassdører og forlenge stua med en idyllisk hage. Noen som leier faktisk ut første og andre etasje for å bo nede selv. Altså, hva med å bli kjent før du dømmer ham? Har sett den på google map. Ser trist ut! Ikke nærheten av noe svømmebasseng. Fronten har noen små avlange avlukke av noen vindu og hagen på baksiden er mørk og full av villniss. Anonymkode: 6e8a5...124
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #9 Skrevet 19. juli 2016 Klarer du ikke å ta stilling til dine preferanser på egenhånd? Må vi på KG nå en felles forståelse på om du bør date en fyr på 40 som bor i sokkel? Vel okei. Kanskje han reiser mye? Kan du spørre han om grunnen til at han bor i sokkel, siden du tar dette opp, da er det lettere å ta stilling til problemstillingen. Litt mer info trengs! Anonymkode: 9a3fc...4f7 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #10 Skrevet 19. juli 2016 Nå begynner jeg å skjønne hvor noen av de bitre single kvinnene på kg kommer fra Anonymkode: 82823...912 27
Mousj Skrevet 19. juli 2016 #11 Skrevet 19. juli 2016 Han har sikkert DEN feite bankkontoen siden han ikke har valgt å bruke mye penger på bolig! 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #12 Skrevet 19. juli 2016 Er det leid sokkel? Anonymkode: 2b9ec...c3a 1
Forundret.. Skrevet 19. juli 2016 #13 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett den på google map. Ser trist ut! Ikke nærheten av noe svømmebasseng. Fronten har noen små avlange avlukke av noen vindu og hagen på baksiden er mørk og full av villniss. Anonymkode: 6e8a5...124 For meg så virker det ut som om du er ekstremt firkantet i tankegangen og materialistisk når dette er responsen du gir på innlegget mitt. Poenget mitt var at det trenger ikke være negative årsaker til at han bor der han bor.. Noe du faktisk ikke vil kunne finne ut av om du ikke blir kjent med ham. Du bestemmer selv om tiden din er så innmari dyrebar at du ikke kan ofre litt av den på å bli kjent... 10
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #14 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå begynner jeg å skjønne hvor noen av de bitre single kvinnene på kg kommer fra Anonymkode: 82823...912 Tror du virkelig på dette? Er nok bare for å tulle eller provosere at ts har laget denne tråden. Mistenker at ts er mann. Anonymkode: f3646...87d 9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå begynner jeg å skjønne hvor noen av de bitre single kvinnene på kg kommer fra Anonymkode: 82823...912 Leste nettopp dette, http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/Alarm-Hva-er-galt-med-oss-middelaldrende-kvinner--Annette-Toresdatter-600392b.html , så leste jeg din kommentar rett etterpå. Vedkommende som har skrevet dette snakker om Oslo vest, Asker og Bærum. (bare å google henne så ser man hvor hun befinner seg og hvor hun jobber). I kommentarfeltet får man enda mer informasjon. Just saying. Anonymkode: 9a3fc...4f7 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer du ikke å ta stilling til dine preferanser på egenhånd? Må vi på KG nå en felles forståelse på om du bør date en fyr på 40 som bor i sokkel? Vel okei. Kanskje han reiser mye? Kan du spørre han om grunnen til at han bor i sokkel, siden du tar dette opp, da er det lettere å ta stilling til problemstillingen. Litt mer info trengs! Anonymkode: 9a3fc...4f7 Hehe. Du har rett i den. :-) Men nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å droppe den daten. Kanskje en oppfordring til gutta her? Når du nærmer deg 40 blir det litt vel optimistisk å prøve å kapre flotte damer når du bor i en trist sokkelleilighet.. Anonymkode: 6e8a5...124 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Du har rett i den. :-) Men nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å droppe den daten. Kanskje en oppfordring til gutta her? Når du nærmer deg 40 blir det litt vel optimistisk å prøve å kapre flotte damer når du bor i en trist sokkelleilighet.. Anonymkode: 6e8a5...124 Rull inn! Anonymkode: 9a3fc...4f7 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 Er faktisk litt enig. Fyren skal være temmelig bra hvis han er 40+ og fortsatt leier. Anonymkode: 8b73c...716 1
Gjest spicy91 Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 jeg dater kun menn i toppleilighet med eget svømmebasseng hadde dumpet han
Nevian Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 Hvis du ikke har møtt fyren før synes jeg du avviser ham på tynt grunnlag. Greit nok, jeg er med på fordommen din, men hvor ille kan opplevelsen av å møte ham egentlig bli? Og etter daten vil du vite med sikkerhet hvorvidt han er noe å samle på. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå