AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #41 Skrevet 11. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du jo prøve å være mann, vi blir for det meste vurdert som bestillingsvare på alle fronter. Ser han bra nok ut, tjener han godt nok, har han en bra nok karriere, hvordan bor han (leier eller eier) osv. Syntes ikke så synd på deg. Anonymkode: 7728c...91e Sier ikke at det er synd på meg Syns bare det var en merkelig opplevelse. Anonymkode: 60131...d4e
hironakamura Skrevet 11. juli 2016 #42 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier ikke at det er synd på meg Syns bare det var en merkelig opplevelse. Anonymkode: 60131...d4e Ser heller ikke hvorfor det var så merkelig Det er jo en av de mest legitime grunnene for å avvise noen.. Og som nevnt over - står det i profilen din at du har barn? Hvis ikke kaster du jo bort hans tid på er vis.. 7
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #43 Skrevet 11. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir kvinner og. Slapp av. Anonymkode: 06b4b...1d1 Ja, du tror menn legger like mye vekt på status, karriere og rikdom? Da tror du feil. Anonymkode: 7728c...91e 1
Mearrasámi Skrevet 11. juli 2016 #44 Skrevet 11. juli 2016 Jeg tror folk flest ikke vil skrive at de ikke vil date noen som har barn i profilen sin i frykt for å bli oppfatta som kyniske, lite empatiske, egoistiske osv da det også kan skremme vekk de barnløse. Det er enklere for de som har barn og faktisk oppgi at du har barn og dermed luke ut de som ikke vil date deg pga det. Så slipper du å måtte føle deg som en "feilvare" samt bruke tid på noen som ikke er aktuell for deg. TS, vil du virkelig date en mann som kommer til å gi faen i ungen din? Det kan jo fremstå sånn slik som du skriver. 6
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2016 #45 Skrevet 11. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. Fikk match med en som momentant sendte meg melding. Spurte først et rart spørsmål om jeg henger dorullen riktig vei, og tenkte at han spøker sikkert litt for å bryte isen. Så ville han at jeg skulle beskrive det som gjør meg glad med bare emojier. Og jeg la ut emojier av sol, et barn, musikk osv. Så spør han: Har du barn? Jeg: Ja, en jente. Han: Da kan vi ikke date for jeg skal ikke ha noen med barn. Jeg takket for en hyggelig samtale og sletta matchen. Fyren var over førti. Anonymkode: 60131...d4e Kanskje det ikke bare var at du hadde barn, men at han ante et litt kjipt menneskesyn siden du kategoriserer mennesker i "nivå" på grunn av utseende.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #46 Skrevet 11. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. Fikk match med en som momentant sendte meg melding. Spurte først et rart spørsmål om jeg henger dorullen riktig vei, og tenkte at han spøker sikkert litt for å bryte isen. Så ville han at jeg skulle beskrive det som gjør meg glad med bare emojier. Og jeg la ut emojier av sol, et barn, musikk osv. Så spør han: Har du barn? Jeg: Ja, en jente. Han: Da kan vi ikke date for jeg skal ikke ha noen med barn. Jeg takket for en hyggelig samtale og sletta matchen. Fyren var over førti. Anonymkode: 60131...d4e Ikke vær lei deg Da slipper du en mann som ikke liker barn. Kanskje du med barn er heldigere enn dem uten fordi du da luker ut alle de overfladiske mennene og istedet får menn som er voksne og som er stand til å ta ansvar. Finnes iallefall mange som har barn som får gode partnere. Anonymkode: ac67b...ed0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #47 Skrevet 11. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær lei deg Da slipper du en mann som ikke liker barn. Kanskje du med barn er heldigere enn dem uten fordi du da luker ut alle de overfladiske mennene og istedet får menn som er voksne og som er stand til å ta ansvar. Finnes iallefall mange som har barn som får gode partnere. Anonymkode: ac67b...ed0 Er det overfladisk å ikke like barn? Anonymkode: 9424e...3df 8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #48 Skrevet 11. juli 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du tror menn legger like mye vekt på status, karriere og rikdom? Da tror du feil. Anonymkode: 7728c...91e Jeg uthevde "vi blir for det meste vurdert som bestillingsvare på alle fronter.". Det blir kvinner og. Anonymkode: 06b4b...1d1 2
Ardenus Skrevet 11. juli 2016 #49 Skrevet 11. juli 2016 Vil helst ha kvinner uten barn, men hadde de hatt barn, skulle hun hatt amazing personlighet og passa meg veldig godt. Vil helst lage barn selv
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #50 Skrevet 11. juli 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, du tror menn legger like mye vekt på status, karriere og rikdom? Da tror du feil. Anonymkode: 7728c...91e Som mann så vet vi at kvinner er mye mer opptatt av dette. Menn vil bare ha en ting og store pupper er bare et pluss. Menn er stort sett ikke så kompliserte hvis de ikke har hatt sex lenge. Det er kun menn som har mye sex som later som de ikke bryr seg om sex. Anonymkode: e2c3b...243
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #51 Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker ikke barn i livet mitt, hverken egne eller andre sine. Det er jo ikke ''lov'' på kg, og jadda jeg er egoistisk osv. Men jeg spør alltid en mann (er nå i slutten av 30-årene) om han har barn nesten med en gang vi møtes. Har han barn, er det uaktuelt og fortsette, uansett kjemi. Fordi jeg ikke vil ha barn, og har helt bevisst ikke fått mine egne. Synes det er innafor, bedre å ta det med en gang, en etter man har fått følelser og blitt seriøse. Jeg vet at jeg hadde blitt en ulykkelig stemor fra helvete, av den enkle grunn at jeg ikke takler barn. Da er det vel bedre for både meg, mannen og barnet at jeg ikke har noe med dem å gjøre? Skjønner ikke at det er så fælt. Anonymkode: a1388...87b Haha, sier folk her inne at du er egoistisk fordi du ikke vil ha barn? Det er jo tvert imot de som føder egne unger som er egoistiske, når det allerede finnes så mange barn som trenger et godt hjem. Anonymkode: d30f2...fe0 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #52 Skrevet 11. juli 2016 Jøss, en mann som våger å ha preferanser på lik linje som en kvinne! Fullstendig uhørt! Anonymkode: cc99c...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #53 Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på, bare fordi jeg har en person i mitt liv. Ja, det er fair, men syns det er det merkeligste jeg har opplevd på tinder. Anonymkode: 60131...d4e Haha, du som selv omtaler menn som bestillingsvarer som du kan velge og vrake i Karma is a bitch. Makan til manglende selvinnsikt. Singel 4 life! Anonymkode: cc99c...b9f 2
liljene Skrevet 11. juli 2016 #54 Skrevet 11. juli 2016 Personer med barn er annenrangs på datingmarkedet. Jeg har vært lei meg mer enn en gang da menn kontaktet meg og dumpet meg like fort da de fant ut at jeg var eldre enn jeg så ut som og hadde barn. Var fast bestemt på å finne meg noen med barn, men endte på tross av dette opp med en som ikke hadde barn fra før. Vi har det veldig fint i dag. Jeg er jo glad i barna mine og ble lei meg over at disse mennene ikke tenkte det samme. Men så har jeg et greit forhold til eksen og hans nye. Har alle på face og ønsker alle lykke til. Alle har vi jo ei fortid. 2
Linnea27 Skrevet 11. juli 2016 #55 Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er greit at han sier ifra med en gang, isedenfor å kaste vekk tid, men syns det er en merkelig grunn. Liker han ikke unger, liker han jo nesten ingen da. Følte det også som sånn, at man er som en vare man bestiller, og så er det en "feil" på en fordi en har barn og har en fortid. Anonymkode: 60131...d4e Tenk hvis han ikke liker/er flink med barn? Du vil vel ikke ha en kjaereste som ikke liker barna dine/forstaar at du vil prioritere dem foran alt (slik det skal vaere)? 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #56 Skrevet 11. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på, bare fordi jeg har en person i mitt liv. Ja, det er fair, men syns det er det merkeligste jeg har opplevd på tinder. Anonymkode: 60131...d4e Jeg må le. Anonymkode: 99796...e7c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #57 Skrevet 11. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. Fikk match med en som momentant sendte meg melding. Spurte først et rart spørsmål om jeg henger dorullen riktig vei, og tenkte at han spøker sikkert litt for å bryte isen. Så ville han at jeg skulle beskrive det som gjør meg glad med bare emojier. Og jeg la ut emojier av sol, et barn, musikk osv. Så spør han: Har du barn? Jeg: Ja, en jente. Han: Da kan vi ikke date for jeg skal ikke ha noen med barn. Jeg takket for en hyggelig samtale og sletta matchen. Fyren var over førti. Anonymkode: 60131...d4e Ikke vær lei deg Da slipper du en mann som ikke liker barn. Kanskje du med barn er heldigere enn dem uten fordi du da luker ut alle de overfladiske mennene og istedet får menn som er voksne og som er stand til å ta ansvar. Finnes iallefall mange som har barn som får gode partnere. Synes det er mange som høres både krasse og bitre ut mot alene mødre, hvorfor? For at de ikke har tatt abort? Selv synes jeg at mange unge kvinner med barn er både modige, sterke og ansvarsfulle. Hvor mye bedre er det ikke med en flott ung kvinne med barn og som kanskje bare har ett, to forhold bak seg, enn med en som har 30-40 sexpartnere og aborter bak seg i bagasjen? Er det bedre? Kvinner som har barn viser jo at de har karakter og moralsk styrke til å ta ansvar, for det går faktisk an å være uheldig i valg av partner. Barn er jo bare fine og uskyldige skapninger og skaper både glede og berikelse i folks liv. Jeg selv synes at menn som er flinke og glade i barn virker mye mer modne,voksne og pålitelige. Og det er jo gode egenskaper å ha i en livs partner. Alt trenger ikke være negativt selv om folk har barn. Og nei jeg har ikke barn selv, om det er noen som skulle tro at jeg meler min egen kake... Anonymkode: ac67b...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #58 Skrevet 11. juli 2016 Man kan si at taperne på kjøttmarkedet er de som har følgende kriterier: - Barn - Redusert utseende - Vektproblemer - Rar smak (f.eks. klær, overdrevet piercing, mye tatovering) - Depresjoner og rusproblemer Senere (når folk bli eldre og ser forbi det overflatiske) - Lav inntekt - Lav utdanning - Pengeproblemer Sånn er det bare. Når folk som TS nekter å forstå realitetene så er det kjedelig for henne, men komisk for oss som leser tråden. Enkelte burde bli beskyttet mot seg selv på nett. Anonymkode: e2c3b...243 9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #59 Skrevet 11. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan si at taperne på kjøttmarkedet er de som har følgende kriterier: - Barn - Redusert utseende - Vektproblemer - Rar smak (f.eks. klær, overdrevet piercing, mye tatovering) - Depresjoner og rusproblemer Senere (når folk bli eldre og ser forbi det overflatiske) - Lav inntekt - Lav utdanning - Pengeproblemer Sånn er det bare. Når folk som TS nekter å forstå realitetene så er det kjedelig for henne, men komisk for oss som leser tråden. Enkelte burde bli beskyttet mot seg selv på nett. Anonymkode: e2c3b...243 Herlighet for et dømmende syn du har på mennesker. De fleste single kvinner og menn jeg kjenner har både utdannelse og et helt normalt utseende. Mange har det dessuten for travelt til å prioritere dating. Grunnen til at folk er single er nok mer nyansert enn det du kommer med... Anonymkode: ac67b...ed0 1
Gjest Coolaid Skrevet 11. juli 2016 #60 Skrevet 11. juli 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan si at taperne på kjøttmarkedet er de som har følgende kriterier: - Barn - Redusert utseende - Vektproblemer - Rar smak (f.eks. klær, overdrevet piercing, mye tatovering) - Depresjoner og rusproblemer Senere (når folk bli eldre og ser forbi det overflatiske) - Lav inntekt - Lav utdanning - Pengeproblemer Sånn er det bare. Når folk som TS nekter å forstå realitetene så er det kjedelig for henne, men komisk for oss som leser tråden. Enkelte burde bli beskyttet mot seg selv på nett. Anonymkode: e2c3b...243 Forklar "redusert utseende".... (Trodde alle hadde et utseende.... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå