Gå til innhold

Ble skippa fordi jeg har barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er merkelig å bli sjokkert over dette. Jeg ville trodd at en med barn hadde opplevd før å bli utelukket som partner.

Anonymkode: ae22f...dc7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 11.7.2016 den 8.35, AnonymBruker skrev:

Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. 

Fikk match med en som momentant sendte meg melding. Spurte først et rart spørsmål om jeg henger dorullen riktig vei, og tenkte at han spøker sikkert litt for å bryte isen. Så ville han at jeg skulle beskrive det som gjør meg glad med bare emojier. Og jeg la ut emojier av sol, et barn, musikk osv. Så spør han: Har du barn? Jeg: Ja, en jente. Han: Da kan vi ikke date for jeg skal ikke ha noen med barn. Jeg takket for en hyggelig samtale og sletta matchen. Fyren var over førti. 

Anonymkode: 60131...d4e

Det er ganske normalt, da jeg ble alene prøvde jeg date/fling med ei med 2 barn. Var veldig stor forskjell. Vi ble enige om at puzzlespillet ikke passet oss nå . 

Så møtte jeg ei uten barn som jeg enda er sammen med. Er alltid unntak, men mange ganger kommer den nye sist og mister mye frihet. Er annerledes om begge har barn fra før. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...