AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #21 Skrevet 11. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne setningen avslører TS som overlegen og umoden. Alt under er hennes beskrivelse av manglende virkelighetsoppfatning av sin egen realitet. Her blir det mye drama fremover! Anonymkode: e2c3b...243 Vil ikke anse meg som umoden fordi jeg firer på noen krav om utseende for å kanskje finne den rette, og en mulig match på interesser, personlighet og indre verdier. Anonymkode: 60131...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #22 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Carrot skrev: genial måte å filtrere på tenker jeg for når det gjelder barn er det et ganske viktig tema, og her virker det som om fyren hadde funnet en måte å komme til sakens kjærne på ganske kjapt! Han hadde spart enda mer tid på å skrive det i profilen sin at det er uaktuelt med kvinner som har barn. I hans alder, har som regel de fleste kvinner rukket å få barn. Anonymkode: 60131...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #23 Skrevet 11. juli 2016 Det var jo en brå måte å gjøre det på - man kunne kanskje tatt det litt penere. Samtidig så er det jo legitimt å ikke ønske barn, evt. finne en kvinne man ønsker å starte en familie med fra scratch. Du får se det gode i det; at dere i det minste slapp å kaste bort tiden på hverandre. Men han burde nok heller skrevet det, da kunne han jo spart ennå mer tid. Anonymkode: 7728c...91e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #24 Skrevet 11. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde spart enda mer tid på å skrive det i profilen sin at det er uaktuelt med kvinner som har barn. I hans alder, har som regel de fleste kvinner rukket å få barn. Anonymkode: 60131...d4e Det er vel hans problem. Kanskje han har god tid. Anonymkode: f2e79...e74 5
Carrot Skrevet 11. juli 2016 #25 Skrevet 11. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde spart enda mer tid på å skrive det i profilen sin at det er uaktuelt med kvinner som har barn. I hans alder, har som regel de fleste kvinner rukket å få barn. Anonymkode: 60131...d4e ja se der, så dreven innen dating og tinder er jeg alstå ikke at jeg tenkte på det! Selvsagt, men samtidig - skriver TS noe om at han ikke gjorde det?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #26 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Carrot skrev: ja se der, så dreven innen dating og tinder er jeg alstå ikke at jeg tenkte på det! Selvsagt, men samtidig - skriver TS noe om at han ikke gjorde det? Det er jo meg som er TS. Det sto ingenting i profilen om at han ikke ønsket kontakt med kvinner med barn. Som regel bruker sånt å stå så slipper man å sveipe, få match og bruke tid på å skrive meldinger. Da kan man bruke den tiden på noen andre som passer bedre istedet. Anonymkode: 60131...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #27 Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. Tja, man stiller jo ikke akkurat høyest på dating markedet om man har barn som TS har Dette lukter selvopptatthet i lang vei. Anonymkode: e7feb...fcf 7
Carrot Skrevet 11. juli 2016 #28 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo meg som er TS. Det sto ingenting i profilen om at han ikke ønsket kontakt med kvinner med barn. Som regel bruker sånt å stå så slipper man å sveipe, få match og bruke tid på å skrive meldinger. Da kan man bruke den tiden på noen andre som passer bedre istedet. Anonymkode: 60131...d4e Beklager at jeg ikke skjønte du var TS. Men, er då såret over å bli avvist eller reagerer du fordi du ble avvist pga at han ikke ønsker barn i livet sitt eller hva? Det virker som om det ligger masse følelser her? Og lite forståelse for at fyren kanskje var helt "innafor" siden dere hverken hadde datet eller hatt lange intime samtaler liksom - han sa fra med en gang, ikke noe "dikkedarier" - jeg syns fortsatt det er en helt fair greie. 5
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #29 Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Carrot skrev: Beklager at jeg ikke skjønte du var TS. Men, er då såret over å bli avvist eller reagerer du fordi du ble avvist pga at han ikke ønsker barn i livet sitt eller hva? Det virker som om det ligger masse følelser her? Og lite forståelse for at fyren kanskje var helt "innafor" siden dere hverken hadde datet eller hatt lange intime samtaler liksom - han sa fra med en gang, ikke noe "dikkedarier" - jeg syns fortsatt det er en helt fair greie. Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på, bare fordi jeg har en person i mitt liv. Ja, det er fair, men syns det er det merkeligste jeg har opplevd på tinder. Anonymkode: 60131...d4e
Gjest Linneah2013 Skrevet 11. juli 2016 #30 Skrevet 11. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Satt på Tinder. Tenkte at jeg kanskje må fire på kravene om utseende, og gikk ned noen nivå der, fordi jeg kanskje burde gi de mindre pene også en sjanse. Det er jo mulighet for at de har en fantastisk personlighet. Fikk match med en som momentant sendte meg melding. Spurte først et rart spørsmål om jeg henger dorullen riktig vei, og tenkte at han spøker sikkert litt for å bryte isen. Så ville han at jeg skulle beskrive det som gjør meg glad med bare emojier. Og jeg la ut emojier av sol, et barn, musikk osv. Så spør han: Har du barn? Jeg: Ja, en jente. Han: Da kan vi ikke date for jeg skal ikke ha noen med barn. Jeg takket for en hyggelig samtale og sletta matchen. Fyren var over førti. Anonymkode: 60131...d4e Ser ikke problemet, han var ærlig med at han ikke ønsket barn, må jo være lov det? En annen ting er at han vil få problemer med å møte ei som er barnløs, men det er en annen sak.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #31 Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på, bare fordi jeg har en person i mitt liv. Ja, det er fair, men syns det er det merkeligste jeg har opplevd på tinder. Anonymkode: 60131...d4e At du har barn er feil for mange. Jeg ønsker heller ikke å date en mann med barn. De mennene du ikke ønsker å treffe fordi de ikke er kjekke nok for deg føler seg sikkert også som en bestillingsvare det er noe feil på. Velkommen til nettdating! Anonymkode: 06b4b...1d1 16
Gjest Sly Skrevet 11. juli 2016 #32 Skrevet 11. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på Anonymkode: 60131...d4e Er det ikke sånn man føler seg uansett grunn til at det ikke blir noe mer? Ihvertfall når men får en helt spesifikk grunn? Nei, du er for tjukk, du har barn, du har for kort hår, du har for mange tatoveringer, du er for lav osv? Det er vel en "feil" det også?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #33 Skrevet 11. juli 2016 Jeg ønsker ikke barn i livet mitt, hverken egne eller andre sine. Det er jo ikke ''lov'' på kg, og jadda jeg er egoistisk osv. Men jeg spør alltid en mann (er nå i slutten av 30-årene) om han har barn nesten med en gang vi møtes. Har han barn, er det uaktuelt og fortsette, uansett kjemi. Fordi jeg ikke vil ha barn, og har helt bevisst ikke fått mine egne. Synes det er innafor, bedre å ta det med en gang, en etter man har fått følelser og blitt seriøse. Jeg vet at jeg hadde blitt en ulykkelig stemor fra helvete, av den enkle grunn at jeg ikke takler barn. Da er det vel bedre for både meg, mannen og barnet at jeg ikke har noe med dem å gjøre? Skjønner ikke at det er så fælt. Anonymkode: a1388...87b 15
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #34 Skrevet 11. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på, bare fordi jeg har en person i mitt liv. Ja, det er fair, men syns det er det merkeligste jeg har opplevd på tinder. Anonymkode: 60131...d4e Dette synes jeg er en underlig holdning. Av alt man kan avvise noen for, er da barn veldig naturlig? Det har en langt større effekt på ditt liv, og det som ville blitt deres felles liv, enn mesteparten av andre ting man avviser folk for. "Bare fordi du har en person i ditt liv"? Helt ærlig, er ikke livet mye annerledes etter at du fikk barn? Føler du ikke at de er en veldig stor del av deg, og derav ditt liv? Anonymkode: bb46e...3eb 10
Carrot Skrevet 11. juli 2016 #35 Skrevet 11. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på, bare fordi jeg har en person i mitt liv. Ja, det er fair, men syns det er det merkeligste jeg har opplevd på tinder. Anonymkode: 60131...d4e Motsigelser Du føler deg ikke avvist men du skriver at du følte deg som "feilvare" - er ikke det akkurat det samme? Tror at grunnen til at du reagerte og laget tråd her er nettopp det, at du følte at du ble avvist for noe som er sårt for deg, og for all del - det er helt OK. Men det endrer ikke at hans måte fortsatt var helt innafor. For han er du "feilvare" fordi han ikke ønsker barn, bedre å si fra med en gang. 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #36 Skrevet 11. juli 2016 Bra han sa ifra med en gang, men det kunne ha stått på profilen sin, og tenker at det vil nok være litt problem for han å finne noen i passende alder om de ikke skal ha unger. Anonymkode: 60131...d4e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #37 Skrevet 11. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hverken såret eller føler meg avvist. Syns bare det var merkelig, og følte meg som en bestillingsvare det var noe "feil" på, bare fordi jeg har en person i mitt liv. Ja, det er fair, men syns det er det merkeligste jeg har opplevd på tinder. Anonymkode: 60131...d4e Da kan du jo prøve å være mann, vi blir for det meste vurdert som bestillingsvare på alle fronter. Ser han bra nok ut, tjener han godt nok, har han en bra nok karriere, hvordan bor han (leier eller eier) osv. Syntes ikke så synd på deg. Anonymkode: 7728c...91e 2
momo Skrevet 11. juli 2016 #38 Skrevet 11. juli 2016 Men det må jo være mye bedre å bli avist med en gang. Jeg var sammen med en sånn mann i 2 år jeg, kompisene hans hadde overtalt han, om at skulle han få dame, måtte han ta ei som hadde barn. Til meg sa han at barn gikk fint. Og han prøvde virkelig i de 2 årene, men det var og ble et problem. Og da hadde det jo vært bedre, om han hadde vært ærlig om det fra dag en. Jeg har og vært sammen med en som hadde barn fulltid, og hvor barnet styrte alt. Det går heller ikke. Så det er ikke lett å være sammen med noen som har barn. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #39 Skrevet 11. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du jo prøve å være mann, vi blir for det meste vurdert som bestillingsvare på alle fronter. Ser han bra nok ut, tjener han godt nok, har han en bra nok karriere, hvordan bor han (leier eller eier) osv. Syntes ikke så synd på deg. Anonymkode: 7728c...91e Det blir kvinner og. Slapp av. Anonymkode: 06b4b...1d1 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #40 Skrevet 11. juli 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo meg som er TS. Det sto ingenting i profilen om at han ikke ønsket kontakt med kvinner med barn. Som regel bruker sånt å stå så slipper man å sveipe, få match og bruke tid på å skrive meldinger. Da kan man bruke den tiden på noen andre som passer bedre istedet. Anonymkode: 60131...d4e Jeg synes det er merkeligere at du ikke skriver i din profil at du har barn. Anonymkode: a4178...57d 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå