AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #41 Skrevet 5. august 2016 Hjemmestrikket tøy. Anonymkode: c3ffb...842
Akacia Skrevet 5. august 2016 #42 Skrevet 5. august 2016 Vi hadde ikke noe hentesett. Moren min tilbydde seg å strikke, men jeg synes det var altfor mye arbeid for noe man vokser så fort ut av uansett. Vi "bommet" også på størrelsen på barnet, så settet hadde helt sikkert vært for stort uansett. Et "problem" jeg ser er en gjenganger blant mine venner med disse hentesettene.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #43 Skrevet 5. august 2016 Var midt på sommeren og for oss er det 3 minuters kjøretur fra sykehus og hjem. Ble body og babyteppe. Anonymkode: 72847...cba
FantasDick Skrevet 5. august 2016 #44 Skrevet 5. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg lest mye rundt på nettet om tøy til å ta med barnet hjem i, men blir ikke riktig klok! Folk tar altså på barnet ullbody og strømpebukse, heldress utenpå det og putter det i bilstolpose med teppe over!? Altså? Jeg trodde hele greia med bilstolposen var at man slapp unna med minimalt under? Har jeg misforstått? Blir høstbarn her forresten. Anonymkode: 90aff...00d Vi hadde bilstolpose til A som ble født i september - og takk og lov for den! Den aller første tiden hadde hun body/sparkebukse/lue på i posen, men etter noen måneder kunne vi ha henne oppi i bare bodyen eller nattdrakten. Kjempekjekt og hun var alltid varm og fin. Så enkelt å ta med inn på butikken o.l selv om det både snødde og regnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå