AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #61 Skrevet 11. juli 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær lei deg Da slipper du en mann som ikke liker barn. Kanskje du med barn er heldigere enn dem uten fordi du da luker ut alle de overfladiske mennene og istedet får menn som er voksne og som er stand til å ta ansvar. Finnes iallefall mange som har barn som får gode partnere. Synes det er mange som høres både krasse og bitre ut mot alene mødre, hvorfor? For at de ikke har tatt abort? Selv synes jeg at mange unge kvinner med barn er både modige, sterke og ansvarsfulle. Hvor mye bedre er det ikke med en flott ung kvinne med barn og som kanskje bare har ett, to forhold bak seg, enn med en som har 30-40 sexpartnere og aborter bak seg i bagasjen? Er det bedre? Kvinner som har barn viser jo at de har karakter og moralsk styrke til å ta ansvar, for det går faktisk an å være uheldig i valg av partner. Barn er jo bare fine og uskyldige skapninger og skaper både glede og berikelse i folks liv. Jeg selv synes at menn som er flinke og glade i barn virker mye mer modne,voksne og pålitelige. Og det er jo gode egenskaper å ha i en livs partner. Alt trenger ikke være negativt selv om folk har barn. Og nei jeg har ikke barn selv, om det er noen som skulle tro at jeg meler min egen kake... Anonymkode: ac67b...ed0 Hva mener du at folk er krasse og bitre mot alenemødre? Fordi enkelte menn velger de bort til fordel for de som ikke har barn? Jeg kjenner flere alenemødre som har rare krav på datingmarkedet. De vil helst ha noen uten barn og kjekk og feit lommebok. Anonymkode: 09e24...f2a 4
prt90 Skrevet 11. juli 2016 #62 Skrevet 11. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet for et dømmende syn du har på mennesker. De fleste single kvinner og menn jeg kjenner har både utdannelse og et helt normalt utseende. Mange har det dessuten for travelt til å prioritere dating. Grunnen til at folk er single er nok mer nyansert enn det du kommer med... Anonymkode: ac67b...ed0 Man kan godt være meget attraktiv på "kjøttmarkedet" og fortsatt være singel, eller lite attraktiv og ha kjæreste. Forskjellen er bare at om du er tjukk, har barn og lav utdannelse kan du veldig sjelden plukke på øverste hylle akkurat. Du skal også huske at mange trives veldig godt som single også. 2
Inwe Skrevet 11. juli 2016 #63 Skrevet 11. juli 2016 Er ikke engang sikker på om jeg vil ha egne barn, så å date en med barn er uaktuelt. Ville gjort akkurat det samme som han. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #64 Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær lei deg Da slipper du en mann som ikke liker barn. Kanskje du med barn er heldigere enn dem uten fordi du da luker ut alle de overfladiske mennene og istedet får menn som er voksne og som er stand til å ta ansvar. Finnes iallefall mange som har barn som får gode partnere. Synes det er mange som høres både krasse og bitre ut mot alene mødre, hvorfor? For at de ikke har tatt abort? Selv synes jeg at mange unge kvinner med barn er både modige, sterke og ansvarsfulle. Hvor mye bedre er det ikke med en flott ung kvinne med barn og som kanskje bare har ett, to forhold bak seg, enn med en som har 30-40 sexpartnere og aborter bak seg i bagasjen? Er det bedre? Kvinner som har barn viser jo at de har karakter og moralsk styrke til å ta ansvar, for det går faktisk an å være uheldig i valg av partner. Barn er jo bare fine og uskyldige skapninger og skaper både glede og berikelse i folks liv. Jeg selv synes at menn som er flinke og glade i barn virker mye mer modne,voksne og pålitelige. Og det er jo gode egenskaper å ha i en livs partner. Alt trenger ikke være negativt selv om folk har barn. Og nei jeg har ikke barn selv, om det er noen som skulle tro at jeg meler min egen kake... Anonymkode: ac67b...ed0 Veldig enig med alt du sier her! Anonymkode: 9703f...b49
Carrot Skrevet 11. juli 2016 #66 Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan si at taperne på kjøttmarkedet er de som har følgende kriterier: - Barn - Redusert utseende - Vektproblemer - Rar smak (f.eks. klær, overdrevet piercing, mye tatovering) - Depresjoner og rusproblemer Senere (når folk bli eldre og ser forbi det overflatiske) - Lav inntekt - Lav utdanning - Pengeproblemer Sånn er det bare. Når folk som TS nekter å forstå realitetene så er det kjedelig for henne, men komisk for oss som leser tråden. Enkelte burde bli beskyttet mot seg selv på nett. Anonymkode: e2c3b...243 Nå er jeg ikke "på kjøttmarkedet" som du så fint beskriver det men ærlig talt! Jeg ser på mentale problemer og rus som ganske store greier uten at det setter meg i en taper kategori, sammen med pengeproblemer - jeg kan overhode ikke tenke meg at en narkoman med mentale problemer uten utdannelse men med gjeld oppover ørene er superattraktiv for deg heller, så da er du sikkert i taperkategorien selv eller? 1 time siden, prt90 skrev: Man kan godt være meget attraktiv på "kjøttmarkedet" og fortsatt være singel, eller lite attraktiv og ha kjæreste. Forskjellen er bare at om du er tjukk, har barn og lav utdannelse kan du veldig sjelden plukke på øverste hylle akkurat. Du skal også huske at mange trives veldig godt som single også. Hvem definerer "øverste hylle" egentlig? Det jeg finner attraktivt er neppe det samme som deg, så din hylle er nok helt ulik min - og jeg mener absolutt alle bør satse på øverste hylle og ikke "settle for less" og ofre lykken for noen liksom.. Det fortjener ikke noe av partene.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #67 Skrevet 11. juli 2016 Om du har hovedomsorgen for barnet stiller du svakere på partnermarkedet. Har du derimot 50 % burde du skrive det på profilen. Jeg er en barnløs kvinne som ikke vil ha en alenefar med hovedomsorg, men som kan vurdere en som har 50 %. Anonymkode: 3ea2c...2c2
Gjest Sirah Skrevet 11. juli 2016 #68 Skrevet 11. juli 2016 Jeg syntes det er helt innafor å ikke ønske å date en med barn. I det minste var han ærlig med deg, og det står det respekt av.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #69 Skrevet 11. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er greit at han sier ifra med en gang, isedenfor å kaste vekk tid, men syns det er en merkelig grunn. Liker han ikke unger, liker han jo nesten ingen da. Følte det også som sånn, at man er som en vare man bestiller, og så er det en "feil" på en fordi en har barn og har en fortid. Anonymkode: 60131...d4e Hva?..Jeg liker unger, men vil ikke møte noen som har barn fra før pga komplikasjoner; har du ikke tenkt over mulige komplikasjoner sånt innebærer? Du som til og med har barn, bør da kunne se mer realistisk på dette enn det du gjør nå??hjelp Anonymkode: 52645...752 1
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #70 Skrevet 11. juli 2016 Jeg forstår han kjempe godt, synes han var god som spurte såpass tidlig. Ikke vits å bruke tid på noe han ikke kommer til å gå videre med. Jeg ville aldri datet noen med barn.
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #71 Skrevet 11. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan si at taperne på kjøttmarkedet er de som har følgende kriterier: - Barn - Redusert utseende - Vektproblemer - Rar smak (f.eks. klær, overdrevet piercing, mye tatovering) - Depresjoner og rusproblemer Senere (når folk bli eldre og ser forbi det overflatiske) - Lav inntekt - Lav utdanning - Pengeproblemer Sånn er det bare. Når folk som TS nekter å forstå realitetene så er det kjedelig for henne, men komisk for oss som leser tråden. Enkelte burde bli beskyttet mot seg selv på nett. Anonymkode: e2c3b...243 Vil også legge med - de som har familie med psykiske problemer, svært arvelig.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #72 Skrevet 11. juli 2016 26 minutter siden, MissEi skrev: Vil også legge med - de som har familie med psykiske problemer, svært arvelig. Kan du komme med ett eksempel? Kommer fra familie med psykiske problemer, men har ikke det selv. Anonymkode: 09e24...f2a
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #73 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har faktisk hørt noen si at de hadde godtatt at kvinnen har barn om barnet har et pent utseende, det syns jeg er litt trist. Anonymkode: 9703f...b49
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #74 Skrevet 11. juli 2016 jeg vil heller ikke date noen med barn og jeg er 26. skal ha mine egne men det blir når vi har vært sammen noen år først. Har du barn stiller du vesentlig mye svakere på "markedet" en di som ikke har. enkelt og greit. Anonymkode: 8e86f...f3c
MissEi Skrevet 11. juli 2016 #75 Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du komme med ett eksempel? Kommer fra familie med psykiske problemer, men har ikke det selv. Anonymkode: 09e24...f2a Bipolar lidelse feks
Gjest Krigerunge Skrevet 11. juli 2016 #76 Skrevet 11. juli 2016 Soleklart innafor. Absolutt ingenting galt i å se på barn fra tidligere forhold som dealbreaker. Det er forståelig, men vanskelig for de som har barn fra før å forstå.
Cleopatra. Skrevet 11. juli 2016 #77 Skrevet 11. juli 2016 Du slipper nok en slik situasjon igjen, TS, om du skriver på profilen din at du har barn. Forøvrig er jeg enig med flere i denne tråden; jeg ønsker heller ikke å bli sammen med en mann med barn. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #78 Skrevet 11. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han hadde spart enda mer tid på å skrive det i profilen sin at det er uaktuelt med kvinner som har barn. I hans alder, har som regel de fleste kvinner rukket å få barn. Anonymkode: 60131...d4e Ja, eller er de en av de frivillige barnehaterne. Anonymkode: a8de3...52b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #79 Skrevet 11. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, eller er de en av de frivillige barnehaterne. Anonymkode: a8de3...52b Frivillig barnehatere? Hva innebærer det? At man ikke ønsker å date folk med barn eller at man ikke ønsker barn selv? Anonymkode: 06b4b...1d1 3
El Tanga Skrevet 14. mai 2018 #80 Skrevet 14. mai 2018 På 11.7.2016 den 11.11, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker ikke barn i livet mitt, hverken egne eller andre sine. Det er jo ikke ''lov'' på kg, og jadda jeg er egoistisk osv. Men jeg spør alltid en mann (er nå i slutten av 30-årene) om han har barn nesten med en gang vi møtes. Har han barn, er det uaktuelt og fortsette, uansett kjemi. Fordi jeg ikke vil ha barn, og har helt bevisst ikke fått mine egne. Synes det er innafor, bedre å ta det med en gang, en etter man har fått følelser og blitt seriøse. Jeg vet at jeg hadde blitt en ulykkelig stemor fra helvete, av den enkle grunn at jeg ikke takler barn. Da er det vel bedre for både meg, mannen og barnet at jeg ikke har noe med dem å gjøre? Skjønner ikke at det er så fælt. Anonymkode: a1388...87b Meget interessant. Kan du som skrev dette kontakte meg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå